ARS Medicīnas Sabiedrība - Gluži kā PSRS
Pirms pāris nedēļām kļūdaini izvēlējos ARS zobārstniecību, lai salabotu zobu.
Nevienu zobārstu nepazinu, tāpēc ņēmu, ko reģistratūrā piedāvāja. Tiku pie dakteres Truševskas.
Kopš padomu/pēcpadomju laikiem nebiju saskāries ar situāciju, kad viens zobs, arī kanālu ārstēšanas gadījumā, būtu jāārstē 3 piegājienos.
Bet nu labi... Par to es varbūt nebūtu pārdzīvojis, ja ne tā negatīvā gaisotne kabinetā katru reizi. Radās sajūta, ka cilvēkam ir kaut kāda ilgi sakrājusies iekšēja problēma, kas tā vien spiežas uz āru.
Visu apmeklējuma laiku ne reizi netika piedāvāts izskalot muti (visās 3 reizēs). Tā rezultātā pēc stundas ilgas darbošanās, mutē jau bija sakrājusies laba kaudze "būvgružu". Un tad seko teksts - "Sakodiet! Vai netraucē". Kamēr mēģinu sameklēt mutē kaut mazumiņu mitruma un saprast kur vispār tajā sausumā un putekļos atrodas mēle, jautājums tiek atkārtots vēl 2 reizes. Ko lai saka. Profesionāls un iejūtīgs ārsts.
Pat asistente kaut kad procesā piedāvāja izskalot, bet Truševskas kundze tikai kaut ko nošņāca un asistente likās mierā.
Un vēl. Es zinu, ka dakterei ir kaķis. Bet man to droši vien nemaz nevajadzētu zināt.
Комментарии (3)
Protams! Labāks tak ir PSRS variants ar arsēnu, vai ne? Un pēc tam tik skaisti zili pelēki zobi! Toties tikai divas reizes!
Rūpīgi izlasot šo sūdzību, man radās aizdomas, ka pie visa vainīgs ir tas dakteres kaķis
Pasen atpakal arî es biju ARSà, , nu sûdîga attieksme, , ,
Vienu reizi biju, un otro reizi aptrûkàs man dûsa tur iet, , , ielaida 2 reiz kautko zobà, zobs sàpèja tàpt un tad vèl tà auroßana pasai dakterei un vèl ßñàcoßa asistente, ,
Nekad vairs uz ARSu!