Minikid.lv - Slikta apkalpošana
Kādu laiku atpakaļ vēlējos iegādāties bērnam ragavas, bet uz to brīdi nebija līdzekļi un gribēju vienkārši uzzināt cik man tas viss izmaksās, tad nu rakstīju kontaktos norādītajam epastam, lai uzzinātu cik maksās piegāde, jo mājas lapā nebija pilnīgi nekāda informācija cik izmaksās ragavu piegāde un nebija arī rakstīts ragavu svars. Sagaidot epastu uzzināju cik tas maksās. Tagad pāris dienas atpakaļ biju sadabūjis naudiņu, lai bērnam varētu nopirkt Ziemassvētku dāvanu, tad nu ņēmu un pasūtīju no minikid.lv savas noskatītās ragaviņas. Pēc mājas lapā norādītās informācijas bija pieejamas četras krāsas, izvēlējos zaļas, veicu pasūtījumu un tad nu man bija jāgaida zvans. Sagaidīju zvanu, bet tieši tajā brīdī nevarēju pacelt telefonu tādēļ atzvanīju viņiem pats un tad nu sākās... pie telefona sēdēja meitene, kura vispār nesaprata par ko ir runa, pēc tam viņa nodeva telefonu kādai citai sievietei, kurai bija nenormāls krievu valodas akcents, ka bija tik pat kā neiespējami saprast ko viņa no manis vēlas... Bet ar to šis stāsts vēl nebeidzas: Tālāk viņa man jautāja kādā krāsā es vēlos ragaviņas un kā jau norādīju pasūtījumā teicu, ka vēlos zaļas, viņa mani uzreiz pārtrauca un saka: "Mums ir tikai melnas un zilas!" Nedaudz paliku uz pauzes, jo interneta veikalā nebija nekāda informācija, ka nebūtu pieejamas zaļā krāsā, vai ka uz to brīdi nav noliktavā... Nedaudz apdomājos un teicu: "Labi, tad lai iet melnas!" Un pēc tam tas viss vēl turpinājās :D Viņa man jautāja vai es braukšu pats pakaļ precei vai man vajadzēs piegādi, protams uzreiz arī teicu, ka vajadzēs piegādi un tad viņa man piedāvāja DPD kurjerpasta pakalpojumus par 7,50 Ls (epasta vēstulē no minikid.lv cena nezināmu iemeslu dēļ bija rakstīta 6,50 Ls), es teicu, ka vēlos ar "Latvijas pastu" sūtījumu saņemt, jo tas ir lētāks. Viņa uzreiz man atcirta, ka nē tā nevarēs, jo "Latvijas pasts" tik lielus pasūtījumus nepieņem! Es biju lielā apjukumā, jo pasta mājas lapā izlasīju informāciju, ka izvadā pasūtījumus līdz pat 700 kg, bet manas pasūtītās ragaviņas svēra nepilnus 10 kg... Beigās es vienkārši atteicu šo pasūtījumu neapmierinātības dēļ un iesaku arī citiem izvairīties no šī interneta veikala. Kaut, kas tur nav riktīgi.
Комментарии (15)
Nepiekrītu! No viņiem vienmēr savai mazajai pērku visu, lētāk nekā citur! Pie tam tava stulbuma dēļ viņiem nav jāslēdz līgums ar LP
очень ХОРОШИЙ интернет магазин. Пару раз пыталась заказать в других магазинах, всегда какие-то проблемы... с minikid.lv ни когда !!! Даже, если вдруг нет товара, предложат другой вариант. а тут описывают - цвет не тот, доставка не та!!! У них можно самим забирать товар. и из-за каких-то санок раздувать скандал... Мы с доченькой туда с коляской ходим, ни когда недовольные не уходили!!! Отличный магазин. И не правда, там (или опять раздувание языкового конфликта) все девочки в совершенстве говорят на лат.языке ( и вообще Вам санки нужны или Вам важнее на каком "ломаном" языке Вам ответили?). Удачи minikid.lv и больше радуйте нас и наших деток
Nastja te mēģina novelt uz valodas barjeru, bet man principā vienalga kādā valodā kas runā un ar kādu akcentu. Es arī vienreiz biju uzvietas veikalā (tā arī bija pēdējā reize). Lai arī manai draudzenei veikals nez kāpēc patika, tad man pilnīgi pretēji. Attieksme bija - "kāda hu* pēc esi te atnācis". Tā kā zīdainītim bija nepieciešamas vairākas lietas, es tās toreiz tomēr nopirku - bet ar domu, ka uz šo veikalu vairs nebraukšu.
мне наверное надо ответить... Прошу прощения, если кого-то обидела по поводу языка... Извините. Я просто хотела высказать своё мнение о интернет магазине. В других интернет магазинах заказываешь, а такого товара не то что нет, его уже не производят, а всё ещё на интернет странице числиться... В minikide с таким не сталкивались. И вообще отличный магазин.
а мне понравилось обслуживание, персонал идет на встречу - и проконсультирует, и поможет. И цены очень даже приемлимые!
ri4y >>> Neiet jau runa vai viņiem vajag kaut kādus līgumus slēgt vai nevajag! Runa ir par to, ka man epastā atbild, ka var un pēc tam pasaka, ka nevar. Vai tas tev liekas normāli? Un starpcitu stulbs ir tas, kurš citus par tādiem uzskata!
Nastja, nu nezinu varbūt tām pārdevējām todien PMS bija, vai vienkārši sūdīgs garīgais - vairs nav svarīgi. Un to ko te sjava saka par pieņemamām cenām, viss ko te pārdod pārsvarā ir poļu. Ja ļoti gribās (un es tā arī darīšu) gandrīz par to pašu cenu var pasūtīt no vācijas ražotu vācijā.
Ļoti labs veikals un draudzīgs personāls.Nav ko pļurkstēt te lieki:))
Ja kadam ir paveicas un viss ir ok, tad forši, bet puse no tam precem kas ir izliktas internet lapā nav uz vietas, un tad sakas - vajag pagaidit 1 nedeļu, pēc tav vel vienu, pēc trījam nedeļam neatved un piedava nopirkt kaut ko citu. Ir pardevejas kuras nevar sniegt normalu apkalpošanu un konsultaciju, ir kuri nevar normali runat latviski, bet vissjautrakais saksies tād kad Jūms būs kaut kāds brāķis, īpaši ratiem, tad nu gaidisiet līdz 4-5 nedeļam!!!
To Rufus77
Konsultāciju un ūber apkalpošanu var gaidīt veikalos vai salonos, internet veikalos notiek preču izsniegšana un neviens tur galīgi neiespringst uz kaut kādām laipnībām vai nedo dies ieslīgs diskusijā.Kapeikpisēju paradīze.Cena atbilst servisam.Punkts.
To kurbulis
Vairak runa iet par to, ka parsvara nav tas preces kas ir izliktas majas lapā, informācijas par to kā preces nav uz vietas nekur nav, un par to, kā pēc Latvijas līkumiem ja precei ir defekts, tad vajag vai nu samainīt prece, vai atgriezt naudu, jagaida kad prece būs samainīta līdz 3-5 nedeļam, bet to jadara 10 dienu laikā. Un naudu atgriezt negrīb. Un personalam jabūt zinošam, jo svadāk priekš kam tad vispar strādat. Un mani, kā klienti neinterese, ne slikts garastavoklis, ne kaut kādas problemas kas ir darbiniekam, jo es maksāju naudu un tātad viņam algu.
Pasutiju no minikid.lv gultinu, auto sedekliti un 6daligu gultas velu..Viss atnaac, tacu gultas vela bija pavisam cita auduma un krasas kaa biju pasutijusi..Suutiju atpakalj gultas velu, jo solija, ka naudu par pasta izdevumiem un gultas velu atgrieziis..Rezultaata ir pagajusi nedeela, zvanu vinjiem..3x vinji man nospieda un 2x vienkarsi necela, pazvaniju viniem no otra numura, kuru uzreiz paceela un kaa saaku runaat un staastit kada sakaraa zvanu, taa uzreiz zinaaja kaa mani sauc un kas par lietu..Ljoti nesmuki. gaidisu naudu veel 5dienas, ja nekaa nebuus, tad buus jaameklee vaditajas, ipasnieka numurs un jaskaidrojas. Fuj!
es gaidu vel savu pasutijumu, nauda samaksata vaiak ka 2 nedelas nav, tas nav normali, , biju cerejusi lielisku sadarbibu ar so veikalu un nu man jamekle palidziba pie policijas, nauda no gaisa nekrit nebija nekada maza summa. uzskatu kad slikts veikals ja maana cilvekus
Tur vajag uzsūtīt kādu reviziju,vai bišku "paslavēt "televīzijā.
Es strādaju dārziņā,bija pasūtīti gultas matracīši 6gb,nometa arā pie vārtiņiem,divi jauni spēcīgi čaļi,man vajadzēja stiep pa dieviem un vēl baidīties ka palikušos nenosper.
Murgs ne apkalpošana.
Arī man ir negatīva pieredze ar šo internetveikalu.Pasūtiju gultiņu un matracīti, saņēmu zvanu no minikid, saka būs jāgaida 3-4 nedēļas, jo prece nav uz vietas.Teicu, ka gaidīšu.Pēc 4 nedēļām no prece ne vēsts, zvanu viņiem.Sāku stāstīt kas un kā.Saka man, ka visu noskaidros un atzvanīs.Pēc divām stundām zvanu viņiem pati, saņemu atbildi, ka pasūtītās preces nebūs, jo viņi man it kā uz epastu atsūtījuši citu piedāvājumu un es neesot apstiprinājusi, ka gaidu tās 4 nedēļas vai izvēlos kaut ko citu .Epastu vēlreiz pārbaudu un saku, ka es runāju ar viņiem pa telefonu un teicu,ka gaidīšu un ka ēpastā neko neesmu saņēmusi.Sieviete ar ko runāju tik atkārtoja, ka parasti neesot vińiem nekādu problēmu un pat nepiedāvāja man kādu citu alternatīvu.Tā mans mazais palika bez gultiņas.