ELITE / Daktere Lidija Zvirbule, - Lēna apkalpošana

Daktere Zvirbule ir absolūta "bremze"! 15 min vietā uz pacientu terē visus 30. Tapēc 1,5-2 stunžu sedēšana rindā ir regulāra prakse pie viņas... un ne tāpēc ka cilvēku daudz, bet tāpēc ka nesteidzas absolūti! Žēl slimus bērnus, kuri seź rindās. Ieejot kabinetā kļust skaidrs, ka viņas merēno dzīves tempu slimie cilvēki aiz durvīm nemulsinā

S

Комментарии (11)

Dainis 12.03.2018

Tas ir tikai apsveicami, ka pie viņas , kā pie citiem ģimenes ārstiem pacienti neiet kā pa ''konveijeru'' katram cilvēkam ir savs darba temps, sūdzība pilnīgi nevietā.

C critical thinker 12.03.2018

sūdzība nav par tempu, sūdzība ir par pieraksta bezjēdzīgumu

C critical thinker 12.03.2018

tu, piemēram, pieraksties servisā eļļas maiņai uz 14.00, aizbrauc, un tad Tev pastāsta, ka 'mēs te vienā ļoti vecā un slimā bembī esam iegrimuši, pasēdi kādas pāris stundas, tad nomainīsim arī Tavējam eļļu' --- tu arī starosi tikpat labvēlīgi kā savā komentārā šeit?

davfreim 13.03.2018

Veselību noteikti var salīdzināt ar dzelžiem un eļļas maiņu, jo tevi ārstēt var jebkurš, kurš prot atskrūvēt pāris skrūves, izliet šķidrumu un vietā ieliet jaunu.

Kolta 12.03.2018

Strada atri nav labi, strāda lēni ari nav labi. Nevienam nevar izpatikt!

davfreim 12.03.2018

Šausmas, velta laiku pacientiem un tāpēc nākas nedaudz uzgaidīt, briesmīgi! Ārzemēs tāda kurnēšana, ka jāpagaida nebūtu, tur priecīgi, ka vispār viņus speciālists apskata. Un nav ārstam jāstrādā konveijerī, nav jāskrien visu dienu bez WC pauzes un pusdienām.

C critical thinker 12.03.2018

pag, pag, nevajag jau arī pārspīlēt. ja dakterei patīk iedziļināties, tad arī laikus vajag ilgākus aprēķināt. nevis visus salikt 11.00 un pēdējo pieņemt 17.00. tad kāda jēga vispār pierakstam?

O OptimaLatvija 13.03.2018

Es ar nesaprotu, kādēļ jāaizstāv ārste.
Ja viņa zin, ka vidēji vienu pacientu apkalpo 1h, nevis pus h, lai pierakstu taisa - 1 cilvēks 1 stundā, nevis kā pagadās.
Turklāt nevar jau zināt vai viņas lēnīgums ir saistīts ar to, ka viņa tiešām kvalitatīvi apkalpo. Ir redzēts, ka ārste vienkārši kavē savu darba laiku (līdz ar to pacientus pieņem vēlāk), vai pļāpā ar māsiņu vai dara kādas privātas lietas... vai vienkārši ir lēna! Un tas nenozīmē, ka pieeja ir individuāla un apkalpošana personiska, nebūt nē.
Nesaprotu cilvēkus, kuri nerēķinās ar citiem cilvēkiem, viņu laiku. Tā ir necieņa vai vienkārši neprasmīga darba laika organizēšana, nevis "individuāla" apkalpošana.

J jazzy_01 13.03.2018

šedevrs -''stunžu'' !:-))) cien pacientei,pirms locīt vārdu ''stunda'' ,jāpamācās gramatika.Vismaz kādu ''stundu'' vai pat vairākas ''stundas''.SVIESTS...

V Valdis Bogdāns 02.03.2023

Problēma ne tajā, ka viņa ildi pieņem pacientus, bet gan tas, ka pierakstoties uz 8:30, viņa sēž kabinetā (to var dzirdēt) līdz 9:30, uz zvaniem neatbild un durvis nevienam neatver.

Z Zeps Mats 23.08.2023

Nesaprotu v/c Elite darba stilu: reģistratūra informē ka ģimenes ārstu aizvieto Lidija Zvirbule, Darba laiks no līdz. tel ...! Jau 2 dienas neviens tur neatbild! Kā tikt pie medikamentiem ? Kas tas par darba stilu! Streiko vai nestrādā?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы