Meko un Ko - Klientu apaklpošana briesmīga
Ļoti nekvalitatīva klientu apkalpošana, netiek meklēts problēmas risinājums, meistars jāgaida vismaz 2 nedēļās, bet reāli nebrauc arī pēc tam. Klausulē tikai tiek noskaitīts, ka tas maksās tik, bet tas - tik. Apkalpojošais personāls atļaujas pēkšņi novērsties no sarunas, klausuli pārņem cits darbinieks, bet visi saka vienu un to pašu - tas maksās tik un tik, pat negrib klausīties problēmā, izdomājuši savu scenāriju un pie tā mēģina turēties, lai ko klients arī teiktu! Neviens nebrauc un neskatās, kur ir problēma. Un beigu beigās sarunas vidū regulāri tiek nomesta klausule... Risinājums netiek meklēts! Andris
God. kungs / cien. kundze!
SIA “Meko un KO” klientu apkalpošanas kvalitātes kontroles nodaļa pauž nožēlu par Jūsu slikto pieredzi un darīs visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu šo problēmu.
Atgādinām, ka Jums ir iespēja aizsargāt savas intereses saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Ja tā ir prece, to var atgriezt 14 dienu laikā pēc iegādes, nenorādot iemeslu, ja tā ir bojāta vai garantijas laikā.
Nākotnē, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu tieši (pa tālruni, pa pastu vai izmantojot atgriezeniskās saites veidlapu tīmekļa vietnē), un mēs būsim pateicīgi, ja atsauksiet savu negatīvo atsauksmi.
Ar cieņu
SIA “Meko un KO” administrācija
Добавить комментарий