Mēbeļu Outlet - Naudas izkrāpšana
Pasūtīju gultu, veicu priekšapmaksu, nesaņēmu ne gultu, ne arī naudu atpakaķ. Vērsos patērētāju aizsardzības centrā - tie arī neko nevarēja izdarīt. Šī organizācijas ir bezjēdzīga, neviens ne par ko neatbild un krāpnieki mierīgi turpina uzdarboties...
Nožēlojami!
Комментарии (6)
Par maz informācijas. Ērtāk aiziet un mierīgi uzrakstīt iesniegumu par iemaksas atgriešanu.
Rakstīju gan iesniegumu, gan e-pastus, gan zvanīju! Bezjēdzīgi...Pēc tam arī Patērētāju aizsardzības centrs ar viņiem ilgi ņēmās... tā arī bez rezultāta!
Vajag normaali tad runaat nevis kaa trakajam zvaniities vai blaustiities.
Mebeles protams var but jagaida ilgaku laiku, tas ir pilnigi normaali.
Tas ir iemesls, lai cilvēks nedabūtu preci vai viņam neatgrieztu naudu? Ja ir normāla attieksme, arī klients ir normāls...
Preci gaidu vēl joprojām... nauda atgriezta nav... nu netaisiet te banānu zemi... šis kantoris ir krāpnieki un iesaku visiem pircējiem pat nemēģināt šajā “шарашкина» kantorī iepirkties... ZAGĻI un MEĻI!
Tas pats man sagaidīja ziemā. Ļoti ilgi gaidījam dīvānu, katru nedēļu mums mēloja par to ka dīvāns vēl ir rūpnīcā, pēc tam solīja ka būs pēc divām nedēļam, vēl pēc divām un martā neviens vairs neatbildēja uz zvaniem. Rakstīju iesniegumu paterētāju centrā, patērētāju centrs uzrakstīja lēmumu apr to ka mums ir jāatgriež nauda līdz 7 augustam, bet protams SIA "Oda mēbeles" ignorē un neko neatgriež. Gandrīz gads jau pagāja , bet viss bezjedzīgi..
Man patērētāju centrs teica, ka varam rakstīt iesniegumu policijā, ejam? Kaut kad jau šitiem MEĻIEM un ZAGĻIEM par kaut ko jāatbild!