www.sudzibas.lv Montessori Beds Krāpšana un nesaņemts pasūtījums

Montessori Beds - Krāpšana un nesaņemts pasūtījums

Mana paziņa no Igaunijas 2018. Gada 26. Decembrī samaksāja 284 eur par bērnu gultiņu šim uzņēmumam un ar to arī komunikācija ar uzņēmumu apstājās. Uzrunāja mani, jo nezināja ko īsti var darīt. Telefonu neviens neceļ, nezina vai tas vispār darbojas; komunikācija fb un pa epastu ir apstājusies. Nauda aizskaitīta un no produkta ne miņas. Tad nu sāku pētīt ko vairāk par šo uzņēmumu - izskatās, ka mājaslapā nav ne konkrētas adreses, nekā - tikai epasts un facebook lapa. Izlasot pārējās sūdzības secināju, ka manas paziņas lieta nav vienīgā, tādēļ zvanīju patērētāju tiesību aizsardzību centram prasot padomu. Viņa teica, ka uz maksājuma izrakstā norādīto juridisko adresi jāsūta vēstule ar pieprasījumu saņemt produktu vai naudu atpakaļ līdz noteiktam termiņam. (saglabājot pierādījumus komunikācijai) . Ja pēc noteiktā datuma nav ne produkta, ne naudas, tad jāraksta iesniegums patērētāju tiesību aizsardzību centrā un viņi var tiesiski izskatīt šo gadījumu.
Centra darbinieces ieteikums bija sekojošs - pievērst uzmanību nākotnē - vai pērkat no sociālajiem tīkliem vai ir reāls internetveikals ar iespēju maksāt mājaslapā. Vienmēr izmantot šādu iepirkšanas formu, nevis sociālos tīklus, lai izvairītos no negodīgiem uzņēmumiem un cilvēkiem.

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы