MegaMarket.LV - Attieksme pret klientu
Pasūtīju rotaļlietu šajā interneta veikalā. Man teica, ka prece nav uz vietas, jāiemaksā drošības nauda un tad viņi pasūtīs. Stundas laikā naudu iemaksāju un lūdzu, lai atsūta man uz e-pastu apstiprinājumu, ka nedēļas laikā prece būs atvesta, ko uzņēmuma pārstāve arī atsūtīja. Kad bija pagājusi nedēļa, un man neviens nebija zvanījis, ne sūtījis e-pastu, tad zvanīju pati un interesējos, kas notiek ar preci. Uz ko man atbildēja, ka grāmatvedība neesot pamanījusi manu pārskaitījumu (kaut aizsūtīju e-pastu, ka esmu naudiņu ieskaitījusi) un viņi preci aizmirsuši pasūtīt. Jautāju, kad preci varētu dabūt. Man tika apgalvots, ka pēc 4 dienām prece būšot viņiem uz galda. Piekritu gaidīt. Vēl sarunāju, ka kurjers preci atvedīs. Kad noteiktajā dienā noteiktais laiks jau gāja uz beigām, bet no kurjera nebija ne miņas, zvanīju veikalam. Uz mājaslapā norādītajiem tālruņiem neviens neatbildēja, bet man bija viens no personīgajiem numuriem (pārstāve bija man zvanījusi dažas dienas atpakaļ, kad vienojāmies par piegādi). Sazvanīju un jautāju pēc cik ilga laika kurjers būs, uz ko man teica, ka noskaidros un atzvanīs. Kad atzvanīja, tad atbildēja, ka prece esot Vācijā, ka prece būšot nākošnedēļ. Vai tiešām ir tik grūti pazvanīt un pateikt, lai cilvēks negaida, nerēķinās?! Divas nedēļas "pa kāju"..Tātad rezumē. Ja Jums ir svarīgs Jūsu laiks, cieņa un attieksme, tad novēlu nesastapties ar šo "patieso" veikalu un viņa stāstiņiem.
Добавить комментарий