Monacofit - Neatgriež naudu par pakalpojumu
Pasūtīju programmu, pēc dažām dienām sapratu, ka tas nav priekš manis.. Atteicos no pakalpojuma. Apmaksu biju veikusi no īstas dāvanu kartes (kartei beidzās termiņs) tāpēc rakstīju e pastu lai atgriež uz citu kontu, kas darbojas.
Uz e pastu neviens protams neatbildēja. Pēc laika rakstīju.. Kad varu saņemt naudu. Esot atgriezuši uz kontu no kura maksāts. Neviens pat nelasa, ko tu lūdz.. Attieksme uz e pastiem drausmīga atbild pēc nedēļas, ja gribat sūdzaties ptac. Ok, lūdzu lai atsūta mu (apliecinošu maksājuma dokumentu) uz kuru kontu maksājums ir atgriezts. Klusums neviens pat necenšas atbildēt uz e pastiem. Tātad maksājums pat nav veikts! Attieksme pret klientiem drausmīga.. Ignorēšana un klaja informācijas nesniegšana! Nav jau runa par tiem 10 eur.. Bet par attieksmi. Tādi nu mums ir tie jaunizceptie biznesmeņi. Atbalstam savējos-) ) fuu
Комментарии (2)
Labdien!
Jūsu minētias maksājums no MonacoFit.com puses tika atgriezts brīdī, kad no Jūsu puses tika saņemts naudas atgriezšanas pieprasījums. Ņemot vērā, ka dāvanu kartes termiņš bija beidzies, naudas atgriezšanas process nebija veiksmīgs, jo karte, ar kuru tika veikts maksājums un uz kuru esam tiesīgi atgriezt naudu, vairs nebija derīga. Rezultātā nauda tika iesaldēta un šobrīd maksājumus apkalpojošā kompānija First Data risina situāciju, lai Jūs varētu saņemt pilnu naudas atmaksu uz citu- derīgu karti.
MONACOFIT vispār nav iespēja sazināties, nosūtīju ierakstītu vēstuli ar atteikumu, pasts tādā norādītā adresē neatrod. Čats nedarbojas,telefoniski anglis kaut ko nopļurkst, noņem naudu un viss. Atkal KRĀPNIEKI!"
Indra