Mosers - Mosers
Pēc savas negatīvās pieredzes tagad nevienam neieteikšu labot savu mobilo pie SIA "Mosers" Martas ielā 6. Man ir Sony Ericsson S500i, kuram nesen pēkšņi atslēdzās augšējais, kreisais taustiņš. Teorētiski varēju iztikt arī bez ta, bet nodomāju, ka pēc garantijas varētu arī salabot. Atdodot mobilo, piedāvāju uzreiz atdot arī garantijas talonu, bet sekretāre pateica, ka to nevajag. Termiņu norādīja - 2 nedēļas.
Precīzi 2 nedēļas noturēja, tad piezvanīja un pateica, ka vajag pārbaudīt garantiju. Tāpēc ka vajadzēja atkaļ ņemt talonu no mājām, sanāca atbraukt pie viņiem tikai nākamajā dienā. Bija tāda sajūta, ka tikai saņemot manu garantijas talonu, kaut kas steidzīgi tika darīts ar manu mobilo. Tas ir tad, kad uzreiz varēja nokopēt talonu, pieņemot telefonu. Pēc pusstundas, beidzot, man atdeva itkā salaboto mobilo. Uzreiz prasīju meistaram vai nevajag uz vietas pārbaudit. Šis atbildēja, ka viņi tik tikko visu pārbaudīja un viss ir kārtībā. Jau majās nomainījus SIM-karti, pārbaudīju taustiņu un tiešām tas strādāja.
Un tad ar katru nākamo dienu sāka parādīties defekti, kuro agrāk nebija: pilnīgi pazuda vibrācija (režīmā On); dažreiz nevarēju atvērt mobilo, jo "slider" nekustējās; aizmugurē aiz "slider" parādījās skrāpējumi; dažreiz aizvērtā režīmā pogas nestrādāja. Ir aizdomas, ka tika vai nu bojāta, vai vispār aizvietota baterija, jo agrāk tā turēja aptuveni 3 dienas, bet tagad telefons ir jālādē katru otro dienu.
Nolēmu aiznest mobilo uz servisu vēlreiz. Pateicu, ka man ir pretenzija pret viņu servisa līmeni, izstāstīju par visiem jauniem defektiem. Uz ko man atbildēja, ka telefons būs jāatstāj uz vēl 2 nedēļām. Es teicu, ka mani tas neapmierina, jo netaisos gaidīt vēl 2 nedēļas, kamēr man bojā telefonu. Uz ko man teica, ka vajadzēja uzreiz pārbaudīt un atgriezt telefonu, nevis pēc nedēļas lietošanas. Sanāk, ka man bija jāparbauda visas telefona funkcijas, lai noskaidrot, ko viņi ir sabojājuši... Un jaatceļ visas darīšanas, lai varētu uzreiz atbraukt atpakaļ pie viņiem. Beigu beigās, es sapratu, ka vieglāk aizvest mobilo uz Mūkusalas nodaļu un cerēt, ka tur strādā labāk.
Bet tagad, izlasot visas sūdzības, sapratu, ka drošāk ir atdot telefonu pavisam citam servisam. Piezvanīju un uzzināju, ka Sony Ericsson drikst remontēt jebkurā autorizētā servisā. Vienīgais moments: ja būs nepieciešams mobilo nomainīt pret jauno, firma, kura ir ierakstīta garantijas talonā, var atteikties, ja zinās, ka agrāk telefons tika labots citā servisā.
Vispār nākamreiz, kad pirkšu sev mobilo, noteikti pārbaudīšu, kāda servisa firma ir ierakstīta talonā. Un tagad esmu gatava samaksāt pat vairāk un pirkt citā veikalā, lai tikai problēmu gadījumā nebūtu jāgriežas SIA "Mosers". Ko iesaku arī citiem mobilo telefonu lietotājiem.
Комментарии (2)
Daļēji tev ir taisnība. Ja gadās velreiz tāds pats vai cits defekts īsā laika periodā tad tas ir jalabo bez rinas uzreiz. Bet nepiekrītu tev par pretenzijam attiecībā uz talonu. Servisam un meistaram par darbu ražotājs samaksā tikai tad, kad ražotājs akceptē atskaites par veiktajiem darbiem. Nevienam servisam nevajag talonus un čekus, tos pieprasa ražotāji, lai būtu pārliecināti, ka viņus nekrāpj servisa centri. Remonta laikā ražotājs var pieprasīt pirkuma apliecinošu dokumentu, saskaņā ar Latvijas un Eiropas Savienības normatīviem aktiem. Un no kurienes, lai servisa darbinieki to ņem, ja ne no klienta.
Manu telefonu kadu aizsutiju, tadu ari sanemu-skanjas defekts no Mosera.Vinu baigie speci vainu neatzina(lmt mazcennieks), kaut gan bija garantijas remonts.Cik nopratu sie ar lmt uz vienu roku, ja par naudu, vel nomullaas, bet pa brivu-lietojiet brakus pasi.