Mebeluguru.lv - Briesmīgs serviss. Latvijas klientu apkalpošanas menedžerei nedrīkst strādāt ar klientiem.
Īsumā par pieredzi:
bija piektienas varaks, plkst. 17: 30. Piezvanīja menedžere no mebeluguru.lv, lai vienoties par piegādi pēc 8 dienām, sarunas laikā paprasīju izstādīt rēķinu uz rekvizītiem un veikt samaksu ar pārskaitījumu (mājas lapā pie pasūtījuma veikšanas tādas opcijas nebija) . Kundze atbildēja, ka tad pēc nedēļas piegādāt jau nevarēs, jo vajag sagatavot rēķinu un tas prasīs laiku, jo viņa tagad dosies atvaļinājumā. Nesapratot kur ir problēma, jo līdz piegādei ir 8 dienas, tā arī pārprasīju – kur ir problēma, rēķinu prasa izstādīt pāris minūtes un līdz piegādei vēl ir vesela nedēļa, kāpēc vajag atcelt un pārnest piegādi? !
Pēc šī jautājuma no manas puses kundze palika rupja un vairs nerunāja pieklājugi, tonis bija paaugstināts. Vēl piebildēja, ka neviena darbinieka Latvijā tagad nebūs un viņas koļēģi no Lietuvas latviski nerunā. Es atbildēju: nekādu problēmu, runāsim angliski vai krieviski. Uz ko menedžere atbildēja, ka tie angliski un krieviski nerunā un piebildēja, ka es esmu smieklīgs.
Sarunas laikā es nevienu reizi nebiju nepieklajīgs vai rupjš, pats esmu izmītināšanas uzņēmējs un daudz strādāju ar klientiem. Dzīvē bija dažādas situācijas un problēmas komunicējot ar klientiem vai paklapojumu sniedzējiem, bet kaut kas tāds notiek pirmo reizi.
Menedžere gribēja noskaidrot kur ir mana problēma, uz ko atbildēju, ka man nav nekādas problēmas, tikai vēlos uzzināt viņas vārdu, lai zinātu kas ar mani tik nepieglajīgi runā. Pēc kā kundze izbesijās vēl vairāk. No savas puses vairākas reizes gribēju uzzināt kā godāt klientu apkalpošanas menedžeri, bet diemžēl tā atsakās nosaukt savu vārdu, atbildēja: man nav pienākums nosaukt savu vārdu, es pārstavu mebeluguru.lv.
Kundze sarunas beigās teica, ka viņa vada šo uzņēmumu un pabeidza sarunu ar to, ka viņa nepiegādās man nekādu gultu un matraci un arī turpmāk mani pasūtījumi netiks apkalpoti.
Nometa klausuli. Atnāca epasts par pasūtījuma atcelšanu.
Ja mēbeles ir tādā paša klavitātē, ka komunikācija ar klientiem, tad esmu priecīgs, ka mans pasūtījums ir anulēts.
Добавить комментарий