Mk Trade Sia -Rd Electronics - Slikts serviss, nekvalitatīva prece, preču garantijas neievērošana
20.12. .2022 Rd Electronics tika nopirkts putekļu sūcējs ariete, tas darbojās īsu laiku, un 21.02.2023 tika atgriezts veikalā ar aktu apl0001113. Līdz 29.03.2023 prece nav ne remontēta, ne nomainīta, ne atgriezta nauda. Saņemt informāciju par procesu nav iespējams - neviens neko nezin. Tiek tirgota nekvalitatīva prece, turklāt netiek pildīti preču garantijas noteikumi, nekvalitatīvo preci apmainot, remontējot vai atmaksājot naudu. Saprotu, ka esmu nopircis nezināmas izcelsmes nekvalitatīvu draņķi, bet tirgotājiem tomēr vajadzētu izvērtēt piegādātās preces kvalitāti.
Комментарии (4)
Nevajag tad pirkt no tādas kompānijas preces,kurām zema kvalitāte ar tik pat zemu cenu un tad brīnīties. Nopērciet Kärcher kompānijas razojumu un tāds ilgi un lieliski kalpos.
Labdien, cienījamais @Slataks!
Paldies, ka dalījāties Jūsu pieredzē.
Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.
RD electronics nav sava servisa, preces remontu un diagnostiku attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss! Tāpēc RD Electronics nav iespējas paātrināt izpildes laiku. Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.
Tiklīdz būs informācija no servisa,, ar Jums sazināsies mūsu uzņēmuma pārstāvis.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [slēpt]@rdveikals.lv
ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.
Nebūs īsti pareizi. Brāķa prece nodota RD Electronics veikalā 2023.gada 21.februārī (skatīt pieņemšanas aktu!), bet SIA "MIMEKS" tā ir pieņemta tikai 6.martā (skatīt remonta aktu!)., tas ir- pēc vairāk nekā divām nedēļām. Savukārt tā atgriezta pēc remonta no SIA "MIMEKS" 22.martā (skatīt remonta aktu!), bet RD veikalā ienākusi tikai 30.martā. Cik noprotams, tad brāķēto preču transportēšana notiek tikai ar suņu pajūgiem caur Minsku, vai arī stipri pieklibo loģistika. Bet ticamākā versija ir necieņa un vienaldzība pret klientu, ko apliecina Jūsu atrakstīšanās. Nekādas remonta aizkavēšanās nav bijis, bet tikai absolūta neizdarība un necieņa, par ko liecina manā rīcībā esošie dokumenti. Slataks
Labdien!
Konstatēts, ka Jūs pretenzijā norādījāt nekorektu preces pieņemšanas nodošans akta numuru.
Esam sarūgtināti par radušos situāciju!
Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti ar saņemto servisu.
Vēlreiz atvainojāmies Jums par sagādātajām neērtībām!
Pēc mums pieejamās informācijas 30.03.2023. prece izsniegta Jums.
Jūsu novērojumi tiek ņemti vērā.
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību!
ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.