Mon Platin - atkal čakarēšana
Jau iepriekš ievietoju sūdzību sakarā ar MON PLATIN, kad aizbraucu uz šo "akadēmiju" un pateica, ka savos 23 gados esmu par jaunu priekš šīs kosmētikas. Citējot vienu no darbiniekiem: "Tā ir nopietna atjaunojošā kosmētika. Labāk cik ilgi var, iztikt bez tādas, jo esi tik jauna. Zini kā, jo ātrāks sāks lietot, jo ātrāk..."
Rezultātā man sačakarētu diena, par velti braucu uz turieni.
Šodien no rīta saņēmu atkal zvanu no tā paša puiša ar akcentu, ka esmu laipni gaidīta "akadēmijā".
Ja iepriekš runāja par svarīgo grafiku un vairākas reizes atgādināja par tikšanos, kaut gan beigās mani pasūtīja, kā pietiek bezkaunības zvanīt vēlreiz?!
Secinājums, ka MON PLATIN "datu bāze" ir pilnīgs ķīselis, ja jau atkārtoti spamojat telefoniski.
PS. MON PLATIN pārstāvji vienmēr daiļrunīgi uzrodas, aizstāvot sevi, bet nekad nespēj atbildēt ne komentāros, ne uz epastiem uz šādiem jautājumiem:
1. Vai jūsu produkcija tiek testēta uz dzīvniekiem?!
2. Vai jūsu produkcijai ir kādas ārstu vai dermatologu asociācijas ieteikumi, atbalsts?!
Комментарии (21)
Каждый обиженный клиент имеет право обратиться в Академию и высказать свои претензии. Которые будут расссматриваться и, если окажутся обоснованными, то приведут к конкретным мерам.