Membershop - Krāpšana un klientu maldināšana
Esmu bijusi diezgan piekāpīgs klients, bet šodien saņemtais e-pasts man lika pārdomāt.
Ilgus gadus iepērkos Membershop.lv , lai arī ir bijis ,ka kvalitāte neatbilst , tomēr 50 % prece, ko saņēmu, mani apmierināja un nekad nebija problēmas ar naudas saņemšanu, ja prece tika atgriezta atpakaļ tirgotājam.
Bet nu ir pienācis brīdis, kas liek man mainīt domas un rīkoties.
Situācija nr.1
Nopirku kosmētiku Elizabeth Arden. Saņemot preci konstatēju, ka viens iepakojums ir bojāts un pats sejas krēms neviesa uzticību, jo pirms tam šo kosmētiku pirku veikalā un zinu kādai tai ir jābūt .
Nosūtot preci atpakaļ, nākamajā dienā, ilgu laiku nesaņēmu nekādu ziņu, līdz pati sāku interesēties un tad arī saņēmu atbildi, ka esmu šo kosmētiku lietojusi un viņi naudu neatgriezīšot. Tā nu man tie krēmi stāv plauktiņā, kā mācība .
Situācija nr.2
Nopirku auskarus. Sudrabs pārklāts ar kaut kādu metālu.
Izņēmu no iepakojuma, lai liktu ausīs, bet kā gadījās kā nē, auskaram kājiņa nokrita, pat ausī neieliekot. Ņemot vērā, ka man viņi ļoti patiku, nesu pie juveliera, bet kā izrādās , tādus metāla sakausējumus neesot iespējams salabot un tas esot pats lētākais ,kas var būt , pat neķērās klāt , lai kaut ko darītu.
Tūlīt sūtīju atpakaļ, bet arī šinī gadījumā esmu vainīga es, un naudu neatgriež.
Situācija nr.3
Nopirku kleitu. Takā kleita nāca ilgāk kā bija paredzēts un pasākums uz kuru gribēju vilkt jau bija garām, neizņemot no iepakojuma nosūtīju atpakaļ, bet kā izrādās , es esot caurumu mugurpusē izplēsusi. Te nu es īsti nesaprotu, vai tiešām viņi neredz, ka iepakojums pat nav vaļā taisīts, vai tā jau ir nekaunība lielākajā mērā.
Un arī šinī gadījuma naudu atsakās atgriezt.
Vienīgi viņi netika informēti, ka jau labu laiku es visu filmēju un fotografēju gan saņemot preci, gan nosūtot, jo uzticību šis uzņēmums jau ir zaudējis sen.
Tāpēc lūdzu atsaukties visus, kas ir cietuši un kam nav atrisinātas domstarpības ar Internet veikalu Membershop.lv un kam ir kādi pierādījumi.
Atgriez samaksāto naudu par nekvalitatīvo preci ( auskari) un kleitu, kas netika pat izņemta no iepakojuma
Krēmi ir jau vēsture...
Комментарии (12)
Tas ir jauna veida mazohisms, jeb uzticamu internetveikalu trūkums, kas liek reizi no reizes izmest naudu par preci, ko nevar atgriezt?
Labdien.Esmu viens no pirmajiem membershop klientiem.Jā,es arī tikko izlamājōs ar viņiem.Man vēl nav atnākusi prece ,ko pasūtiju.Murgs...Šodien bija pēdējā piegādes diena,un viņi pasaka,ka vēl nedēļa jāgaida,bet pasūtijums ir pāri 200 eur un kleita bija vajadzīga jau šo nedēļu.Nu murgs!Viņi pat neatvainojas! Bez sirdsapziņas pārmetumiem piedāvā atgriest naudu,super!Domāju,ka tas arī nebūs tulīt,un pie jaunas kleitas netikšu...
Tik pat viegli pati varēji pasūtīt preci no Aliexpress... Iečeko, daudzas preces, kuras viņi uzdod par oriģināliem ir viltojumi, kas iegādāti Ķīnā, tādēļ nav jābrīnās par mistiski ilgu piegādi, jo preci uz vietas, acīm redzams, viņi neglabā. Lēts bizness - preci pasūta tikai tad, kad par to ir saņemta nauda no klienta.
man arī atnāca zābaki un bija sabojāti. naudu neatgriež, jo it kā es esmu vainīga. lai gan tas tā nav. diemžēl neko neesmu filmejusi vai bildējusi, jo nebiju iedomāusies ka tik cūcīga ir šī kompānija...
Identisks stāsts ar zābakiem. Pirku novembrī. uzreiz aizpildīju atgriešanas dokumentus. Nosūtīju bildes un ziņoju. Saņēmu pirms pāris dienām atbildi, ka esmu pati saplēsusi.
Vēl cīnīšos!
Sausmas...man paldies Dievam naudu atgrieza.
Pasūtīju preci vairākkārt, un ne pa mazām summām, pēdējā kleita par 50 EUR atnāca saplēsta, kā arī kvalitāte pilnīgi nekāda, līdzīga lupatai. Atgriezu preci. Pēc dažām nedēļām saņēmu komentāru, ka preci esmu bojājusi noteikti uzmērot un atsūtīja man atpakaļ, kleita joprojām mētājās kastē, jo kvalitāte tik zema, ka pat nav jēga to labot. Pēdējo reiz iepērkos šajā mājas lapā. Ceru ka citām paveiksies.
Saņēmu pulksteni ar defektu, neesmu saņēmusi ne preci, ne naudu jau trešo mēnesi, redzēs vēl kā beigsies. Neiesaku.
gribēju teikt, ka neesmu saņēmusi ne jaunu preci apmaiņā, ne naudu jau trešo mēnesi
labdien, es pasūtīju kurpes guess par 60 eur, saņēmu kurpes pēc 3 darba dienām, atvēru kasti un ieraudzīju, ka kurpes ir lietotas, vai nu ļoti daudz pielaikotas, uz kurpēm pat ir asinis no iekšpuses. Nakamajā dienā noformēju atgriešanu, pēc 2 darba dienām atbrauca DPD kurjers, tagada jau 4 diena, kā membershop saņēma šīs kurpes atpakaļ, bet nesūta informāciju par naudas atgriešanu. es viņiem jau trīs reizes uzrakstīju, atnāca e-pasts, ka specialists vel neizskātīja preci. Nu normāli? man atsūtīja lietotas kurpes, un tagad viņi vel domās atgriezt man naudu vai neatgriezt? šīs bija man pirmais pirkums, un noteikti pedējais, nevienam neiesaku!
Man liekas ka reali vini pardod to ko kads jau ir palietojies, tas pats bija ar auskariem abiem pariem,
Līdz šim nav bijušas problēmas ar šo veikalu, bet nu ir mērs pilns - sūta, ka atgrieztā prece nav saņemta, tad ir saņemta, tad atkal nav saņemta. Naudu atpakaļ nesūta. Summa virs 100 eiro. Neko vairs nepasūtīšu.