Meko un Ko - Maldināšana un ļoti slikts klientu serviss
Klientu apkalpošana un serviss ļoti zemā līmenī. Nelaipna attieksme un maldināšana no Gunitas Miškinas puses. Kompānija Gunitas personā melo ka nav uzstādījusi kodu durvis un nemaz nevēlas uzklausīt sūdzību. Gunita Miškina atklāti melo ka meistars bijis un nekādu defektu nekonstatēja, kamēr mājas iedzīvotāji nevar atvērt durvis ar iegādātajiem čipiem (3Eur gabalā) par kuru iegādi Meko & Ko neizsniedza nekādu pirkuma apliecināšanas dokumentu. Defekts tika piefiksēts video formā, tika piedāvāts to nosūtīt lai pierādītu defektu un saņēmu noraidījumu.
God. kungs / cien. kundze!
SIA “Meko un KO” klientu apkalpošanas kvalitātes kontroles nodaļa pauž nožēlu par Jūsu slikto pieredzi un darīs visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu šo problēmu.
Atgādinām, ka Jums ir iespēja aizsargāt savas intereses saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Ja tā ir prece, to var atgriezt 14 dienu laikā pēc iegādes, nenorādot iemeslu, ja tā ir bojāta vai garantijas laikā.
Nākotnē, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu tieši (pa tālruni, pa pastu vai izmantojot atgriezeniskās saites veidlapu tīmekļa vietnē), un mēs būsim pateicīgi, ja atsauksiet savu negatīvo atsauksmi.
Ar cieņu
SIA “Meko un KO” administrācija
Комментарии (2)
Neko darīt, jāsēž aiz durvīm.
Sveiki
te kads var man palidzet es domaju sutit savu CV un uzsakt darbu saja kompanija es gribeju uzzinat vaj kads ir dzirdejis ka saja uznemuma maksa algas vaj ari maldina un nemaksa