Minikid.lv - Slikts serviss
Zema līmeņa serviss un komunikācija. Sūtījumu veicu caur internetu minikid.lv. Pasūtīta prece bija bērnu sedziņa dzeltenā krāsā ar lācīšiem, aprakstā tikka minēts vārds - krāsainie. Tieši pēc šī vārda man bija jāsaprot, ka varu saņemt pavisam citu sedziņu, pavisam citā krāsā. Manā gadījumā atnāca rozā sedziņa puikam. Zvanot viņiem un jautājot, kas par lietu!? Saņēmu atbildi, ka vajadzēja noradīt komentāros - puikam vai meitenei. Bet kā, lai es to varēju zināt, jo manā gadījuma sedziņā kuru redzēju uz bildes ir dzeltena, brūngani balta, kas priekš manis ir krāsaina sedziņa, kas ir arī minēts apraksta. Pie preces ir vienīga bilde ar sēdziņu uz kuru arī cerēju. Kā arī prece tika nosūtīta uz citu pakomātu, kas nebija tas, kuru izvēlējos un nebija man tuvākais. Šo izskaidroja ar to, ka tā ir omniva kļūda. Smieklīgi, jo ir redzams, ka adrešu karti ir līmējuši paši pirms izsūtīt 😁 Naudu par preci atgrieza, bet par omniva izdevumiem gan nē. Kas manuprāt nav pareizi, jo neesmu vainīga, ka viņiem mājas lapā ir slikts produktu apraksts. Galu galā varēja arī piezvanīt un izskaidrot situāciju pirms izsūtīt preci.
P.s. bildes pievienoju, tas ko redzēju mājaslapā un ko saņēmu. Kā arī screenshots ar manis izvēlēto pakomātu.
Комментарии (3)
Acīmredzamas atšķirības. Tātad veikalam nav svarīgi, lai klients būtu apmierināts ar pirkumu un turpinātu tur iepirkties. Fui!
Pasūtīju paladziņu ar zīmējumiem , atnāca pavisam cits vienkrāsains. Zvanīju jautāju kāpēc tā,atbildēja ,ka es taču esot gribējusi zaļu.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību