Mon Platin - Naudas izspiedēji / Krāpnikieki " Maldinātāji
Ceru, ka kāds viena brīdī noreaģēs un spēs aizvērt ciet šo MON PLATIN biznesu Latvijā, ha, un vēl šie sevi dēvē par Skaistuma Akadēmiju. Jāatzīst, ka man "bija tas gods" "baudīt" viņu "skaistumkopšanas procedūru" matiem.
Mana satikšanās un "uzķeršanās" sākās brīdī, kad man piektdienas rītā (vēl pat pulkstenis nebija 9:00 zvanīja no MON PLATIN Skaistuma akadēmijas un teica, ka mana draudzene (kura man ir ļoti laba draudzene - vēl jāpiemin) esot mani pieteikusi skaistumkopšanas procedūrai MON PLATIN Bezmaksas!). Laipna administratore, kura gan piemetināja, ka man esot līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments, vēl atgādināja, lai nekavēju procedūru, jo MEISTARS mani gaidīs. Protams, man kā sievietei tas izklausās kā skaists un burvīgs piedāvājums, un vēl neilgi pēc sieviešu dienas. Un vēl ieteikusi man laba draudzene.
Sarunāta tiek matu kopšanas procedūra (jo lūk sejas procedūrai esmu par jaunu - 26 gadi). Protams, pirms došanās uz turieni, sazinos ar savu draudzeni, kura mani brīdina, ka tas viss būs farss + Mega reklāma, bet matus izmazgāt varu aizdoties.
Manas ilūzijas par skaistumkopšanas salonu, kurā mani tiešām gaida tas MEISTARS aprāvās ieejot pa salona durvīm (un vēl svētdienas rītā saņemu no MON PLATIN zvanu, kurā man atgādina par procedūru, un, lai to nekavēju). Ieejot pa durvīm salonā tieku sagaidīta, tiek paņemts mans personu apliecinošais dokuments (zināmu iemeslu pēc tā ir autovadītāju apliecība, bet ne pase). Ierodos laicīgi, lai jau tas MEISTARS mani negaida - tas ir - esmu klāt jau 12:50, bet procedūra ir plānota 13:00. Un beigās lūk es gaidu to MEISTARU veselas 30 min. Kamēr gaidu saprotu, ka kaut kas nav kārtībā ar to visu uzņēmumu (atceros vēl draudzenes piebildi, ka tas ir farss). Un tik tiešām - uzgaidāmajā telpā sēž kādas 7 sievietes gados, kuras šķiet pirmo reizi mūžā ir atnākušas uz salonu (un, ak Dievs, nu taču redzams, ka tādas tantes pa saloniem nestaigā, bet, laikam jau tā par BRĪVU procedūra ir tas, kas liek tantiņai no laukiem dzīties uz salonu Rigā). Un, jā, šķiet svētdienas pēcpusdienā tajā salonā apgrozās pārāk daudz cilvēku - šķiet strādā visa MON PLATIN Latvia komanda (kādi 30 cilvēki kopā), kuri skraida baltos uzsvārčos, burtiski tēlodami tos MEISTARUS. Gaidu ne tikai es, bet gaida arī citas dāmas. Rodas iespaids, ka salons nepiedāva neko citu - kā vien par brīvu esošās procedūras.
Gaidot, protams, novēroju salonu, darbiniekus. Salonā pie sienām redzamā vietā NAV neviena sertifikāta, kas apstiprinātu šo daudzo darboņu MEISTARĪBU. Pie katras gaidošās kundzītes ik pa laikam pienāk kāds MEISTARS un aizved to uz "procedūru" - sasveicinās un uzrunā vārdā (Medus pat vairāk kā Medus uz lūpām ir visiem darbiniekiem, un tas jau man sāk likties tas farss, bet nu ok.. var jau būt tāda "laipnība"). Darbinieki ir vidēji kādus 23-28 gadus veci jaunieši, un pa vidu kāda vecāka dāma ar iemanījusies būt.
Pienāk kārta manai PROCEDŪRAI. Pie manis pienāk meitene - pēc izskata manā vecumā, vai varbūt jaunāka, ģērbusies melnā (apģērbs gan noplucis un pavalkāts - diemžēl nav baltais uzsvārcis :)). Uzrunā mani, izsaka komplimentu par acīm un mēs dodamies uz procedūru. "Meistare" ir Kristina - meietene runā ļoti daudz un visu laiku. Apzinos, ka būs produkcijas reklāma par ko brīdināja mana draudzene, bet.. atšķirībā no manis - viņas pieredze šajā salonā bijusi mierīgāka. Protams, es arī patēloju. Runāju līdzi "meistarei" par dzīvi, smejos un arī nedaudz pafantazēju. Galvenais ko vēlos - lai ieveido man matus ar un varu doties prom. Un, ja arī kas iepatiksies no tās reklāmas, varbūt pat nopirkšu.
Diemžēl laika trūkuma dēļ ar savu draudzeni neizrunājos par visu procedūras norisi, par to kā produkcija tiek reklamēta un citas lietas, piemēram, cik tas maksā.
Un turpinot par procedūru - pirmās 30 min ir ok - tieku iepazīstināta ar produkciju, protams, "meistares" mēle ir saldāka par saldu, un tas jau kaut kādā ziņā mani sāk kaitināt. Pa vidu vēl tieku izprašņāta par to ar ko nodarbojos, vai man ir draugs utml. Mazliet piepušķoju sarunā savu dzīvi - un "meistare" it kā pārbauda manu matu stāvokli - kas ir - pēc viņas teiktā gana kritisks - tūlīt būs blaugznas, veidosies sēnīte un vēl tam visam pa virsu man esot apsārtusi galvas āda (kā izrādās vēlāk manai draudzenei mati ir līdzīgā stadijā pēc Mon Platin konsultācijas). "Meistare" norāda, ka mums jāuzgaida ārsts, lai noteiktu galvas ādas stāvokli pilnībā, un, tad mēs varēsim turpināt procedūru. Gaidam to ārsti, kas ir "ārste", un, kura, mani aplūko "mikroskopā", kas notiek pavisam pavirši - "mikroskops" ir pieslēgts parastam klēpjdatoram, un, nez kādēļ "ārstei" nerūp mana sasārtusī galvas āda, kuru, lūk saskatīja mana "meistare" (aizdomas, ka datorā redzamās bildes nav īstas / ir safabricētas, kas it kā nosaka manu galvas ādas stāvokli, matu daudzumu noteiktā zonā umtl. / mans puisis arī pārbaudīja mājās manu galvas ādu un nav nekāda apsārtuma - varbūt sakritība - un tieši procedūras laikā man tā sasārta kaut kā) - tieku "sabiedēta", ka man mati pēc 5 gadiem jau būs izkrituši. Pa vidu tam visam vēl tieku kritizēta no "speciālistu" puses, ka nedzeru ūdeni, esmu stresaina.. un visi dialogi norisinās tik ātri, ka man nav vietas pateikt, ka tā gluži nav. Tātad man tiek "noteikta" "diagnoze", par kuru gan iesmeju, bet tēloju, ka tas izklausās nopietni. Nu lūk - un, lai risinātu problēmu vienīgais brīnumlīdzeklis ir Mon Platin matu kopšanas kosmētika ar black caviar jeb melnajiem ikriem. ''Ārste" pasaka, ka vajadzīgs lietot matu masku - un es ar savu "meistari" dodos mazgāt matus. "Meistare" rāda un stāsta atkal visu par produkciju, ar, kuru tiek mazgāti mani mati, un, saka, ka gada laikā jau būs redzams rezultāts - mati nekritīs ārā. Nu jauki! Izrādās - "Meistare" lieto kosmētiku divus mēnešus, bet, nu ziniet, tie mati izskatījās daudz sliktāk kā manējie. Protams, to viņai neteicu, bet nodomāju gan - un sapratu, ka tā ksomētika nav nekas īpašs. Un kā beigās izrādās "meistare" ir "meistare" tikai 2 mēnešus, un neesot friziere - bet lūk matu kopšanas speciāliste (protams, nekur salonā nav redzamā vietā sertifikāta, kas to apliecinātu_un daiļrunīgā "meistare" mani sāk kaitināt ar vien vairāk. Lūk žāvēti tiek mani mati - tiek izžāvēti līdz pusei - un "meistare" saka, ka aizpildīsim anketu, kas beigās izrādīsies informācijas sastādīšanas lapa potenciālajam matu kopšanas līdzekļu iegādes līgumam uz līzingu. Sarunas norit tik raiti, un uzspiedoši, ka neskatoties uz to, ka neesmu devusi piekrišanu tam, ka vēlos iegādāties produkciju, praktiski viss jau notiek un tūlīt dosimies parakstīt līgumu. Es mazliet spēlēju līdzi un domāju cik tālu tas farss ies.
Pa vidu tam visam man jāuzmin, cik maksā produkcija, smejos, un saku, ka miljonu (tā norādīja mana draudzene jokojoties mūsu sarunas laikā) - "meistare" to pieraksta, pat neklausoties, ka no manas puses tas ir joks. Sarunās arī tika uzdots jautājums, cik mēnesī tērēju matu kopšanai - saku nu līdz 70 EUR ne vairāk, un pat mazāk. Pēc tam attopos, ka man "meistare" "tamborē" smadzenes, ka viņi man piedāvās ekskluzīvu iespēju nopirkt matu kopšanas līdzekļus par 1200 EUR līzingā, kur mēneša maksājums ir 66,70 EUR (un tas tiek pasniegts caur tādu teātri - kad atsakos maksāt līzingu, kurā viņi piedāvā man produkciju pirkt ar viņu "zemāko" mēn maksājumu, kas ir 150 EUR mēn, mana "meistare" "skrien" pie menedžeres, lai noskaidrotu par kādām alternatīvām iespējām - man pat nav laika patiekt, ka tas nav vajadzīgs. Kamēr gaidu savu meistari atgriežamies no menedžeres krēsla, iekšēji smejos un saprotu, kas tas viss ir teātris, kuru man spēlē, un, ka man jāsāk domāt kā tikt ātrāk ārā no Mon Platin iestādes. Bet mani mati ir pusžāvēti. Mana "meistare" atgriežas, sakot, ka lai sēžu krēslā un turos, jo lūk viņai ir superīgākais piedāvājums, par kuru nevaru stāstīt nevienai savai draudzenei, jo tāds lūk ir tikai man - man ir ekskluzīva iespēja sākt maksāt pēc 2 mēn, pirkt produkciju uz līzingu par 66,70 EUR mēn - un to visu "meistare" lūk "sarunājusi ar menedžeri".
Es neko nesaku - tikai gaidu, kad man tiks izžāvēti mati līdz beigām. Mana "meistare" ir "aizdegusies", jo laikam domā, ka pirkšu kosmētiku. Mani mati - otrā puse tiek raiti izžāvēta - vēl tiek reklamēta kosmētika. Un tad ļoti lielā ātrumā mēs dodamies uz VIP zonu, kur lūk mani sagaida smaidīga un liekulīga blondīne, ar manu "aptaujas" lapu, kura pārtapusi par līgumu, bet man tikai jānorāda šādi tādi info. Kā, piemēram, pašreizējā darba vieta. Saku, ka man nav darba, ka nevaru norādīt. Un, ka man nav ienāumi. Praktiski manī neklausās un viņi pārbaudīšot kādu info. Bet atgādinu, ka nestrādāju. Kamēr viņi pārbauda info, ka man tiešām nav darba (kā tas notiek, un, kādēļ vispār, man nav ne mazākās nojausmas), bet mana "meistare" mani novirza uz kafijas dzeršanu un man viņas klātbūtnē (viņa man sēž blakus) jāiedod 20 telefona numuri, lai Mon Platin varētu piedāvāt bezmaksas procedūras maniem draugiem. Dzerot kafiju, ierodas blondā meitene, kura paziņo, ka "diemžēl" man nevar dot šo preci uz līzinga, jo man nav darba vietas. Hahah, tajā brīdī mani pārņēm atvieglojums, ka tiešām man nebūs turpmāk ar šīm dāmītem jāskaidrojas, ka man nav vajadzīga viņu produkcija, un, ka man tā nav jāpērk. Un, mana, "Meistare"pārmetās uz to, ka man taču ir draugs (sākotnējās sarunas ar izprašņāšanu tagad tiek izmantotas pret mani pašu), un, ka man viņam tūlīt jāzvana, jo viņi slēgs līgumu uz viņa vārda. Tajā brīdī pateicu, ka nevēlos apgrūtināt citus cilvēkus ar tādiem pirkumiem! Vēl piedevām ar šampūniem par 1200 EUR (Un mana "meistare" vēl informēja, ka ikdienā tāds komplekts maksā 1450 EUR - ha, un, kad ieminējos, ka varbūt nākotnē, tad pirkšu, tad viņa lūk sāka veidot "presingu", ka tādu komplektu nekad vairs dzīvē nevarēšu nopirkt produkcija atsevišķi arī netiek tirgota. Un, protams, viņi ir ļoti "pretimnākoši" pret visiem - studentiem, penionāriem utml.).
Man izdevās veiksmīgi tikt laukā no šī "Murga". Bet tas viss man lika saprast, cik cilveki spēj būt briesmīgi nekrietni, un, cik ļoti var apkrāpt un maldināt ar dažādiem psiholoģiskiem trikiem. Man žēl, kuri iekrituši šajās lamatās.
Pēc "superīgās" procedūras, kas aprobežojās ar vienkāršu matu izmazgāšanu ar masku un tiešām "prostu" izžāvēšanu nevis veidošanu + pusotras stundas garu smadzeņu borēānu par produkcijas pirkšanu, man radās interese papētīt šo uzņēmumu internetā vairāk. Pirms tam neapskatījos sūdzības.lv, kas bija mana kļūda, bet varbūt tomēr, nē, jo tagad pēc savas pieredzes varu uzrakstīt vēl kādu sūdzību. Un nedomāju klusēt, jo Mon Platin, darbinieki manipulē ar cilvēkiem - naivākiem ir grūti pretoties tam ""presingam" ar līgummiem & smadzņu skalošanu". 1200 EUR nav maza nauda, kuru maksāt līzingā par kaut kādiem mistiskiem matu kopšanas lidzekļiem, kurus vari izmēģināt tikai procedūrā, un, kā beigās izrādās, iečekojot interneta dzīles - tāds komplekts neizmaksā vairāk par 300 LVL, ja tiešām pērk lielos izmērus, pat tad, tas nepārsniedz 400 LVL. Cilvēki tiek maldināti, ka produkcija ir tik dārga. Un, jā, jā, it kā tajos 1200 EUR iekļautas bezmakas proceūras pie šiem Mon Platin "ārstiem" - beigās vien sanāk, ka 400 LVL un pat vairāk karājas gaisā, vai pareizak sakot, Mon Platin, ar to nomaksā algas saviem darbiniekiem "smadzeņu borētājiem", kuri NAV nekādi MEISTARI, kuri varbūt apguvuši to kā klientam izmazgāt matus vai uzsmērēt uz sejas krēmu, vai vienkārši notēlot kaut kādu ārstu. Arī mana "meistare" šķietami beigusi tikai savu Ikšķiles vidusskolu, un, tagad strādā kā viltus "meistare" (2 mēn darba stāžs).
Esmu informējusi visus savus draugus (20 personas), kuru numuri tika atstāti Mon Platin, ka šī iestāde neveic nekādu skaistumkopšanas procedūru, ka tas ir lēts reklāmas triks, lai ar "presinga" palīdzību panāktu to, ka kļūstat par "Mon Platin" klientu, maksājot par to 1200 EUR. Un viņi pat ir tik bezkaunīgi, ka meklē "individuālās pieejas" ikvienam, kas paiesībā ir naudas izpiešana no ikviena - neatkarīgi no tā vai cilvēkam ir nauda vai nav. Un skaistie vārdi ir vienkārši liekulība. "Apbrīnoju" tos jauniešus, kuri strādāt šādu darbu - kas ir maldināšana un krāpšanās (man būtu kauns viņu vietā, un nezinu vai naktīs nāktu miegs, ja būtu iešmaukusi pensionārei līzingu par 1200 EUR). Ja tiešām kompānija būtu kvalitatīva, un cilvēki vēlētos ko iegādāties pa īstam, nebūtu vajadzība pēc šādiem "presingiem" un maldināšanas. Cilvēkam būtu iespēja izvēlēties pirkt tagad, vēlāk, visu vai tikai kaut ko no tiem smalkajiem komplektiem. Man grūti spriest par Mon Platin kosmētikas kvalitāti, varbūt tā ir OK, bet, pēc šādas vizītes skaistumkopšanas akadēmijā Mon Platin, kuru piedzīvoju, man ir riebums pret visu kas ir Mon Platin vārdā. Un, ja vēlēšos, tad šo produkciju iegādāšos par 10x lētākām cenām citur nevis Mon Platin Latvia, un iešu pie saviem meistariem (īstiem, nevis 3 dienu apmācītiem jauniešiem no ielas) - un ziniet man pat sanāks ietaupīt. Neviens man neuzspiedīs līzingus.
Mon Platin firma zaudē savu līmeni arī tajā, ka jau 2013.gadā tika solīta mājas lapas izveide, bet tādas joprojām nav. Cilvēki to lapu apgrieztu kājām gaisā.
Ceru, ka tai Kristinai, kas bija mana "meistare" dzīvē iesi labi, un, vēlāk nebūs kauns cilvēkiem skatīties acīs. Pēc visām tām sarunām jūtos apkrāpta, un, paldies, Dievam, ka tikai emocionāli.
Sargiet sevi, un, neuzķerities uz MON PLATIN Latvia skaistuma akadēmijas piedāvājumiem, kuri satur psiholoģsku "presingu", un cilvēkiem ar vājākiem nerviem nebūtu ieteicami vispār. Sabojāsiet sev tikai garastāvokli, kā tas notika ar mani!
Комментарии (25)
>>Pampure, vai jūs gadījumā nenodarbojāties ar fantastikas stāstu rakstīšanu, labi sanāk. No minēta augstāk var secināt, ka daudz ir no konteksta izrauts apraksts. Jā, procedūras un kosmētika tiek piedāvāta, bet visas tās aprakstitās šausmas ir viegli iespaidojamas personas viedoklis no aktīvas pretīmnākošas pieejas. Vai tiešām tas, ka speciāliste dara savu darbu un stāsta par preci, var izraisīt tādu sašutumu? Nu protams, ka cenšas izdabāt, bet tā ir normāla parādība klientu apkalpošanas sfērā. Pārējie apvainojumi vispār nav ne uz kā balstīti. Jūs nevarat apgalvot, ka testēšanā bija izmantota kāda falsificēšana, tam vienkārši jēgas nebūtu, jo ārstam ir attiecīgā strādājoša aparatūra un kvalifikācija, lai sniegtu pilnvērtīgu analīzi un izteiktu viedokli par ādas un matu stāvokli.
Biju Mon platin "pēcnācējkantorī" Gold Beauty un varu 100 % piekrist visam, ko sūdzības autore minējusi savā ierakstā!
Ak Dievs! MonPlatin, tikai nerakstiet atkal jebko par neslavu!
Jūsu kliente ieraksta atsauksmi, praktiski apraksta savu personisko pieredzei, savus personiskos iespaidus ko guvusi sadarbojoties ar jūsu iestādi, uz ko jūs viņu nosaucat par "viegli iespaidojamu personu"! Normāli?
Paldies par jūsu komentāru Mon Platin, bet savu pieredzes aprakstu noteiktu nemainīšu, lai kādus apvainojumus jūs tagad man šeit teiktu. Aprakstītās šausmas ir pilnīga patiesība (kas dažbrīd gan ir apšaubāms jūsu komentāros), un jūsu komentārs zem šīm "šausmām" ir pilnīgi lieks, jo šis stāsts ir domāts nevis jums MP pārstāvjiem, bet gan ar jūsu kompāniju nesaistītiem cilvēkiem, lai viņi zinātu kā darbojas MP patiesībā. Protams, katrs šo komentāru var interpretēt pa savam un runāt par "viegli iespaidojamām personām" - citējot jūsu teikto, kādā citā komentārā - labs visiem nekad nebūsi. Pieredze, kas saistīta ar jūsu pakalpojumu sniegšanu, ļāva man uzrakstīt šo sūdzību - pieredze, kura man neļāva klusēt, lai, kāds cits atkal neiekristu šajā "murgā". Lai veiksmīgi!
Cienījamā Pampure, gribējam teikt, ka jūsu uztverē viss notikušais krasi atšķiras no mūsu viedokļa. Protams, mums ir žēl, ka ar tādām emocijām jūs aizgājāt no mums. Cenšamies apmeklētājus iepriecināt ar bezmaksas procedūrām un maksimāli līdzēt ar padomiem ikdienas ādas un matu kopšanā. Žēl, ka tas tiek uztverts kā presings un pat vēl ļaunāk.
Un divtik ir skumji par jūsu izteiktajiem komentāriem par Mon Platin personālu. Viņi visi raujas vaiga sviedros, lai tik izdabāt katram klientam, kas nebūt nav tik vienkārši, vēl jo īpaši kad cilvēki nāk negatīvi noskaņoti. Esam tomēr Skaistuma akadēmija un mūsu mērķis un pienakums ir darīt jūs, sievietes, skaistas un ar sevi apmierinātas.
Cik skaisti tie mērķi! Varbūt MonPlatin runātājam jāaiziet pie šefa un jāpaskaidro, ka realizācija tik skaistiem mērķiem ir pilnīgā *****ā? MonPlatin - tur nav liels pētījums jāveic! Ver vaļā kuru saitu gribi - sūdzības vienas un tās pašas. Šķiet, ka arī Valsts nav no svara - metodika, kā tiek realizēta skaistuma dāvāšana iezīmējas pārsteidzoši identiskās līnijās!
Laikam jau visiem viena skola un viens uzstādījums!
Уважаемые девушки, женщины и пожилые дамы!!!Ни в коем случае не ходите на процедуры в МОН ПЛАТИН (Рига, Тербатас 30, 5 этаж). Там работают МОШЕННИКИ. Пишу не просто так, а потому что сама попалась на эту "удочку". Их схема очень проста. Оформляется договор займа в банке на несколько лет на "чудо-крема" . Кредит беспроцентный. НО цена товара неадекватно завышена, по сравнению с ценами на эту продукцию в других торговых точках. ДАЛЕЕ! После использования кремов у меня началась аллергическая реакция, что и послужило причиной возврата кремов обратно МОН ПЛАТИН. НО!Без справки от врача продукцию обратно не примут. Теперь насчет сертификатов, в салоне действительно нет ни одного сертификата. В общем здесь много вопросов о законности действий этой " шарашкиной канторы". МОН ПЛАТИН, вам рекомендую не писать комменты в свою защиту, так как уже известно о последствиях вашей коммерческой деятельности в России.http://www.youtube.com/watch?v=nxhx4ocCOBg и еще http://www.youtube.com/watch?v=spVNPxuYeY4
Дабы называть кого-то мошенником, надо иметь доказательства, подтверждающие это. Касаемо возврата товара, правила Mon Platin в этом вопросе основаны на законах Латвии. Логично, чтобывернуть использованный уже товар, необходим веский документированный аргумент, а не просто громкие слова. Вряд ли вам, уважаемая astra55, понравилось бы, если ваш начальник внезапно отказался выплачивать вам зарплату за отработанное время, ссылаясь на какие-то туманные аргументы. Здесь аналогично, вы получили услугу, пользовались товаром и внезапно решили вернуть обратно деньги, логично необходимо обоснование. Если оно есть, у васне взникнет проблем с разрешением ситуации, а вот если нет, тогда увы.
Касаемо России, Мон Платин там тоже подал не один иск дабы защитить себя от ничем необоснованной клеветы.
Man arī piedāvāja, jau labu laiku atpakaļ, atteicos, ko iesaku darīt visiem!
Gribu teikt tikai to, ka Dievs visu redz un katram krāpniekam (agri vai vēlu) nāksies atbildēt par saviem darbiem!
Turamies kopā un brīdinam savējos, lai neuzķeras!
>>amyjuska, ļoti labi, ka Dievs visu redz, jo dažiem nāksies atbildēt arī par apmelošanu.
Pirms izvirzīt nopietnas apsūdzības, vispirms jāapsver, vai varēsi tās pamatot
Уважаемые женщины и девушки не нада себе навязывать в голову те отзывы которые содержат нигатив к Mon Platin ! попробуйте на себе ни кто вас не соберается обманывать !
У меня много подружек которые часто посещяют этот салон и уж поверьте они довольны качеством по сей день.
Уважаемые женщины и девушки не нада себе навязывать в голову те отзывы которые содержат нигатив к Mon Platin ! попробуйте на себе ни кто вас не соберается обманывать !
У меня много подружек которые часто посещяют этот салон и уж поверьте они довольны качеством по сей день.
Уважаемые женщины и девушки не нада себе навязывать в голову те отзывы которые содержат нигатив к Mon Platin ! попробуйте на себе ни кто вас не соберается обманывать !
У меня много подружек которые часто посещяют этот салон и уж поверьте они довольны качеством по сей день.
Уважаемые женщины и девушки не нада себе навязывать в голову те отзывы которые содержат нигатив к Mon Platin ! попробуйте на себе ни кто вас не соберается обманывать !
У меня много подружек которые часто посещяют этот салон и уж поверьте они довольны качеством по сей день.
Народ не слушайте этих дурачков!!! Mon Platin предлагают бесплатные працедуры а почему бы и не сходить ! вы хотите быть вечной уродиной ? Я думаю что нет!!! Многие женщины девушки пользуются косметикой которая им не свойственна! В Mon Platin вам от сердца подскажут что лудше вам падойдет и это не развод как тут все пишут . Нет это не развод и ни какие ни психологические атаки!!! все негативные высказывание опублекованые здесь содержат зависть и нацизм против русских.
Уважаемые женщины и девушки не нада себе навязывать в голову те отзывы которые содержат нигатив к Mon Platin ! попробуйте на себе ни кто вас не соберается обманывать !
У меня много подружек которые часто посещяют этот салон и уж поверьте они довольны качеством по сей день.
Добрый день! Абсолютно согласна с высказываниями клиенток. Контора - "шарашкина", администраторы - хамки, на персонал одеты белые халатики видимо для пущего впечатления... Когда поняла куда попала и что мне сейчас будут впихивать и полоскать мозг, поспешно удалилась. Не совсем понятно, с какой радости я должна предъявлять удостоверяющий личность документ?! Я в банк пришла или в поликлинику..? Не помню чтобы у меня в салонах спрашивали документ! Бред полнейший! Или может страшно что вместо того кого пригласили на "бесплатную" процедуру придёт проверка и есть чего бояться??? Теперь, думаю, придёт и не одна и не один раз... Ну да ладно, отошла от темы (просто переполняет возмущение!) Предполагала что будут рекламировать косметику и попытаются продать (покупать ничего не собиралась), но, извините, когда увидела 10 человек, так скажем "от мала до велика", желание что-либо испробовать на себе куда-то улетучилось. Тупо - стадное промывание мозгов.
Уважаемые девушки, женщины, дамы - не ведитесь. Улыбки натянутые, их цель - привлечь, заинтересовать, развести и продать дороже, чем оно того стоит. Это завуалированный маркетинговый ход. Помните - бесплатный сыр только в мышеловке! Совет юриста - ни в коем случае не ставьте свои подписи, не говорите персональные коды и другую личную информацию. Любому уважаемому и специализированному салону ваши данные НЕ нужны, предоставляется просто и только услуга, платная либо бесплатная-тестовая, без навязчивого предложения купить продукцию в рассрочку и, уж тем более, предоставления тел.номеров подруг!
P.S.: смотрю контора участвует в обсуждениях... БОЛЬШАЯ просьба, не комментровать моё письмо, и в свой адрес нелепых защит и отговорок писать не надо. Репутация у вас не самая лучшая в Риге, и писать сладкие письма под каждым комментарием, а под моим так тем более, не утруждайтесь.
Это интересно, крейвин2, а как женщины до Монплатина -то жили и, представь, были красавицами? А если ты и твои подружки так себе, тогда и приходится по всяким Монплатинам бегать и по 800 лат отгрохать. Увы, косметика мертвого моря мозги никому не прибавляет...
Такое ощущение что krejvin2 "засланный казачок" :D да ещё к тому же и без грамотный и хам! Цитирую - "вы хотите быть вечной уродиной?" - чувство такта и корректность отсутствует... Фу! Бе! Нацизм и зависть тут ВООБЩЕ не при чём!
Уважаемые комментаторы, оставляя свой отзыв, расчитывайте на то, что и другие могут сделать тоже самое, и, О УЖАС, их мнение может даже отличаться от вашего. Упоминая и отзываясь о ком-то или о чем-то, вы сами провоцируете дискуссию, поэтому мы имеем полное право отвечать и комментировать в ответ, особенно, если речь идёт о нашей продукции и специалистах.
Как жаль что не прочла все это ДО посещения этой канторы, а стала читать только тогда, когда пришла уже по записи на процедуру. В моем случае все происходило ровно так же как и у Pampure. Спасибо Вам, за столь подробный рассказ.
После двух месяцев крайне настойчивых звонков разных операторов с разных номеров телефона, решила сходить. Предварительно мне позвонили три раза и напомнили о процедуре, попросили прийти пораньше, в результате 30 минут я сидела в очереди, пока нас не начали вызывать. Очередь из 10 странного вида тетушек меня насторожила и время проведенное в ней потратила на чтение отзывов и изучение косметики. Я выбрала процедуру для волос, на которую выделено 90 минут (в нее входит мытье головы и укладка, об этом меня предупредили по телефону) из которых 50 вас обрабатывают по полной. Не хочется повторятся и переписываать все что было написано выше, схема у них одна. Говорят 1001 слово в минуту, от конкретных вопросов пытаются уйти.
После мытья головы мне сразу все стало ясно относительно качества всей этой косметики. Волосы жирные, путаются и мастер не то что не могла их уложить, она не могла их высушить. При этом на мои вопросы где она училась на парикмахера, где работала до этого и прочую конкретику ответ был один "мы тут вам не парикмахеры, а эстеты, наша задача людей вылечить". Хотелось одного, уйти и вымыть голову, срочно причем.
Волосы досушивала я себе сама, практически вырвав из рук фен у этой Эстетки. В противном случае я осталась бы без них. Когда уходила, высказала все что я думаю по этому поводу всему присутствующему персоналу, а также их шефу который бегал по салону и обещал всем сказочные результаты.
На то что волос откровенно грязный и спутанный, мне сказали что виновата я сама надо было дать их работникам "высушить и выпарить и законсервировать белок" большего бреда я не слышала. Придя домой спустя 3 часа, ощущение зуда на голове, волос липкий не расчесывается и не блестит, как перед процедурой. Сама пользуюсь только профессиональными линиями для волос Loreal, прекрасно разбираюсь в косметических препаратах и очень ухаживаю за собой.
Договор мне не предлагали подписать, мой настрой им был ясен. Жаль людей, которые подписались сами того не понимая на что и повесили себе на шею кредит.
Имея друзей и знакомых по всему миру, в том числе и в Израиле не поленилась уточнить информацию про эту продукцию. Там это довольно дешевая и доступная косметика, не особо качественная. Для информации цена 1 маски-скраба для волос обьемом 500 мл стоит 30$ в интернете.
P.S. И помните последовательность : сначала думайте, потом делайте! Не подписывайте НИЧЕГО, как бы на Вас не давили!!
Очень трудно разбирать подобные претензии через интернет. Если у клиента возникает конкретная проблема, следует сразу же обратиться к менеджеру. Тогда ситуация будет разрешена на месте и не придется гадать, что из написанного действительно имело место быть.