Meko un Ko - ĻOTI SLIKTS SERVISS, FIRMA NEPILDA SAISTĪBAS
Firma uzstāda durvju kodu sistēmas, bet neveic to tehnisko apkalpošanu, nenovērš radušos bojājumus, lai gan par to tiek maksāts (maksa iekļauta rēķinā par komunālajiem pakalpojumiem). Zvanot uz servisa tālruni, darbinieki ņirgājas, sakot, ka viņus šīs problēmas neinteresē, ka brīvdienās firma nestrādā, lai gan bija zvanīts arī darba dienās.
God. kungs / cien. kundze!
SIA “Meko un KO” klientu apkalpošanas kvalitātes kontroles nodaļa pauž nožēlu par Jūsu slikto pieredzi un darīs visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu šo problēmu.
Atgādinām, ka Jums ir iespēja aizsargāt savas intereses saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Ja tā ir prece, to var atgriezt 14 dienu laikā pēc iegādes, nenorādot iemeslu, ja tā ir bojāta vai garantijas laikā.
Nākotnē, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu tieši (pa tālruni, pa pastu vai izmantojot atgriezeniskās saites veidlapu tīmekļa vietnē), un mēs būsim pateicīgi, ja atsauksiet savu negatīvo atsauksmi.
Ar cieņu
SIA “Meko un KO” administrācija
Комментарии (2)
Mums tas pats.
Плохой сервис. Заказали домофон, мастер обещал приехать в четверг, потом в пятницу... перенесли на понедельник, на тел.звонок не отвечает. Ждём...