www.sudzibas.lv Merķeļa Drukas Darbnīca Slikts, aizmāršīgs serviss.

Merķeļa Drukas Darbnīca - Slikts, aizmāršīgs serviss.

Sākumā likās viss ļoti labi. Viss tika pierakstīts uz lapiņas.

Pieteikums tika veikts par jaunu rāmi brīvdienā, kas nozīmē, ka rāmis tiks izveidots 3 darba dienu laikā. Tā kā šīs dienas bija pagājušas biju zvanījis ceturtdienā un interesējies, kur tad mans rāmis? Bez nekādiem pārmetumiem. Viņi apgalvoja, ka nav stikls un rāmi varēšu dabūt tikai nākošajā pirmdienā varbūt. To izdzirdot sāku iesvilt un pieprasīju rāmi par kuru jau biju samaksājis. Apraujot visu šo tālāk garo rakstīšanu, viņiem biju zvanījis vairākas reizes tajā dienā, jo pats nebiju saņēmis nevienu zvanu, par to vai kaut kas progresē vai nē. Un tikai pašā vakarā dabūju savu rāmi.

Otra lieta, biju palūdzis, lai viņi ievieto rāmī pie reizes vienu bildi. Tā kā vakarā biju ieskrējis paķert rāmi un īsti pats nezināju kā notiek rāmju iepakošana vnk. aizvedu uz mājām. Atpakojot rāmi vaļā sapratu, ka bilde nemaz nav ielikta. Braucu atpakaļ sūdzēties un prasīju par bildi, viņi pat nesaprata par ko es runāju, līdz galu galā kaut ko atcerējās un zvanīja uz otru vietu merķeļa ielā, kur mana bilde bija jau nonākusi. Ierodoties tur, viens no darbiniekiem vnk. sēdēja un skatījās uz mani/novērsa skatienu/atkal paskatījās, līdz es nesāku pieprasīt savu bildi, tikai tad viņš piecēlās, bet vienalga arī viņš bija apjucis un nesaprata kas notiek, līdz tomēr vēl viena nelaipna darbiniece tomēr atdeva man manu bildi.

Respektīvi es varētu vēl daudz un dikti rakstīt cik neapmierināts un dusmīgs biju tajā dienā. Ja cilvēks visu pieraksta un veic pasūtījumu, tad vai tad ir tik grūti paskatīties pasūtījuma lapiņā un izpildīt pasūtījumu kā ir bijis pierakstīts. Finālā neviens pat necentās pateikt:"atvainojamies par sagādātajām neērtībām". Vai vienalga kaut ko. Visi vnk. skatījās ar tukšu skatienu un pašam viss bija jāmēģina izdabūt ārā.

Un vēl pie tam pats rāmis nav nemaz tik kvalitatīvi uztaisīts par summu, kuru es samaksāju. Izskatās, ka kaut kas uz ātro ir uztaisīts un - aij kā būs tā būs. Tā jau viss ir ok protams, rāmis ir, bet kvalitāte tiešām pieklibo.

Tā tad - atbildību īsti neuzņemas; solītajā laikā netiek izpildīts; pašam bija jāzvana vairākas reizes, lai gūtu informāciju; neizpilda pilnu pasūtījumu; nejūties kā klients.

Pirms ejat uz turieni, padomājiet 2x vai 3x un ja tomēr ejat, tad visu skaidri izskaidrojiet ko jūs vēlaties un rūpīgi visu pārbaudiet pēc pasūtījuma saņemšanas. (manā gadījumā biju steidzies + biju uzticējies).

Veiksmi, ceru, ka citiem tā nenotiks.

L

Комментарии (1)

S skeisy 26.03.2017

Zinot, kā tur ņirgājās par darbiniekiem, nav jābrīnās par šādu kvalitāti.

Drukājot savu diplomdarbu, pati biju lieciniece, kā vadītājs bļauj uz darbinieku par to, ka vienā no pašapkalpošanās printeriem beidzies papīrs. Pietam salons bija pilns ar cilvēkiem.
Kad darbinieks printeri bija uzpildījis, viņš pārvaicāja klientei par izdruku skaitu - uz ko viņam no otras salona gala, pārtraucot klienti, vadītājs uzbļāva "lai neuzdod stulbus jautājumus"

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы