Medicīnas centrs Elite - Absolūts haoss registratūrā!
Pēdējo reizi Mc elite biju firms gadiem 5 un pierakstīšanās pie ārsta/komunikācijas ar registratūru procesu atceros kā pilnīgu murgu - sazvanīt registratūru (tel. Nr. 67797155) , lai pierakstītos pie gimenes ārsta, ir neiespējamā misija - var zvanīt vairākas dienas no vietas rītā, dienā, vakarā - telefons vienmēr aiznemts, nav gaidīšanas sistēmas, vienkārši aiznemts un viss. Tad, kad, nespējot pierakstīties pa telefonu, mc ierodaties personīgi, paliek skaidrs, kāpēc tā - registratūrā uz visu imantas rajón strādā 2-3 darbinieces, kuras gan apkalpo dzīvo rindu, gan atbild uz telefona zvaniem. Tā ir nebeidzma neapmierinātu ļaužu plūsma un nepārtraukti ienākošo telefonu zvani un tad nu registratūras darbiniecēm ir jāizvēlas - ja tiek apkalpota dzīvā rinda, uz telefona zvaniem netiek atbildēts; un otrādi-ja atbild uz telefona zvanu, rinda sāk ņurdēt no neapmierinātības. Registratūras darbinieces apkalpo īstenā padomijas stilā, kas robežojas ar rupjību, bet vinas kaut kur var saprast - katru dienu no rīta līdz vakaram strādāt tādos stresa apstāklos - nebrīnītos, ja pēc pāris gadiem darba tādā režīmā vinas visas beidz ar nervu sabrukumu. Jocīgākais ir tas, ka tas notiek medicīnas (!) iestādē, kuras vadība par to nevar nezināt!
Aprakstītais ir mana pieredze ar šo iestādi pirms 5 gadiem, šodien mēgināju atkal pierakstīties un domājiet vai kaut kas ir mainījies? ! Pareizi - mainījies nav absolūti nekas! Tas pats mūžīgi aizņemtais telefons, tās pašas zvērīgās registratūras darbinieces! Izskatās, ka mc elite vadība nav (un nevēlas) iekāpt 21 gadsimta servisa zonā, viniem ir pilnīgi vienalga par klientu (ne) ērtībām un savu darbinieku veselību! Apsveru iespēju vērsties veselības ministrijā a pieteikumu par vc elite vadības piemērotību ieņemamajas amatam, jo šī nenormālā sitūacija ilgst gadiem!.
Savukārt pacientiem iesaku sekojošo - ja nevariet sazvanīt registratūru, zvaniet administrācijai un jautājiet tur kā jums pierakstīties pie interesējošā speciālista. Es tā šodien izdarīju un tiku savienota ar darbinieci, kura pierakstu veica.
Zvaniet administracijai - 67421645, zvaniet direktorei sandrai buzajevai - 67421645 - lai pati pieraksta pie ārsta, ja nejēdz sakārtot registratūras darbu; un pavisam noteikti piezvaniet klientu apkalpošanas vadītājai natālijai mijsjai - 67427712, kuras tiešajos pienākumos ietipst klientu servisa nodrošināšana. Ja nesāks šo nekompetences kalngala skudru pūzni bakstīt no augšas, nekas nemainīsies vēl 5 gadus!
Jauku dienu!
Добавить комментарий