Sia Mobilux Latvija - Garantijas remonts
Vēlos visus pabrīdināt , ka Sia Mobilux Latvija ir krāpnieki !!!
Iegādājos interneta veikalā i-roobot , pēc kāda laika tas salūza , tas sāka ļoti skaļi strādāt un pārstāja darboties sāna slotiņa . Tā , kā man bija garantija šai ierīcei , aiznesu to uz garantijas remontu . Pēc 2-vām nedēļām man atnāca sms , kurā bija rakstīts , ka man jāsazinās ar Mobilux . Es piezvanīju un man pateica , ka garantijā man tiek atteiks , jo lielo netīrumu dēļ ir nodedzis sānu slotiņas motors un salūzusi atkritumu tvertnes turbīna . Mobilux piedāvāja man novērst šos bojājumus par maksu , kad pajautāju cik apmēram tas izmaksās , man atbildēja - 90.00 EUR . Es nepiekritu maksas remontam , jo mājās uz grīdas , izņemot kaķu spalvas , citu netīrumu nemēdz būt , vēl jo vairāk , ieslēdzot savu i-roobot , visa grīda vienmēr tiek atbrīvota no visiem liekajiem priekšmetiem (čības , paklājiņi u.t.t.) , lai nekas netraucētu ierīcei brīvi pārvietoties , kā ir norādīts instrukcijā . Kā arī instrukcijā ir norādīts , ka tas ir paredzēts dzīvnieku spalvu savākšanai , tieši šim nolūkam arī iegādājos šo preci . Tāpēc uzrakstīju pārdevējam oficiālu iesniegumu , kurā lūdzu apmaksāt bojātās tehnikas remontu vai nu arī samainīt to pret jaunu , pēc 10 dienām saņēmu atbildi , kurā bija norādīts , ka preci pret jaunu nemainīs un arī neapmaksās man remontu , jo viņi esot sazinājušies ar Mobilux servisu un uzzinājuši to , ka manas vainas dēļ ierīce ir bojāta , kā jau minēju iepriekš - lielo netīrumu dēļ (neskatoties uz to , ka ierīce ir paredzēta šim nolūkam) . Papildus šajā vēstulē bija pievienotas fotogrāfijas , kuras tika uzņemtas Mobilux servisā , kad tie bija izjaukuši manu i-roobot . Vēl , laikam lai paņirgātos par mani , vēstulē tika pievienota instrukcija , kā pareizi tīrīt i-roobot :-) .
Es aizbraucu uz Mobilux servisu , lai saņemtu savu ierīci atpakaļ , protams , ka viņa bija jāsalabo , bet principa pēc pie viņiem to nedarīju . Uzskatu , ja cilvēks nopērk konkrētam mērķim tik dārgu ierīci un ja tā tiek lietota pēc instrukcijas , bet tomēr kaut kas salūzt tai ir jādarbojas garantijai .
Izejot ārā no Mobilux uzreiz aizvedu savu i-roobot uz servisa centru pie oficiālajiem i-roobot pārstāvjiem Latvijā . Parādīju tiem atteikuma vēstuli no Mobilux servisa un viņu uzņemtās fotogrāfijas . Cilvēki šajā servisa centrā bija šokā par to , ka man tiek atteikts garantijas remonts , jo ne manas vainas dēļ ir radušās šīs tehniskās problēmas . Viņi piedāvāja uzreiz uz vietas nomainīt sānu slotiņas motoru un atkritumu tvertnes turbīnu , bet ar nožēlu atdzina , ka remonts būs maksas pakalpojums , jo es neesmu preci iegādājusies pie viņu oficiālajiem izplatītājiem , bet ja es būtu to pirkusi pie viņiem , remonts būtu bez maksas . Es piekritu maksas remontam , tik pajautāju cik tas man izmaksās ! Meistars man atbildēja , ka tas maksās 60.00 EUR . 60.00 EUR ne viss 90.00 EUR , kā pie Mobilux !!!!!
Tad nu meistars aiznesa manu i-roobot uz darbnīcu lai nomainītu šīs detaļas . Pēc 5 minūtēm tas bija atpakaļ un teica , ka motoriņš darbojās , kad viņš atskrūvēja ierīci , pie motoriņa bija mazs spalvu kušķītis , kuru viņš noņēma un viss sāka darboties , kā motors tā arī turbīna . Ne kas nebija jāmaina un arī nekas nebija jāmaksā !!!!
Arī Mobilux darbrīcā mans i-roobot tika atskrūvēts , jo savādāk viņi nebūtu varējuši uzņemt fotogrāfijas , kuras man tika atsūtītas !!! Vai tiešām viņi nevarēja noņemt to spalvu kušķīti un atdot man strādājošu ierīci ???
Secinājums ir tāds , ka viņi speciāli to neizdarīja , domājot , ka es piekritīšu maksas remontam . Mobilux servisa meistars par 90.00 EUR noņemtu spalvu kušķīti , bet servisa grāmatiņā ierakstītu , ka ir nomainītas visas detaļas pret jaunām un es nekad mūžā neuzzinātu , ka nekas nav mainīts , jo tikai loģiski ar tas , ka es neskrūvētu ierīci vaļā un nepārbaudītu to , darbojās un darbojās !!!! Viss tīrākā KRĀPŠANA !!!!! Neiesaku ne vienam griezties šajā servisā !!! Ja Jums ir garantija pie šiem krāpniekiem , nekad nepiekrītiet maksas remontiem , aiznesiet labāk uz citu servisu salabot savas ierīces , iespējams nekas nebūs jālabo , kā manā gadījumā , bet ja patiešām ir bojājums , tad citā vietā remonts noteikti izmaksās Jums lētāk .
Nonācu pie secinājuma , ka tehniku ir jāpērk tikai pie oficiālajiem izplatītājiem , kuri vienmēr garantē kvalitatīvu , bezmaksas garantijas remontu .
Комментарии (4)
Konkrētais veikals ir labi zināms dēļ "pelēkajiem" telefoniem. Nebrīnītos, ja viss pārējais ko viņi tirgo, arī nav paredzēts Latvijas tirgum, līdz ar ko, garantijas remonts pie oficiālā garantijas nodrošinātāja nav pieejams. Liekas loģiski, ka pārdevējs meklēs visas iespējas, lai garantijas remontu atteiktu, jo tas viņam jāsedz no saviem līdzekļiem.
Saprotu, ka pērkot mantu, neviens nedomā, ka tā noteikti salūzīs. Un tomēr, varbūt der padomāt, un ja nu tai tehnikai tomēr kaut kas iziet no ierindas.
Elvira, prieks, ka Jums šis piedzīvojums beidzās bez naudas zaudēšanas. Nākamreiz gan papētiet internetā atsauksmes par veikalu, no kā plānojat preci iegādāties. Kādreiz labāk ir samaksāt vairāk, bet ar drošību, ka neviens vēlāk nemēģinās Jūs turēt muļķa lomā!
Telefonus grūtāk pārskatīt, bet iRobot gan zinu, ka izplata autorizēti tikai iRobot.lv
Kāpēc ir cenu atsķirība? Viens - var izlasīt so garantijas problem un otrs, ka pērkot autorizetu iRobot nāk vēl līdzi papildus atbalsts uz akseusariem no pasa iRobot.
Uz kopējā fona interesanti, kā Mobilux rīkosies tālāk, jo tikai šogad tik izteikti atsaka garantijas ar nejēdzīgiem iemesliem.
Šogad servisi vispār ir pazaudējuši veselo saprātu, it sevišķi mobilo telefonu servisi - garantijas atsaka pa labi, pa kreisi vien dēļ vizuāliem korpusa bojājumiem. Saprotu, tas dēļ izmaiņām PTAL. Iepriekšējais regulējums bija netaisnīgs attiecībā pret pārdevēju. Tikai tas ko dara pārdevēji/servisi tagad, var novest pie tā, ka PTALs atkal tiks pamainīts, jo šobrīd, tā vietā, lai garantijas tiktu atteiktas korekti un pamatoti, servisi reāli mēdz čakarēt patērētājus. Gudri tas nav!
Iepriekš visus čakarēja neatkarīgi eksperti - samaksā tik par ekspertīzi, un tev saraksta to ko Tev vajag, un veikals vai serviss to varēja apstrīdēt tikai tiesā. Tagad viss ir savādāk, vajadzētu būt - godīgāk, gan pret pārdevēju, gan pret patērētāju. Tikai redz, izrādās, ka nav svarīgi kurš - ir iespēja čakarēt - tātad čakarē.
Arī man ir ļoti negatīva pieredze gan kā ar izplatītāju "Mobilux Latvija", gan garantijas servisu. Nopirku piena putotāju, kurš pēc trijām nedēļām vairs nestrādāja. No garantijas servisa pēc 2 nedēļām saņemu atteikumu par iemeslu minot - ierīcei ir mitruma radīti bojājumi. Vaicāju - kā to saprast? Atbilde vienkārša- nedrīkst būt saskarsme ar ūdeni! Tātad nedrīkst mazgāt piena putotāja kannu, nav parezēta būt saskarsmē ar nekādu šķidrumu!? Kaut preces ražotāja instrukcijā skaidri un gaiši rakstīt ka pēc lietošanas kannu nomazgāt ar tīru ūdeni un mazgājamo līdzekli... Tad kādam mērķim ir domāts piena putotājs?
Uzņēmuma priekšniecība pa telefonu vēl mēģināja pievest piemēru ar televizoru- tipa slaukot putekļus no televizora jūs taču ar ūdenī to nemazgājat... Kam tad ir domāts televizors un kam piena putotājs? Vispar kāds bezsakars! Un beigās tu paliec muļķa lomā...jo tu neko nesaproti no tehnikas!
Man ir pamats domāt, ka preces tirgotājs SIA “Mobilux Latvia” ir ieinteresēts preci nemainīt un nelabot par saviem līdzekļiem, jo servisā tika izteikts piedāvājums veikt remontu par summu 36 eur, kas ir gandrīz līdzvērtīga jaunas preces cenai.
Noteikti vērsīšos Patērētāju aizsardzības centrā! Un nekad, nekad vairs nepirkšu preces no SIA "Mobilux Latvia" Reģ. Nr. 40103413755