MyFitness SIA - Slikts serviss

Vēlos izteikt savu dziļu neapmierinātību par veidu, kādā tika izbeigts mans līgums ar MyFitness sporta klubu.

Man bija izveidojusies divu mēnešu maksājumu kavēšanās. Tas bija saistīts ar objektīviem iemesliem – ārkārtīgi saspringtu darba grafiku un ilgstošu prombūtni ārpus valsts. Neskatoties uz to, es nekad neesmu atteicies no biedra statusa vairāk nekā astoņus gadus un visu šo laiku regulāri apmaksāju abonementu, to nepārtraucot pat neapmeklejot klubu vairākus menēšus, kurus biju kluba biedrs.

Lojalitāte, ko esmu demonstrējis šajā ilgajā laika periodā, būtu pelnījusi sapratni un pretimnākšanu no kluba puses. Tā vietā tika pieņemts vienpusējs lēmums izbeigt līgumu, nepiedāvājot ne dialogu, ne risinājumu.

Šāda rīcība man liek secināt, ka klubs savus biedrus neuzskata par vērtību, bet tikai par ienākumu avotu. Tā ir ne tikai nepieņemama, bet arī no uzņēmējdarbības viedokļa tuvredzīga pieeja.

Es vairs neplānoju atgriezties MyFitness klubā un turpmāk izvēlēšos konkurentu pakalpojumus. Turklāt pārliecinoši nerekomendēju MyFitness nevienam, ņemot vērā šo nelojālo un formālo attieksmi pret klientiem.

R

Комментарии (1)

Good Intentions 03.08.2025

Firmām nav nekāda starpība esi klients mēnesi vai gadu, lieto vai nelieto - ir jamaksā. Divus mēnešus nemaksā pieļauju arī neinformē un tagad vel sūdzies. Nezinu, kas tur par tādiem apstākļiem, lai neieietu bankā un samaksātu rēķinu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы