РешеноMultipack SIA - Slikts serviss
Labdien no Multipack caur uzņēmuma majaslapu pasūtīju preces-plastmasas izstrādājumus 6. Gabalus. Samaksu ar pārskaitījumu, veicu no savas internetbankas. No uzņēmuma tika atsūtīts apliecinājums par naudas pārskaitījuma saņemšanu un tiku informēts par pasūtījuma izpildes sakumu. Noteiktajā datuma kurjers man piegādāja pasūtīto preci. Saņemot preci kura tika iepakota polietilēna plēves iepakojuma, velāk izpakojot saņemto pasūtījumu, tika konstantes, ka trukst 1. Gab plastmasas izstrādājums. Par radušos situāciju uz uzņēmuma e-pastu es nosūtīju 2. Gabalas vēstules uz kuram atbildes netika saņemtas. Pēc tam 09. Septembri zvanīju uz uzņēmuma norādīto telefonu 67420420 kur man paskaidroja ka risinās esošo situāciju un ka man 10. Septembri atzvanis diemžēl telefona zvanu es nesaņemu. Bet saņemu e-pastu kura mani informēja, ka man ir nosūtītas visas manas pasūtītas preces un no viņu puses ir viss izdarīts godprātīgi. Saņemtajā e-pasta mani informēja ka klientu apkalpošanas speciāliste ir bijusi noliktava un noskaidrojusi, ka preces esot pareizi sakomplektētas. Jautājums vai noliktava vispār tika veikta precu inventarizācija. Par iespējamo preces pārpalikumu. Rodas iespaids ka uzņēmuma darbinieki savus darba pienākumus veic pavirsi un nav nepietiekamas kontroles no uzņēmuma vadības. Rodas iespaids ka Sia Multipack attiecības ar klientiem nav augsta līmeni un uzņēmumam nerup firmas prestižs.
Paldies ar Jusu palidzibu problema tika atrisinata.Tika sanemta atvainosanas,uznemuma menedzeris man nogadaja iztrukstoso preci.
Добавить комментарий