Melaro Shop - Naudu saņem-preci nepiegādā
Vēlos pastāstīt par kompāniju ''MELARO SHOP''.Pasūtīju internetveikalā preci 24 augustā,uzreiz arī veicu priekšapmaksu par preci.Solija no 15-30 dienu laikā piegādāt preci,un pie tam vēl par velti...kas jau likās aizdomīgi,taču nu nespēju palaist garām iespēju pasūtījumam,jo reklamēja ļoti lielas atlaides.Taču pagāja tās 30 dienas,nekādu ziņu nav.Rakstīju viņiem uz e-pastu,jautāju;kad būs prece?Atbildes uzreiz nebija,apmeram pēc nedēļas atsūtija atbildi,ka prece esot aizkavējusies,un turpmāko 2 nedēlu laikā atgriezišot naudu,vai arī piegādās preciJja nekas nenotiek,lai es sazinoties ar viņiem!Jāsmejas gan!tad kā, lai es sazinos,ja pat kontakt tālrunis nav norādits,tikai viņu e-pasts un viss...Tas tiešām liekas aizdomīgi!Sākumā nepievērsu uzmanību tam,vai ir kāds talrunis,ja gadijumā kas,pazvanīt,bet nekā nav!pliks e-pasts,un nav zināms kam tas īsti ir...Pirmo reizi kaukas tāds arī jāpiedzīvo man,lai saprastu,ka nekad vairs caur internet veikalu neiepirkšos!Nu pavisam cūciski,diemžēl neesmu Rīdziniece,lai brauktu 200 km no savām mājām un meklētu juridisko adresi.Tā ka,mīļie pirms kautko pasūtiet,NEKAD neveiciet priekšapmaksu,un pārliecinieties par tās kompānijas patieso būtību!Tagad nezinu,ko man darīt,labi vismaz,ka prece nebija ļoti dārga,taču tāpat tie 20 eiro ir kautkāda nauda.....Varbūt kāds var ieteikt kā man rīkoties?Paldies jau iepriekš!
Комментарии (83)
Arī man tāda pati situācija. Nu jau ir pagājušas 60 dienas, kopš veicu pasūtījumu un samaksāju naudu. Ne preci atsūtīja, ne arī naudu ir atgriezuši. (Solīja atgriezt 15.10.14.).
Sākumā atbildēja uz e-pastu, bet tagad ne ziņas, ne miņas.
Vērsos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar jautājumu "kā man rīkoties"?
Viņi atbildēja, lai rakstot sūdzību.
Tā izdarīju. Tagad gaidīšu, kāda būs rīcība no viņu puses.
Сами виноваты, зачем вообще покупать в таких непонятных магазинах? Тут же все очивидно, когда заходишь на сайт, что это шарашкина кантора.
Nereģistrēta uzņēmējdarbība! Nav pieejama informācija par pakalpojuma sniedzēju, reģ. numurs, adrese un pat tālruņa numurs!
Vai tas nelikās aizdomīgs pirms veikt apmaksu? Uz kādu kontu veicat naudas pārskaitījumu?
Ja nauda netiek atgriezta iesaku steigšus vērsties ar iesniegumu VALSTS POLICIJĀ un VID.
Draugiem.lv ieraudziju reklāmu, ar attēliem, dažadi apģērbi utt...Un tādas atlaides!!!Protams acis iemirdzējās, un piemirsu paskatities kārtīgi viņu mājas lapu, jo viss vienkārši, kā uzspiedu to bildi, kas man patika, uzreiz piedāvāja pirkt, veikt prieksapmaksu, es protams vainīga, ka neapskatijos cītigāk viņu kantori.:(
Taču nesaprotu, kāds tad man tas iesniegums jāraksta, un vai kāds man viņu pieņems...
Izrādās, kārtējais apkāsēju kantoris. Un dīvainākais tas, ka tas pats Melaro Shop turpina reklamēties portālā Draugiem.lv un iekasē naudu no mums līdzīgiem. Ko darīt?
Ligita 35 - Uz kādu kontu veicat naudas pārskaitījumu? Kam maksājat par preci?
Iesaku doties uz sava rajona policijas nodaļu un rakstīt iesniegumu par krāpšanu, tur Jums arī visu izskaidros.
Rakstiet arī Draugiem.lv administrācijai par šo situāciju.
Inženieri! -Paldies, es mēģināšu jau šodien tikt lidz policijai, ja man kāds ļaus, tad rakstīšu iesniegumu, jo tagat jau visādi notiek, šodien jau ir tā, ka daudzas iestādes negrib ar tevi baigi noņemties, aizsūta tik tālāk un staigā, no vienas iestādes uz otru meklējot taisnību!Tču ceru, ka mani uzklausīs vismaz policijā...Te būs dati, kam tika parskaiti'ta nauda...
Izpildīšanas datums 24.08.2014
Saņēmēja nosaukums EDUARDS GABRANOVS
Saņēmēja konts LV74HABA0551031425909 Swedbank AS
Summa 19.99 EUR
Aizvērt maksājuma detaļas »
Maksājuma mērķis Rēķins Nr.6674, ''Kertiss Tailor'' rudens/ziemas sieviešu jaka, Sarkana
Ligita35,
Izstāstiet inspektoram visu šo lietu, jo ja būtu šim "darbonim" pieejams tālruņa numurs, tad policija parasti pati uzzvana un aprunājas ar viņu.
Pēc pieredzes parasti ļoti ātri viss tiek atrisināts. Bet ir arī tādi policijas darbinieki, kuri nevēlas ķēpāties ar šo un mēģina atrunāt no iesnieguma, tad Jums vajadzētu uzstāt un neatkāpties.
Lai veicas.
Par šo kungu vēl pameklēsim informāciju!
Ligita35,
Papildus informācija.
Eduards Gabranovs - KRĀPNIEKS, kurs veic nereģistrētu uzņēmējdarbību! Uzņēmums reģistrēts 1. mēnesi atpakaļ, bet pats paspējis jau sašmucēties!
VID datu bāzē - Saimnieciskās darbības veicēji, VID reģistrētās juridiskās personas un citas personas - NAV reģistrēts.
SIA MELARO
Valdes loceklis Eduards Gabranovs, 240195-10809
Juridiskā adrese Rīga, Lāčplēša iela 41A LV-1011
Reģistrācijas numurs 40103823808
Nosaukums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Melaro"
Tiesiskā forma
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību
Reģistrācijas datums
05.09.2014
Reģistrs
Komercreģistrs
Pamatkapitāls
EUR 2 790 pilnībā apmaksāts
SEPA kods
LV07ZZZ40103823808
Pēdējo reģistrēto statūtu datums
02.09.2014
PVN LV40103823808
Uzņēmums ir reģistrēts PVN maksātāju reģistrā: 13.09.2014
Vēl cietušie :)
http://cosmo.lv/forums/topic/164033-melaro-shop/?sort=ASC&pnr=1
InženieriPaldies liels par informāciju...
Es tik nesaprotu, kāpēc tādiem cilvēkiem vēljoprojām atļauj sevi turpināt reklamēt draugiem.lv portālā...?esmu rakstījusi ziņojumu draugiem.lv administrācijai, taču nekas nemainās, vakar vakarā redzu, atkal ielikuši apģerbu reklāmu!Nu kā tā var???Vai kauna un baiļu sajūtas galīgi vairs nav?Esmu šokēta, ka neviens viņus neuzmana, arī tautas policijai vakar uzrakstīju ziņojumu caur draugiem.lv, lai pārbauda to kantori, un neļauj turpināt apkrāpt cilvēkus.Taču nekādas izmaiņas!Kas par pasauli...Neviens neko nespēj izdarīt, cik nožēlojami un skumji...:(
Vai kāds jau ir vērsies VID, policijā vai PTAC?
:(
Es, ari rakstiju, par šo portalu, kas krapj cilvekus draugiem.lv un nekā no viņu puses.Arī es iekritu uz šiem krāpniekiem...
Zvanīju uz PTAC, tur man apskaidroja, lai arī es uzrakstu iesniegumu tai kompānijai, ar lūgumu atgriezt man samaksāto naudu.Taču tas jau ir smieklīgi, kam tad lai es rakstu?Uz viņu juridisko adresi, pie kam nav zināms, vai kāds vispar lasīs, un vai vispar pastāv tāda adrese!Ja es e-pastā neskaitāmas reizes esmu viņiem rakstījusi vēstules, lai atgriež naudu, taču nekādas atbildes!Tad par kādu iesniegumu vispār iet runa?Nav jau kam sūtīt, ne arī uzzvanīt.Sanāk pati priekš sevis uzrakstīt, un atbildi nesagaidīt, tam jau nav nekādas jēgas...Nesaprotu, vaitad tiešām PTAC tādās lietās ir bespēcīgi?...Policijā vēl neesmu griezusies, jo cilvēks kurš veica samaksu, patreiz atrodas ārzemēs, taču lai grieztos Valsts Policijā, nepieciešama kvīts, kā pierādījums tam, ka tika veikts maksājums.Patreiz nekā nevaru izdarīt, jāgaida cilvēks, kad atgriezīsies, un tikai tad varēsim doties uz Policiju.Nu visumā žēl, ka tā sanācis, apbrīnojami tas, ka tie nelieši nebaidās turpināt apkrāpt cilvēkus...:(:(:(
Tas ir jauns uzņēmums, kurš netiek vienkārši ar visiem klientiem galā, es uzrakstiju draugu lapā, tajā pašā dienā atgrieza naudu - nekādu problēmu.
Viņi sākuši atbildēt uz epastiem, tajā pašā dienā atbildēja un atgrieza naudu.
Izskatās, ka te sāk komentēt paši veikala īpašnieki.
Ne uz kādiem e-pastiem un arī draugiem.lv viņi neatbild, kur nu vēl naudu atgriež.
Brīnumainā kārtā tomēr šodien saņēmu savu naudu atpakaļ.
Lai veicas ar naudas atgūšanu.
"Tas ir jauns uzņēmums, kurš netiek vienkārši ar visiem klientiem galā, es uzrakstiju draugu lapā, tajā pašā dienā atgrieza naudu - nekādu problēmu."
Kaut būtu jauns uzņēmums, bet krāpt klientus jau sākumā, gan neliecina par labu praksi uzņēmumā!
Apkrāpto daudzums arī nav mazs, kaut uzņēmums tik tikko dibināts.
Pēc apkopotas informācijas šo par uzņēmumu pat nevar nosaukt - "KAKTU KANTORIS".
Ar šādiem pilns internets, kaut ko pārdod, bet uz vietas nekā NAV! Samaksā naudu un gaidi!
Un ka parasti ne čeku, ne garantijas, nauda tiek pārskaitīta un fizisko personu kontiem. Tas jau par kaut ko liecina!
Un pasakas par lielu klientu daudzumu vari stāstīt tiem apkrāptiem tīņiem no dr.lv utt.
Normāls uzņēmējs biznesa iegulda arī savus līdzekļus, nevis tikai klienta!