Mego - Slikts serviss
17/02. Ap 13.30 gāju norēķināties kasē. Kurā strādāja kasiere vārdā Guna. Parasti cenšos izvairīties iet pie viņas iedomīgās un nicinošās attieksmes dēļ. Pirms manis gāja pavecāka kundze, es biju otrā kliente konkrētā kasē uz to brīdi. Uz mums sāka kliegt, ka ir taču vēl kases, kāpēc pie viņas ejot. Tā ir parasta, ikdienišķa parādība Mego šajā adresē un arī Mego, kas atrodas pie Ziepniekkalna tirdziņa. Kundze sāka atvainoties - piedodiet, ka mēs tā izdarījām! Absurds.. Atbilde no Gunas-ar smagu nopūtu - bet kāpēc visi lien pie manis? Vai man vienai jāstrādā?
Nedomāju, ka klientiem būtu jābojā garastāvoklis uz visu dienu sev un jālūdz piedošanu kasierim par patraucēšanu.
Pati 15 gadus strādāju tirdzniecībā un šādus gadījumus no savas pieredzes kā ļaunus murgus mēdzam apspriest sava tīkla koučingos. Turpmāk arī filmēšu, jo tas, kas notiek, un jādzird klientiem-tas ir jāredz arī vadībai.
Комментарии (2)
Kā vispār var nopietni uztvert pārdevējas "iedomību", viņa taču ir parasta pārdevēja. Var tikai pasmieties par tādu pārdevēju, vardes arī ir iedomīgas...
Kkā netīšām sanāca atrast šo Mego lapu, jo meklēju ko citu un kā čuijs lika palasīt. Šokā, atceros es arī šo gadījumu, jo stāvēju tajā pašā rindā. Šai sievietei kas ir uzrakstījusi šo sūdzību varu pateikt viena, c*** vienmēr dubļus atradīs, jo tā taču ir c***. Tā kasiere guna nevis bļāva, bet tikai norādīja, ka strāda arī citas kases un teica kāpēc jūs taisāt vienu rindu, ja ir arī citas. Un vēl viņa arī teica ko sūdzētaja ir aizmirsusi piebilst, ka kasiere guna teica arī to, ka ja tik tiešām strādā tikai viena kase tad visi staigā un bļaustās vai tad tik tiešām viena kase tik strādā paskatāties kāda Rinda, bet šinī gadījumā strādāja 3 kases un mēs tik tiešām visi stājāmies tikai pie šīs. Tāpēc mīļie cilvēki paskatāmies vispirms ko mēs paši daram un pēc tam nosodam citus.