Meko un Ko - Maldināšana un ļoti slikts klientu serviss
Klientu apkalpošana un serviss ļoti zemā līmenī. Nelaipna attieksme un maldināšana no Gunitas Miškinas puses. Kompānija Gunitas personā melo ka nav uzstādījusi kodu durvis un nemaz nevēlas uzklausīt sūdzību. Gunita Miškina atklāti melo ka meistars bijis un nekādu defektu nekonstatēja, kamēr mājas iedzīvotāji nevar atvērt durvis ar iegādātajiem čipiem (3Eur gabalā) par kuru iegādi Meko & Ko neizsniedza nekādu pirkuma apliecināšanas dokumentu. Defekts tika piefiksēts video formā, tika piedāvāts to nosūtīt lai pierādītu defektu un saņēmu noraidījumu.
Комментарии (2)
Neko darīt, jāsēž aiz durvīm.
Sveiki
te kads var man palidzet es domaju sutit savu CV un uzsakt darbu saja kompanija es gribeju uzzinat vaj kads ir dzirdejis ka saja uznemuma maksa algas vaj ari maldina un nemaksa