Mēbeļu Nams - serviss
Darba devēji bija pasūtījuši dīvānu no Mēbeļu nama. Atveda laikā, kad abi vēl bija darbā, bet es pie mazuļa. Atveda divi buļļi, kuri ne labdien, ne sveiki. Sāk kko krieviski man burbulēt, bet tā kā valodu nesaprotu, jautāju, lai taču pasaka latviski! Attieksme bija tāda, ka nabadziņiem tgd man jāizdara TĀDS pakalpojums! Beigās sapratu, ka viņi grib, lai es maksāju par to, ka viņi ienesa dzīvoklī dīvānu (5 soļi - ne vairāk!). Zvanu darba devējiem, lai viņi šo pārpratumu noskaidro, jo veicot pirkumu un maksājot netika pateikts, ka par ienešanu atsevišķi jāmaksā.
No tā visa gribu jautāt - vai tiešām cilvēkiem, kuri strādā apkalpojošā sfērā LATVIJĀ nav jāzina latviešu valoda?? Vai tiešām mums ir jāuzmin uzņēmuma piegādes principi pašiem?? Kāpēc, iegādājoties preci veikalā, mums pēc tam ir jājūtas milzīgi pateicīgiem, ka mums ļāva tur iepirkties??
Комментарии (13)
Kāpēc tad tu nevari apgūt krievu valodu? Vai slinkums?
nav tā, ka neprotu krievu valodu, bet diemžēl bomžņiku stila pieskaņu valodā nespēju saprast. Un man šī valoda obligāti būtu jāzina??
redzi...tu pati atbildēji uz savu jautājumu...tāda pati attieksme arī viņiem pret latviešu valodu
Bomzīt un Mamutiņ ja jūs kādreiz būtu strādājuši apkalpojošanas svērā un ja jūs vispār kādreiz būtu strādājuši, tad noteikti zinātu ka pircējs ir jāinformē par to kādas izmaksas ir par piegādi un ienesšanu, parasti jāmaksā par katru stāvu līdz dzīvoklim.
Bet ja to neizdara tad var gadīties ka klientam ir tikai kredītkarte, tad nu lai tie Urlu nesēji velk viņu sev caur di...a vaidziņiem:D
Bet par valodu neiztekšos, pietiekami par to ir runāts sadaļā ''Krievi nekam neder''
Nē, "apkalpojošanas" svērā" es tiešām neesmu strādājis. Priecājos, ka man nav vajadzības strādāt nacistu apkalpošanas sfērā. Mēbeļu tirdzniecība man arī kaut kā nesaistās ar apkalpojošo sfēru. Neviens pie pircējas nebrauca un nespieda viņu pirkt. Pašai galva uz pleciem, ja nav nekur rakstīts "piegāde bezmaksas", tas nozīmē, ka piegāde NAV bemaksas, tāpēc nevajag dirsties un pirkšanas brīdī tāds elementārs jautājums par piegādes izmaksām būs katram loģiski domājošam klientam. Dzīves pieredzējušā Dīdī lielkundze laikam teiks, kas tad tā par attieksmi pret klientiem? ...kāds klients, tāda arī attieksme.
Man nugan liekas ka par piegādes izmaksām ir jāinformē pašam pārdevējam.
Ja jūs domājat savādāk tad palasat patērētāju tiesības.
Kā redzu Mamuts un Bomzis pa šo portālu labprāt pavada savu laiku - ko lai saka... Cilvēkiem laikam dzīvē dikti neiet, ka vnm patīk negatīvus komentārus ievietot. Nacisti? khm... Kāds tam sakars?? :D
Bet mans viedoklis paliek nemainīgs jo uzskatu ja cilveks ir dabūjis darbu aplapošanas svērā tad viņam ir jāzina valsts valoda.
Pārējās muļķības pat nekomentēšu.
apkalpošanas*
Sig, vai kas tu tur esi...tu slikti redzi :) Man dīvē iet ļoti labi, tāpēc ir daudz brīva laika, lai padiskutētu ar tādiem kā tu. Saproti, gribās ar svešām problēmām padzīvot, kaut nedaudz. lol
Par ienešanu dzīvoklī vienmēr ir bijis jāmaksā. Slikti, ka tavi saimnieki to nezin. Tāpēc visos veikalos norunā piegādes datumu un laiku, lai pircējs, vai nu pats ar kaimiņiem sarunājis bez maksas ienestu, vai arī atstātu mājās kādu ar naudu par ienešanu...
Kā man riebj tādas bābietes, kuras tikai ar muti zem galda, ar nacisma smaku, māk strādāt!
Kas jums visiem ir ar to nacismu? Nacisti ir vienīgie, kuri nezin krievu valodu vai kā? Mož tie ir jeņķi? Vai šķībacainie? Un kas tu pati esi? Komuniste? Sarkanarmiete?