Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss

Šodien, 3. Novembrī Arsā bērnam bija pieraksts pie speciālista.
Vakar, 2. Novembrī, zvana no reģistratūras un jautā “vai plāno būt uz vizīti? ”
atbildu: ”plānojam būt. Bērnam ir iesnas vai speciālists pieņems? ”
reģistratūras darbiniece nemāk atbildēt un Saka, ka noskaidros un atzvanīs.
Pēc 10 min saņēmu zvanu no reģistratūras darbinieces: ” kādas ir iesnas - tekošas vai lipīgas? ”
Atbildu: “lipīgas”
reģistratūras darbiniece: ”labi tad pierakstu atstāju spēkā un gaidām jūs rīt. Ja kas mainās atzvaniet līdz 10: 00”
sarunas beigas —————-

Šodien dodos uz klīniku, zinot, ka tā atrodas Blaumaņa ielā 11/13. Izrādas klīnikas tur nav, jo ir mainīta atrašanās vieta.
Zvanu uz reģistratūru. Darbiniece sāk skaidrot, ka sistēmas kļūda, ka sen jau pārvākušies - kā to nezināju utt.
Atrodu jauno adresi. Reģistratūra prasa samaksāt 55 eur par konsultāciju. Kad pierakstījos tiku informēta,
ka konsultācijas Cena 45 eur.

Vai tiešām tie puņķi bija tik svarīgi, lai aizmirstu pieteikt divus svarīgus faktorus - jauna atrašanās adrese un cenu izmaiņa ar 1. Novembri?

Vienīgais labais no šī visa - kompetents speciālists.

Klientu serviss un reģistratūru darbinieku apkalpošana - zem kritikas.

03.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы