LV RU
www.sudzibas.lv Mobilux Slikts serviss

Mobilux - Slikts serviss

Īsumā: nevajag atdot preces uz garantijas remontu šo servisā. Nekompetenti cilvēki no jūs izdarīs muļķi kurš neprot lietot preci.

Informācija par preci un viņu vēsturi:
bija nopirka elektroniska birste. Saņēmu viņu 26 jūnijā. Pastrādājot 4 dienas (tā kā birste konektējas ar telefonu, var pateikt cik daudz laika viņa strādāja - darbības laiks bija 13 minūtes) .

4. Jūlija atnesu viņu atpakaļ veikala (m79) un uzrakstīju atteikumu no preces. Veikalā bija konstatēts ka prece nestrādā ar komentāru: defekts konstatēts. Viena no atbildēm no veikala:
"pie mums neslēdzās iekšā, tieši tādēļ arī aizsūtījām uz servisu.
Bet šai gadījumā dēļ preces specifikas mēs pakļaujamies autorizētā servisa slēdzienam. Ja prece būtu rakstīta kā brāķis tad mēs varētu jums atgriezt naudu. Bet šai gadījumā diemžēl tas nav iespējams. "
un atsūtīja uz servisu.

29. Jūlija bija saņemtā atbilde no servisa (mobilux) :
“veiktie labojumi: profilaktiskais remonts, tests – ok. Kad prece tiek pakļauta mitrumam, pēc lietošanas to jānosusina, ilgstoši turot preci slapjumā tiek bojāti elektromehāniskie komponenti. Garantijas saistības šādu remontu izmaksas nesedz. Lūdzu turpmāk kopējiet preci atbilstoši”.

Ļoti interesanta atbilde, ņemot vērā, ka birstei 4 dienas, un no tam strādāja tikai 13 minūtes. Tas laikam ļoti ilgstoši padomāju es un aizgāju pie viņiem. Protams ka meistara nebija darbā: d pēc tam 20 augusta uzrakstīju viņiem vēstuli uz e-pastu ar vairākiem jautājumiem par to “remontu”. Pa 12 dienām viņi neatbildēja, uzrakstīju vel reiz un tikai tad saņēmu vel vienu smieklīgo atbildi:

“sveicināti!
Tehnisku vai juridisku konsultāciju sniegšana neietilpst mūsu piedāvātajos pakalpojumos.
Jūsu preces darbība tika ierobežota sakaltušas zobu pastas atlieku dēļ. Ass pilnībā bloķēta. No minētā izriet tehniķa slēdziens.
Šajā gadījumā nebija nepieciešama ne detaļu nomaiņa, ne kādas citas darbības, kuras varētu ietekmēt preces darbības kvalitāti.
Nav juridiska pamata izsniegt fotogrāfijas ar pierādījumiem.
Pārējos jautājumus nav iespējams skatīt šaurā nozīmē un šādu konsultāciju mēs nesniedzam, lai tos izprastu ir vajadzīgas atbilstošas zināšanas nozarē. ”

vel reiz visiem gribu atgādināt, kā birstei reāls darbības laiks bija 13 minūtes un viņa uzkaras (birste nereaģēja ne uz pogu ne uz lādētāju, bija vienmēr ieslēgta un poga spīdēja) par kādu ass bloķēšanu iet runā? : d 100% viņi atslēdza bateriju un pieslēdza atpakaļ vot un viss profilaktiskais remonts. Ja kaut kādam būs interesanti varu laikam pats to atvērt un nofotografēt kas ir iekšā.
Vel protams ir liela sarakste ar veikalu.

Ko es vispār gribēju? Es gribēju atgriezt preci atpakaļ, jo man nav vajadzīga prece kura pastrādāja 13 minūtes. Un katras 13 minūtes es negribu viņu sūtīt uz servisu. Bet veikals nevar atgriezt naudu, jo serviss pateica ka viss ir ok.

Tagad jau emocijas pēc tādās atbildēm nav, tāpēc tikai tagad un rakstu sūdzību šeit.
Risināt jums dārgie draugi, vai ir vērts vērsties pie tādiem meistariem vai ne.

P. S. Protams kā pēc tāda gadījuma lietot šo preci negribas, un jā kāds grib sev birsti ar gandrīz vel 2 gadu garantiju varu atdod pa brīvo (jums jāmaina uzgali ~15 eiro) : d

Ar Cieņu,
Artūrs K.

A

Комментарии (3)

O OOOOOOOoo 20.09.2020

A pa kādu birsti iet runa, kur zobu pasta jāliek, un caur telefonu?

A akrs01 20.09.2020

Oclean Air
https://youtu.be/FZKm_bjct60

L Law_Anno 25.09.2020

Īsti nevar saprast. Lūdzu ielieciet vēstuli kuru sūtījāt servisam, to e-pastu "ar vairākiem jautājumiem par remontu".

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы