MTS - apkalpošana
Vēlējos pasūtīt veļasmašīnu interneta veikala, 4dienas rītā sazvanījos, uzzināju, ka ir noliktavā, pāris reizes vēl tajā dienā pārzvanīju vai tiešām ir un vai ir atvesta, jo taisījāmies paši braukt pakaļ, beidzot pateica konkrētu laiku, ka pēč 14/00 var braukt pakaļ, sarunājām mašīnu, atprasījās puisis no darba, aizbrauc, un veļasmašīnas nav, attaisnojuma nekāda, tad sarunājām, ka atvedīs paši tās pašas dienas laikā līdz plkst 18.00, protams ap 6 zvana, un saka ka nekas nesanāks, dusmas savaldīju, sarunājām uz nākošo dienu, bet kad piezvanīja arī nākošajā dienā un pateica, ka nepaspēšot atvest, un vajadzēs pārlikt uz 1dienu, protams mans pacietības mērs bija pilns, un es atteicos no viņu pakalpojumiem, un sieviete, kas zvanīja vienkārši nometa klausuli, es biju šokā, kas vispār tā ir pa attieksmi pret pircējiem, internetveikalu ir pārāk daudz, un nopirkām protams citā, bet nu mūs kā klientus šī iestāde ir pazaudējusi.
Комментарии (2)
Man bija tieši tas pats ! Pasūtu internetā fotokameru. Man pateica, lai eju pakaļ nākošajā dienā, bet viņiem kameras nebija uz vietas - ķip kkāda problēmiņa un kamera būšot tikai nākošajā nedēļā. Nākošajā nedēļā sazvanos un man saka, lai nāku pakaļ... aizbraucu, bet kameras nav. Tad šamējie apsolījās nākošajā dienā piegādāt... bez maksas... jebkurā laikā. Beigās protams atteicās šo pakalpojumu veikt pa brīvu un neieradās laikā...
neiesaku neko pirkt no šīs firmas.
Jums ar galvu viss ok? :D
Zvaniit vairaakais reizes dienaa, lai prasiitu vai vinja ir veikalaa? Ar pirmo reizi nesaprataat? :D
Ok, par to piegaadi, nu taa gadaas, vismaz jums zvaniija un pateica, ka tomer atvediis, izveidojaas dialogs, es pasuutiiju discover.lv ekraanu un man neviens pat nepazvaniija, taa es vinju gaidu joprojaam :D ( protams, pasuutiiju jau cita veikalaa, jo jau 2 nedeeljas ir pagajusas ). neiesaku tur pirkties.