MFD Veselības Centrs Pārdaugava - Slikts serviss
Uzņēmuma reģistratūras darbiniecei nevērīga attieksme pret apmeklētājiem. Sāk uzklausīt pacientu un pēc tam, neatvainojoties, dara visādus blakus darbus (apkalpo savas paziņas, runā pa telefonu, viss krīt un gāžas utt.) Izskatās, ka klienti viņiem nav vajadzīgi. Ļoti neprofesionāli.
Labdien!
Patiesi atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām! Ar visiem reģistratoriem esam izrunājuši klientu apkalpošanas kārtību un manieres, lai līdzvērtīgas situācijas neatkārtotos. Tomēr, lai varam izskatīt konkrēto gadījumu, lūdzam Jūs atsūtīt mums savu e-pasta adresi vai tālruņa numuru uz e-pastu [slēpt]@mfd.lv, lai varam ar Jums sazināties un uzzināt notikušā detaļas.
Ar cieņu,
MFD administrācija
Комментарии (1)
Sim skukim (atkal drosi vien jauna administratore) Tu ka klients ipasi neesi vajadzigs, viniem nemaksa algu atkaribaa no pacientu skaita (un pacientu tur ir daudz, regulari so iestadi apmekleju). Tas nav restorans vai kaut kads TopShops. Bet katram ari ir dienas, kad viss krit un gazas, var jau viekarsi aizradit pieklajigi vai iedomaties sevi vinas vietaa, tadas Laiminas redzet un ar smaidu apkalpot katru dienu.