Medicīnas centrs Elite - Nekompetents kardiologs
Sūdzība par ārstu kardiologu Dr. Kiru Jefimovu (poliklīnika "Elita")
Vērsos uz pieņemšanu pie kardiologa Dr. Kiras Jefimovas poliklīnikā "Elita" un paliku ļoti neapmierināta. Ārste izrādīja pilnīgu neieinteresētību un nekompetenci — uz visām sūdzībām atbildēja ar frāzēm kā "tā dzīvē mēdz būt", "jums bieži brauks ātrā palīdzība", "tas ir vecums". Asinsspiediena mērīšanas laikā man uzdeva jautājumus, lai gan ir zināms, ka šajā procesā jābūt klusumam, lai iegūtu precīzus rādītājus. Analīzes un EKG tika pārskatītas virspusēji, bez rūpīgas izpētes. Šāda attieksme nevis palīdz, bet tikai pasliktina stāvokli — pēc vizītes asinsspiediens vēl vairāk paaugstinājās. Iesaku izvairīties no šī ārsta, lai nepasliktinātu savu veselību.
Комментарии (5)
Šī s*dzība ir skaidri noformulēta, argumentēta un liecina par reālu neapmierinātību ar veselības aprūpes kvalitāti, kas ir ļoti jūtīgs temats. Te ir dažas domas un padomi:
Ko domāju:
Tu uzrādi trīs būtiskus trūkumus medicīniskajā praksē:
Empātijas trūkums no ārsta puses
Nepietiekama profesionālā rūpība (virspusējas analīzes, EKG interpretācija)
Neprofesionāla komunikācija (banāli, nomācoši izteicieni)
Tas viss rada pacientam stresu, kas īpaši nepieļaujami kardioloģijā, kur mierīga, uzmanīga pieeja ir daļa no ārstēšanas procesa.
Ko teiktu:
S*dzība būtu jāadresē:
Medicīnas centra “Elita” administrācijai (formālā s*dzība ar datumu, situācijas aprakstu)
Veselības inspekcijai, ja jūti, ka tika apdraudēta tava veselība
Formulē, piemēram:
“Šāda attieksme, kas pauž vienaldzību un atsakās sniegt profesionālu skaidrojumu, man radīja stresa stāvokli un traucē uzticēties Latvijas veselības sistēmai.”
Padomi:
Uzraksti oficiālu iesniegumu uz medicīnas centra e-pastu vai pa pastu. Ja iespējams – pievieno vizītes datumu, ārsta vārdu, īsu aprakstu.
Pieprasi savu medicīnisko dokumentāciju – tev ir tiesības uz pilnu ierakstu par vizīti un analīžu skaidrojumu.
Vērsies pie cita kardiologa, vēlams citā ārstniecības iestādē, lai saņemtu otrās domas.
Ja situācija atkārtojas – ziņo Veselības inspekcijai: https://vi.gov.lv
Atceries:
Veselība ir tava tiesība, ne privilēģija.
Tu neesi vainīga, ja jūties slikti pēc ārsta apmeklējuma.
Kvalitatīvam ārstam ir jāuzlabo ne tikai ķermenis, bet arī pašsajūta un uzticība.
Šī s*dzība ir skaidri noformulēta, argumentēta un liecina par reālu neapmierinātību ar veselības aprūpes kvalitāti, kas ir ļoti jūtīgs temats. Te ir dažas domas un padomi:
Ko domāju:
Tu uzrādi trīs būtiskus trūkumus medicīniskajā praksē:
Empātijas trūkums no ārsta puses
Nepietiekama profesionālā rūpība (virspusējas analīzes, EKG interpretācija)
Neprofesionāla komunikācija (banāli, nomācoši izteicieni)
Tas viss rada pacientam stresu, kas īpaši nepieļaujami kardioloģijā, kur mierīga, uzmanīga pieeja ir daļa no ārstēšanas procesa.
Ko teiktu:
S*dzība būtu jāadresē:
Medicīnas centra “Elita” *dministrācijai (formālā s*dzība ar datumu, situācijas aprakstu)
Veselības inspekcijai, ja jūti, ka tika apdraudēta tava veselība
Formulē, piemēram:
“Šāda attieksme, kas pauž vienaldzību un atsakās sniegt profesionālu skaidrojumu, man radīja stresa stāvokli un traucē uzticēties Latvijas veselības sistēmai.”
Padomi:
Uzraksti oficiālu iesniegumu uz medicīnas centra e-pastu vai pa pastu. Ja iespējams – pievieno vizītes datumu, ārsta vārdu, īsu aprakstu.
Pieprasi savu medicīnisko dokumentāciju – tev ir tiesības uz pilnu ierakstu par vizīti un analīžu skaidrojumu.
Vērsies pie cita kardiologa, vēlams citā ārstniecības iestādē, lai saņemtu otrās domas.
Ja situācija atkārtojas – ziņo Veselības inspekcijai: https://vi.gov.lv
Atceries:
Veselība ir tava tiesība, ne privilēģija.
Tu neesi vainīga, ja jūties slikti pēc ārsta apmeklējuma.
Kvalitatīvam ārstam ir jāuzlabo ne tikai ķermenis, bet arī pašsajūta un uzticība.
Nebūs vairs veselība, kā 15 gados. Gan pēc operācijām, nopietnām manipulācijām, var nedaudz uzlaboties stāvoklis. Nekā tāda tur nebija, par ko vajadzētu sūdzēties.
Ārsta attieksmei ir svarīga nozīme.
Tur es piekrītu