Multilukss - Bojātas preces, zog klientu sūtījumus, nomelno citus pakalpojumu sniedzējus
Veicu pasūtījumu Multilukss.lv internetveikalā, saņēmu 17.06.2023. un konstatēju, ka viena no precēm iepakota atvērtā stāvoklī un samitrinājusi citas preces. 20.06.2023. saņemta Multilukss.lv atbilde, ka transportēšanas laikā šādi mēdz gadīties (sūtījums saņemts ar Omnivas starpniecību, tātad vaina novelta uz Omnivu).
Veicu vēl vienu pasūtījumu, kuru šoreiz saņēmu klātienē Brīvības gatvē 409, ja reiz "transportēšanas laikā tā mēdz gadīties". Atverot klātienē saņemto sūtījumu, konstatēts, ka iepakota bojāta prece ar caurumu, pa kuru izlijis iepakotās preces saturs. Kā kompensācija par 2x saņemtām bojātām precēm - piešķirts EUR 5 kupons, kuru izmantot nākamajiem pirkumiem Multilukss.lv.
06.07.2023. veicu pasūtījumu, kura apmaksāšanai izmantoju arī piešķirto EUR 5 kuponu. Ievietojot preces mājaslapas pirkumu grozā, speciāli pārbaudīju mājaslapā norādīto noliktavā esošo preču skaitu, lai nepasūtītu noliktavā neesošas preces. Noformējot pasūtījumu, kopējā pirkuma summa sanāca EUR 30.32, bet ar piešķirto kuponu – EUR 25.32. Izvēlējos sūtījumu saņemt ar Omnivas starpniecību, pirkumiem virs EUR 25 piegāde caur Omnivu ir bezmaksas.
11.07.2023. saņemu informāciju, ka sūtījums reģistrēts Omnivas sistēmā, bet 3 no 4 pasūtītajiem kāju krēmiem vairs neesot noliktavā, tāpēc es saņemšu tikai vienu no tiem un man tiks atgriezta summa EUR 2.40. Nesapratu, no kurienes konkrētā summa radās - akcijas periodā (03.07.2023. - 30.07.2023.) krēms maksā EUR 1.30, tātad trīs vienības kopā maksā EUR 3.90 nevis EUR 2.40. Lūdzu precizēt EUR 2.40 summas izcelsmi un saņēmu informāciju, ka Multilukss.lv pārstāvji "ekskluzīvi" man izkoriģējuši krēma cenu – tā kā man tika piešķirts EUR 5 kupons, tad krēma vienas vienības cena man esot EUR 0.80 (neskatoties uz publiski norādīto krēma cenu EUR 1.30 un neskatoties uz pasūtījuma informācijā redzamo četru krēmu kopsummu EUR 5.20 (EUR 1.30 x4 = EUR 5.20). Ja krēma cena tiešām būtu bijusi EUR 0.80, tad kopējā pasūtījuma summa apmaksai kopā ar piešķirto kuponu būtu bijusi EUR 25.32 – EUR 5.20 + EUR 0.80 x4 = EUR 23.32.
Pārsūtīju Multilukss.lv pārstāvim iepriekšējo vēstuļu saraksti ar Multilukss.lv par saņemtām bojātām precēm, kuru dēļ tika piešķirts EUR 5 kupons. Saņēmu informāciju, ka administrators esot prombūtnē un personai, kura viņu aizvieto (un kura acīmredzot nezina, ka vēstules klientiem vēlams sūtīt ar parakstu), esot nodota nekorekta informācija – tātad atkal tiek vainots kāds cits. Tāpat saņēmu apgalvojumu, ka tomēr saņemšu atpakaļ pilno sūtījumam nepievienoto preču summu – EUR 3.90.
Pēdējos divus mēnešus esmu bijusi regulāra Multilukss.lv kliente, un zinu, ka sūtījumu manis izvēlētajā Omnivas pakomātā tipiski var saņemt nākamajā darba dienā pēc sūtījuma reģistrācijas Omnivas sistēmā. Mans pasūtījums Omnivas sistēmā tika reģistrēts 11.07.2023., bet 12.07.2023. sūtījumu nesaņēmu un labvēlīgi izsecināju, ka piegāde var aizkavēties pārmaksātās summas dēļ. Lai precizētu situāciju, 16.07.2023. sazinājos ar Multilukss.lv par sūtījuma piegādi. Omnivas sistēmā redzams, ka sūtījums ir reģistrēts, bet nav nodots Omnivas kurjeram. Saņēmu Multilukss.lv atbildi, ka Omnivas kurjeri manu sūtījumu nozaudējuši (jau trešo reizi tiek vainots kāds cits). Apšaubot saņemtās informācijas patiesumu, sazinājos ar Omnivu – Multilukss.lv pārstāvji sūtījumu nemaz nav nodevuši Omnivas kurjeram, un tas sakrīt ar Omnivas sistēmā redzamo informāciju. Ņemot vērā līdzšinējo pieredzi ar Multilukss.lv un Omnivu, Omnivas pārstāvju profesionalitāti apšaubīt iemesla nav – ar Omnivas pārstāvjiem vienmēr bijusi tikai tā labākā pieredze. Pēdējo divu mēnešu laikā ar Omnivas starpniecību esmu saņēmusi vairāk nekā 20-30 sūtījumus no dažādiem internetveikaliem, un ar piegādi nekad nekādu problēmu nav. Tātad atliek vien izsecināt, ka Multilukss.lv pārstāvji zog klientu sūtījumus un vēlāk vaino piegādes pakalpojuma sniedzējus.
15.07.2023. izpakoju matu eļļu, kuru Multilukss.lv pasūtīju pirms 2-3 nedēļām, bet nebiju izpakojusi uzreiz pēc saņemšanas. Preces ārējais iepakojums glīti aizlīmēts ar skoču, bet pati prece iepakojumā arīdzan bijusi atvērtā stāvoklī, līdz ar to viss iepakojums no iekšpuses un pati prece bija matu eļļā. Stipri apšaubu to, ka stingri aizskrūvēta prece transportēšanas laikā var tā vienkārši atskrūvēties un izlīt. Vai, ka transportēšanas laikā precei, kas iepakota plastmasas iepakojumā + kartona kastē (no kuriem ne vienam, ne otram nav caurumu vai cita defekta), no zila gaisa var izveidoties caurums. Tātad Multilukss.lv pārstāvji jau pašā sākumā klientiem iepako bojātas/atvērtas preces.
Šodien ir 16.07.2023. un Multilukss.lv mājaslapā redzams, ka manis pasūtītais kāju krēms noliktavā pieejams 33 vienībās. Tāpēc rodas arī jautājums, kāpēc nebija iespējams pāris dienas pagaidīt un nokomplektēt pilnu sūtījumu. Un vai apgalvojums par noliktavā vairs neesošajām precēm, kuras tādēļ nav iespējams pievienot pasūtījumam, vispār bija patiess.
Ļoti nepatīkama pieredze, un vairāk Multilukss.lv internetveikalā nekad neko neiegādāšos. Diemžēl Multilukss.lv vadības kontaktinformācijas mājaslapā nav, līdz ar to tieša saziņa iespējama tikai ar tiem Multilukss.lv pārstāvjiem, kuri nodarbojas ar krāpniecību. Lūgums Multilukss.lv vadībai iemācīt saviem darbiniekiem elementāras lietas – skaitīt, nemelot, nezagt, nevainot citus savās kļūdās un formālas vēstules sūtīt ar parakstu. Tāpat joprojām gaidu atpakaļ manis iemaksāto summu par nesaņemto sūtījumu – kopā tika iemaksāta summa EUR 25.32. Ja ir grūtības ar matemātiku un ja EUR 3.90 jau atgriezti, tad kopā vēl jāatgriež EUR 25.32 – EUR 3.90 = EUR 21.42. Ja pieskaitām man piešķirto EUR 5 kuponu par iepriekš saņemtām bojātām precēm, tad kopā vēlams atgriezt EUR 21.42 + EUR 5 = EUR 26.42.
Комментарии (2)
Lol. Pārāk garš teksts.
Papildinot sūdzību, 17.07.2023. saņemta vēstule no Multilukss e-veikala vadītājas. Lai atvainotos, piešķirts kupona kods 15 EUR vērtībā. 19.07.2023., ievadot kodu pirkuma noformēšanas sadaļā, uzrāda informāciju, ka kods vairs nav derīgs.