Medicīnas sabiedrība ARS - Attieksme pret pacientu

Vēlos izteikt savu sūdzību pret šo iestādi, kurā līdz šim mana pieredze ir bijusi tikai lieliska. Sāksim ar to, ka esmu studente un 40 eur par vizīti (divām) man ir ļoti liela summa un gandrīz 200 eur par magnētisko rezonansi ir praktiski visa mana pusslodzes alga. Pirms gada potītes mežģījuma rezultātā sāka veidoties artRoze. Jau pirmajās vizītes sekundēs ārsts mani nopētīja no galvas līdz kājām un smīkņāja kaut ko par kārtējo meiteni, kas augstpapēžu kurpes pārvalkājusies tiklīdz kā izlasīja nosūtījuma iemeslu "sāpoša potīte". Tālākā potītes apskate ritēja aptuveni šādi "daudz tu te neizrunājies, meitenīt, sēdies, rādi potīti un klusē". Apskate noritēja nevis uz kušetes, bet uz krēsla, turklāt nevis pataustot un izkustinot, bet brutāli sagrābjot un iespiežot pirkstus ahilejā tā, ka no sāpēm es iekliedzos. Nekomentēja "jā, te vajadzēs operāciju". Prasu - kāpēc? Kādu? Kas noticis? Teica - ej uz magnētisko rezonansi un tad skatīsimies. Vispār biju smagi sagrauta, šokēta un aizvainota, jo tobrīd nezināju, ka dzīvoju jau ar Osteoartrītu, jo tas man ir tādā potītes vietā kur to pat īpaši nejūtu. Veselu mēnesi kamēr es sagaidīju magnētisko rezonansi un tās rezultātus es kliboju, lai gan līdz ārstam es aizgāju tikai ar niecīgām sāpēm skriešanas laikā! Rezultātu izklāsts bija tikpat traumatiska pieredze cik pirmā vizīte. Viss sākās ar jautājumu "nu, izlasījāt aprakstu? Sapratāt kaut ko? ! " protams, ka mri rezultātu apraksts man nelikās nekas pozitīvs, bet viņš man vēl brauca augumā par to, ka es nesapratu kas tur ir rakstīts. Es taču tieši tāpēc arī atnācu pie jums, lai jūs man izstāstītu kas ir pie vainas! Bet līdz galam tāpat neuzzināju. Likās, ka viņš arī līdz galam nesaprot. Viss ko viņš atbildēja "slikti". Tālāk pilnīgi bez jebkādas iejūtības aprakstīja manu "rožaino" nākotni kurā bija minēta arī invaliditāte, kamēr mans pulss bija maksimālajās robežās, es jau trīcēju un acīs migla no asarām un šķita, ka tulīt ģībšu. Tas mani iemeta depresijā, bet tāpat sāpošo kāju neatrisināja. Neatceros vēl kādu savu dzīves posmu kad būtu tik daudz raudāJusi. Mans ceļš veda uz orto klīniku, kur bija jāgaida vēl 2 nedēļas līdz manam pierakstam. Tobrīd biju izniekoJusi jau pusotru mēnesi un potīte joprojām smeldza un nu jau diezgan stipri. Šeit beidzot uzzināju kādam jābūt īstam servisam. Ārsts ļoti rūpīgi apskatīja manu mri disku, nevis tikai izlasīja aprakstu. Uz kušetes ļoti maigi un rūpīgi taustīja, Vingrināja, kustināja potīti. Uzreiz iesūtīja citā kabinetā kur uztaisīja šprici, izejot no kabineta man teica, ka ļoti cer, ka man būs labāk. Protams, ka nebija. Lieki laiku netērēju un atnācu nevis pēc noteiktajām 4 nedēļām, bet jau nedēļu vēlāk. Ārsts bija ļoti mierīgs, saprotošs un teica, ka pareizi rīkojos. Vēlreiz rūpīgi izskatīja attēlus, kas tiešām Ilga pāris minūtes. Izrakstīja man pretsāpju tabletes, norīkoja uz ultraskaņas procedūru, fizioterapeitu un tehnisko ortopēdu. Kā arī izskaidroja kur un cik liela, nopietna ir mana problēma. Pastāstīja, ka man ir arī neliela plakanā pēda un, ka tas bijis viens no faktoriem. Patiesībā problēma tikai veidojas, bet ars ārsts, apskatot vienīgi aprakstu man jau bija nospriedis, ka manai dzīvei jau ir pienācis beigu datums. Jā, orto ārsts iespējams sākumā pārvērtēja manu problēmu, bet tāpēc es atnācu otro reizi un ieguvu mierīgu un saprotamu apmeklējuma pieredzi. Pēc nu jau 2 Mēnešiem kāds man beidzot iedeva pretsāpju tabletes, procedūras un fizioterapeitu. Un cerību. Patīkami arī bija saņemt kaut nedaudz iejūtības un nomierinošus vārdus "es ceru, ka palīdzēs", "to var ārstēt". Lai gan varbūt skan muļķīgi, bet nomierinoši vārdi reizēm cilvēkiem arī ir vajadzīgi, ne tikai aukstasinīga, pilnīga neemociju apiešanās ar pacientu. Arī iejūtība reizēm ir nepieciešama, jo katrs savas problēmas uztver citādāk. Man brūkošs skrimslis jau tā ir Gana traģisks un emocionāli traumējošs notikums, es negribu, lai man vēl kaut kāda man nezināma iemesla pēc brauc augumā un uztver kā idioti, kurai diemžēl nav kaut kāda krutāka kaite kuru varbūt ārstēt ir interesantāk.. Beidzot saņēmu servisu kādu man vajadzēja jau pirms 2 Mēnešiem ja vien nebūtu sākusi ar Arsa apmeklējumu..

B

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы