РешеноMūsdienu mēbeles - Slikts serviss
2017. Gada 6. Septembrī pie Kristapa Eversona (Sia "Mūsdienu Mēbeles" īpašnieks un valdes loceklis) pasūtīju sanmezglu un garderobes mēbeles par k. Eversona piedāvāto cenu 2530 eur.
Uzmērīšana tika veikta jau 7. Augustā, pēc kā sekoja minētais cenas piedāvājums.
Par mēbelēm samaksāts avanss kopumā 1000 eur.
Līdz pat šim brīdim no pasūtītajām mēbelēm nav ne miņas, tikai dažādas atrunas un nekonkrēti solījumi.
Kā arī parādījās piedāvājums, ka daļu mēbeļu izgatavos "pēc tam un ne šajā cenā".
Kopumā pozitīvu iespaidu un cerības raisošais jaunskungs tātad maina nolīgto cenu pēc saviem ieskatiem, kā arī absolūti neiespringst ar pasūtījuma izgatavošanu.
Kristaps piezvanīja, atvainojās un informēja, ka nevar pasūtījumu izpildīt, kā arī piedāvāja atdot visu saņemto avansu. Jau uztaisīto plauktu piegādās par velti kā kompensāciju par 3 mēnešu gaidīšanu un mēbeļu nesaņemšanu. Piedāvājums tika pieņemts un ir izpildīts. Plaukts ražošanas nobeiguma fāzē ir sabojāts, būs jāpārtaisa vai jāpasūta pie cita galdnieka.
Nesapratu, kāpēc nojuka pasūtījums, zaudējumi abām pusēm, bet izskatās ka vismaz pienākuma apziņa cilvēkam ir. Tātad godavīrs. Vēlu veiksmi turpmākā darbā.
Добавить комментарий