Narvesen Iecavā, Tirgus iela 7d - Ļoti slikts serviss
Šodien 17.05.2023 ap plkst.15: 20 iegāju Iecavas narvesenā, tirgus ielā 7d, lai pēc meitas lūguma iegādātos hotdogu ar frankfurtes desu, jo citu viņa nēd. Pieklājīgi sasveicinājos ar pārdevēju un pajautāju vai ir frankfurtes desa, jo vitrīna stāvēja divas dažādas un tā, kā ir gadījies retās reizēs arī citos narvesens, kad hotdogā ieliek nepareizo, nekad nēsmu izteikusi pretenzījas, bet nu šis gadījums ir traģisks, nekad tā nav bijis. Pārdevēja man atbild: ”tur virsū ir rakstīts”, es apstūlbu un saku, kad virsū nav gan rakstīts, tas, kad bija šiltītes, jau minēju, kad ir bijis visādi, tāpēc pieklājīgi pārliecinājos, bet saņemot šādu atieksmi, pieklājīgi atteicu paldies par laipno apkalpošanu un aizgāju. Biju pārskaitusies, jo nekad dzīvē vēl nēsmu satikusi tik nepieklājīgu pārdevēju, tāpēc izdomāju rīkoties, gāju atpakaļ, lai paskatītos uz pārdevējas pedžika, viņas vārdu, bet tā tur protams nebija, pajautāju viņas vārdu, viņas atbilde bija: ”man nav vārda” un tālāk sekoja viņas vārdi: ”droši varat rakstīt sūdzību”nu tad ziniet ar kādu atieksmi viņa strādā. Laižiet šo cilvēku tak vaļā, viņa nevēlas atrasties tur kur ir, nu ne katrā ziņā ar cilvēkiem apjalpojišā svērā strādāt. Jūsu firmai ir jākaunās, kad jūsu uzņēmumā strādā tik nepieklājīga persona. Jūs variet droši paskatīties šīs dienas un laika ierakstus savās kamerās un tām ir jābūt arī ar skaņas efektu, ja šī persona netiks sodīta, par nepieklājīgo atieksmi un runas veidu, kā runā, tad apsolu, kad rīkošos tālāk un došos uz augstākām instancēm.
Комментарии (16)
Kādam instancēm, ko tu murgo.
Murgojiet Jūs,paskatīsimies.Aizstāvis(e)atradies(usies)
Ar Jūsu palīdzību ir vēl lielāka vēlme iet tālāk uz priekšu un nebāzuet degunu,kur Jums nevajag.
Tak uz Hāgas tribunālu, kur gan citur griezties par cīsiņu problēmām?
Mūsu Tēvzemē cilvēki bez vārda tirgo nezināma brenda cīsiņus, vispār šausmas. Es to tā neatstātu…
Latvijā video novērošanu veikalos veic bez audio ieraksta. Tur narvesen vadībai ir sūdainai attieksme pret saviem darbiniekiem,tāpēc darbinieki to izgāž uz klientiem. plus samaksa viņiem ir smieklīgi maza un cilvēks strādā ,jo nav izvēles. Plus narvesenos ļotu trūkst darbinieku,tapēc ņem visus pēc kārtas
Protams,kad tas sākums ir vadības atieksmē pret saviem darbiniekiem,tālāk tais aiziet ķēdītē,bet vai man ir jāsaņem tāda atieksme no pārdevēja,kas es viņai suns uz kura izgāzt savas dusmas,pat dzīvnieki nav pelnījuši tādu atieksmi.Nu nestrādā ar cilvēkiem,ja tuk ļoti nevari viņus ciest,dēļ atalgojumā un atieksmes.
Un sūdzības var atstāt narvesen mājas lapā,tur ofiss uzreiz redz visu un var sazināties ar jums.Nevajag publiski kādu kaunināt,esam tikai cilvēki ar dažādiem raksturiem un uzskatiem.
Jūs pati gājāt atpakaļ, lai strīdētos. Citu iemeslu neredzu. Atbildi saņēmāt.
Es negāju atpakaļ lai strīdētos,bet gan pajautāt šīs nepieklājīgās personas Vārdu,lai zinu par ko ziņot.Jūs izlasiet sūdzību un tad komentējiet par to.Man nav iemesla strīdēties,bet gan saņemt pieklājību pret pieklājību.
Es izlasīju ne tikai sūdzību, bet arī komentārus un man viss ir skaidrs par Jums.
Sen nebiju tā smējusies. Kas ir pārdevējas pedžiks?
Ko viņa tādu dīvainu pateica? Tur ir rakstīts, tikai vajag acis atvērt un skatīties vitrīnā, nevis uz "pedžika". Kā var no pirksta izzīst problēmu, zeme, atveries! Žēl tā bērna, tādiem cilvēkiem kā Tev, noteikti nevajadzētu vairoties. Pati piedrukā veselu lapu ar sūdzību, pati aizsvilstas uz loģisku darbinieces atbildi, pati skrien vēlreiz skatīties uz "pedžiku" un saka, ka viņu nelaipni apkalpoja. Vienīgā bezkauņa pēc šāda situācijas izklāsta esi Tu pati. Par kādām augstākām instancēm Tu te runā? Butu tur prātīgs darbinieks, tevi no turienes pavadītu ar tualetes poda bakstāmo verķi! Darbiniece tev pakaļ taču neskrēja,a ko Tu atvilkies atpakaļ?Vienīgā vieta, kur tev ar steigu ir jādodas, tas ir pie ārsta!
Tāds tādu aizstāvēs,varu iedomāties kāds darbinieks esat Jūs ,kas esat gatavi klientu pavadīt ar toletes poda kaut kādu bakstāmo,kas tas tāds!verķi.Jūs izlasiet sūdzību un tad komentējiet.
Super lai.tik strīdas tālāk
Es joprojām nesaprotu, kāpēc cilvēki nelasa informāciju. Pārdevējs attiecīgās desiņas liek cepties pie attiecīgās zīmītes,kur desiņai jābūt.. Kāpēc pārdevējai būtu Jums jāatbild uz tik muļķīgu jautājumu,ja tā desiņa Jums ir redzama blakus zīmītei? Apbrīnojami...
Pilnīgi piekrūtu - jāiet uz Hāgas tiesu.