Moneza / OC Finance - Slikts serviss

Šajā iestādē strādā klientu apkalpošanā darbiniece Lelde. Griezos ar savu jautājumu, kas saistīts ar iestādes produktu, bet diemžēl Lelde bija ļoti rupja, un neatbildēja uz jautājumiem, jo redz kā viņiem ir tiesības neatbildēt. (jautājums bija saistīts ar moneza.lv produkciju) .
Tad ir jautājums, ko viņa tur dara? !
P. S. Par sasveicināšanos un atvadīšanos viņa nav mācīta, kā ar klientiem vajag sveicināties, un atvadīties.

M

Комментарии (1)

Moneza Support 09.05.2019

Labdien!
Moneza iestājas par kvalitatīvu klientu apkalpošanu, tāpēc vēlamies rast risinājumu un sniegt Jums detalizētu atbildi uz radušos situāciju.
Vēlamies, Jūs lūgt iesūtīt detalizētu situācijas aprakstu uz mūsu e-pasta adresi [slēpt]@moneza.lv.

Aprakstot situāciju, lūdzam norādīt sekojošu informāciju:

Vai Jūs sazinājāties ar Moneza telefoniski vai rakstiski? Ja telefoniski, lūdzam e-pasta ziņojumā norādīt telefona numuru no kura zvanījāt.
Ar kādu jautājumu vērsāties pie Moneza?
Kādu atbildi saņēmāt no mūsu darbinieka?

Cerot uz atsaucību,
Moneza.lv klientu apkalpošanas struktūrvienības vadītāja
Lelde

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы