Nail Fairy Studio - Slikts serviss
Taisīju šajā studijā nagus 2 dienas pirms Jauna gada,biju nokavējusi uz 20 minūtēm par ko brīdināju meistari.Nagus sataisīja pavirši,neizžāvēja līdz galam,nākamajā dienā jau sāka krāsa iet nost 2 nagiem,pēc 2 dienām krāsa gāja nost jau 4 nagiem un nolūza viens nags!!Pēc viņas gandrīz visi nagi bija jāpārtaisa,labi ka atradu citu kas 31.Decembrī strādā!Zvanīju,bet neceļ klausuli un uz SMS neatbild!
Комментарии (4)
Ir skaidrs, ka strādājot 8-17 algotu darbu neko
nenopelnīsi, knapi sanāks dzīvošanai - samaksāsi par īri,
nopirksi pārtiku un atkal gaidi algu, varbūt starplaikā
atļaujoties kādu mazu prieciņu. Ne visi var atļauties, maksājot
uzreiz, nopirkt salonā jaunu telefonu, datoru, auto, samaksāt par
studijām savam bērnam. Tu vari? Ko tu darītu, ja vinnētu 200
miljonus eiro? Vai spēj iztēloties savu dzīvi pēc tam? Dod sev
iespēju pārvērst savu dzīvi sapnī, noķer savu veiksmi!
https://goo.gl/3OxSEu
Klau, es mēdzu iet pie šīs meistares un uz Tavu sūdzību man ir šis tas, ko atbildēt. Taisa viņa nagus afigenna. Stundas laikā. Ātri un akurāti. Tu nokavēji fakin 20 minūtes, tā ir trešdaļa no Tavas vizītes laika. Beidzoties Tavai vizītei, pa durvīm iekšā nāk jauna kliente. Ko tagad, visam pagastam uz Tevi jāgaida? Man pēc 20min uz profilaksi viss jau ir novīlēts, kas jāvīlē un sākas gēlu un krāsu uzklāšana! A te viena pīkstēt atļāvās. Ja kavē, nečīksti!
Laikam pati meistare šeit arī komenārus labos raksta :D Man viņa uztaisīja pavirši un neakurāti,tā kā pati te muti ne virini un nečīksti!)
Līdz ko oponējošs komentārs, tā uzreiz meistare pati raksta? Standarta čīkstētāju teksts. Kā veikala kasieri kāds aizstāv, tā uzreiz "laikam jau pati kasiere raksta" :D Apriebušies jūs visi esat ar savām globālajām problēmām un tizlajām sūdzībām, paši sev sataisa problēmas un tad citi ir vainīgi.