Melnsils Kempings - Drausmīga attieksme
Super neatsaucīgs kolektīvs un vienkārši pretīga izturēšanās no īpašnieka Lagzdiņa/Lazdiņa puses. Viss sākās ar to, ka bijām darba pasākumam rezervējuši krogu 20 personām, mājiņas un pirts māju, kur atpūsties pēc laivošanas pa Irbes upi. Iepriekš vienojāmies, ka samaksu par mājiņām un pirti veicam ar priekšapmaksu un pārējo (vakariņas,brokastis,atrakcijas) mēs vienojamies ar pēcapmaksu pēc izrakstītā rēķina. Ierodoties kempingā, mums izrādās krogā nekas nav rezervēts un par pēcapmaksu neviens neko nezina, jo esot iepriekš par to jāuzraksta iesniegums, par kura esamību dzirdēju pirmo reizi. Ierādīja vietu pažobelē, kur sēdējām līdz kroga slēgšanai, par cik mēs pirms kroga slēgšanas vēlējāmies pāriet uz pirts māju izradījas, ka personāls strādā līdz 21.00 un mēs bez brīdināšanas esam palikuši bez atpūtas vietas. Bijām sapirkuši gana daudz ēdienus un dzērienus, kurus nepaspējām apēst, kad mums darīja zināmu - viņi slēdzot krogu ciet un nekādas pasēdēšanas pažobelē nebūs, esot jāiet sēdēt pie jūras. Jāsaka, ka tas nebūtu nekas briesmīgs, ja todien nelītu un nebūtu pamatīgs aukstums ārā. Pēc ilgas lūgšanas atļāva mums visiem pasēdēt terasē un pat atstāja mums gaismu. Pēc vakara pasēdēšanas gājām meklēt dušu, kas kā izrādās bija tikai ārā ar aukstu ūdeni-tas protams būtu sīkums, ja ārā nebūtu kādi +10 grādi un mēs nebūtu atbraukuši ar ģimenēm. No rīta uzzinājām, ka parējās dušas ar silto ūdeni ir atvērtas no 9.00-21.00 kā tādās kojās un + par to jāmaksā 3 euro no personas. Nākamā dienā ieraudzīju pašu saimnieku, izskaidroju situāciju, viņš vienkārši brutāli pasūtīja mūs trīs mājas tālāk, teikdams, ka tādi kā mēs neesam viņa klienti. Par ūdens nepieejamību, un pārējo servisu Lagzdiņa/Lazdiņa kungs vienkārši atcirta, ka tādiem kā mēs un lietuviešiem vienkārši neesot naudas, ja būtu ņēmuši luksusa numuriņu - ūdens būtu pieejams. Tas protams nekas, ka iepriekšējā vakarā bijām praktiski vienīgie cilvēki krogā un visu rītu sūtījām ēdienus un dzērienu, par to atstājot pieklājīgu naudas summu. Protams, pēc pāris stundām Lagzdiņa/Lazdiņa kungs tomēr saprata, ka kārtīgi pāršāvis pār strīpu un, lai kaut kā attaisnotos, caur savu darbinieku nodeva mums ziņu, ka atvainojas par slikto servisu un tā iemesla dēļ varam dabūt visus supa dēļus visas dienas garumā - par sagādātajām neērtībām. Protams nevienu supu neizmantojām un aizbraucām uz Miķeļbakas kempingu, kur serviss bija vienkārši superīgs!
Комментарии (5)
Jā, ne viesnīcas Latvijā, ne lielākā daļa viesu namu neizceļas ar attieksmi pret klientu un pakalpojumi neatbilst reklamētājam. Ceļojot pa Lietuvu un Igauniju, ar to nav nācies sastapties. Varbūt tur pastāv citi likumi, un īpašnieki neatļaujas riskēt ar reputāciju?
Miķeļbākas kempingā superīgs serviss?! Tas ir kas jauns! Drausmīgākais seviss, kāds jebkad pierdzēts. Mums tur laikam arī vajadzēja vislabāko mājiņu ņemt, bet toreiz nebija, ko paņemt. Mazās kempinga mājiņas mitras, sapelējušas, tumšas un aukstas. Gultasveļa 100gadīga. Elektrība rubās ārā, sildītājus pietiekami nepadarbināsi. Dušās ledains ūdens. Dzeramais ūdens jāņem līdzi pašiem. Vnk "superīgs" Miķeļbākas kempings! Never again!
Tā nu ir, kad katrs lauku onka, kam zemei ir piekļuve ūdeņiem uzskata, ka nu tik vārīs naudu no Viesu nama statusa. A nekā! Bišķi ir jādomā par sevisu uzņemot viesus un kārtīgi jāstrādā un jālabiekārto sava saimniecība. Nav vairs padomju laiku domāšana un prasības cilvēkiem, Par tukšu gaisu naudu neviens negribēs maksāt.
Saimniekam derētu padomāt, varbūt bišķi ko palasīt un pamācīties. Galu galā, pabraukāt pa citām viesu mājām, un paskatīties, kā citur tās lietas notiek, un tad jau naudiņas nāks. Miljonu nesapelnīs, bet nu zināmu labklājību gan.
Īpšniekiem katru gadu mainās darbinieku kolektīvs. Jo pret darbiniekiem ir nelaipns. Un asi izturās. Nerunājot slodzi. Nenovērtē cilvēka darbu.
Šeit nekas nav mainījies attieksmes pusē, iebraucām sestdienas vakarā. Pie krodzina ieejas cilveks vem un izsnauc degunu vairakas reizes tur pat pie durvim, sasvinrjusies kompanija neviens no darbiniekiem neaizrada. Ediens, respektivi zupa atvarita reizes 4x, virtuve viniem ari nav nekada izcila. Tad citi izdoma uzorganizet balliti ar skalu muzikas klausisanos no auto 4:00 no rita, kur ari nav neviena apkalpojosa personala kas varetu aizradit. Katra zina ipasniekam baigi nerup biznesa kvalitate, prieks klusas un mierigas atputas so vietu nerekomendetu nevienam. Man si bija pirma un pedeja reize tur.