www.sudzibas.lv Mēbeļu Nams Itkā strādā, bet vai nu nesaprot vai arī ir vienalga!

РешеноMēbeļu Nams - Itkā strādā, bet vai nu nesaprot vai arī ir vienalga!

Nopirkām kumodi 2015. Gadā.
2016. Gada nogalē kaķis izskrēja caur kumodes stikla durvīm-patiešām. Stikla durvju nav.
2017. Gada sākumā rakstu mēbeļu namam epastu ar savu problēmu, jautājot vai ir iespēja pasūtīt tikai šīs stikla durvis un cik tas izmaksātu. Man laipni atbild, ka jā ir iespēja pasūtīt atsevišķi šīs durvis, par piegādes summu noskaidrošot, pajautā kumodes nosaukumu, krāsu un kuras puses durvis vajadzīgas sarunu beidzam ar to, ka dos atbildi nedeļas laikā. Pēc divām nedēļām rakstu atkal, neatbild. Pēc laika rakstu atkal - viņi gaidot atbildi. Tā arī man neviens neatbildēja. Pavasarī zvanu, mierīgi izstāstot situāciju, arī to, ka esmu jau rakstīju bet atbildi tā arī nesaņēmu. Mani savieno ar citu kundzi. Izstāstu situāciju-viņa par šo neko nevarot man pateikt. Savieno ar citu kundzi - izstāstu situāciju-viņa neesot no tās nodaļas kas tirgo šo produkciju, savienošot ar citu! Nu nopietni! Šoreiz savieno ar kādu kungu - izstāstu atkal visu penteri, pa vidu meklēju vēl papīrus un čekus un numurus šai kumodei, jo redz nesaprot par ko ir runa, kaut arī nosaucu kumodes nosaukumu - kā tu vari strādāt vietā ko nepārzini-pēc jauna darbinieka neizklausījās, jo daudzko citu sīki un smalki izstāstīja. Nonākam pie tā, ka durvis pasūtīt nevar! Nu mans nervs uzsprāga-jautāju tad kādēļ man apgalvoja, ka tas ir iespējams? ! Es viņam gan jau apniku un viņš man saka, ka savienos ar citu personu! Vāks. Šādi bija pagājušas gandrīz 40min. Mani savieno ar kundzi ar kuru runāju pašā sākumā. Es tiešā nozīmē uzbruku šai kundzei, ar jautājumu kādēļ tur strādā tik nekompetenti strādnieki kur viens apgalvo vienu, cits pretējo. Redz šī sieviete ar kuru sazinājos caur epastu šobrīd esot atvaļinājumā un šai kundzei ar ko runāju nekas nav teikts. Tad jautāju vai šī sieviete atvaļinājumā ir aptuveni 4mēnešus, jo man kā klientam neatbild. Vārds pa vārdam, kundze jauka, ar milzīgu krievu akcentu, ļāvu runāt krieviski. Nonācām galā-durvis pasūtīt nevar.
2018. Gads jūnijs. Bracot garam mēbeļu namam, fiksā ideja ieskrienam pajautāt par durvīm. Nodaļā kurā atrodas mana kumode neviena nav, aizeju līdz vietai kur šī stāv, nofočēju un eju gaidīt kādu kas man palīdzēs, nomīcos 10min, pa to laiku esmu pamanījusi kungu kas sēž gandrīz pie ieejas - darbinieks. Sākumā domāju, ka viņš atbild par citu nodaļu, tā kā gaidīt bija apnicis, griežos pie kunga un jautāju vai viņš nezin kur var dabūt kādu no tās nodaļas - šis man atbild - tā ir mana nodaļa! Lieliski. Izstāstu, parādu bildi. Nē viņam redz jāredz tā kumode, aizejam noraksta numuru, ejam atpakaļ, satiekam kundzi, kurai īsi tiek izstāstīta problēma. Jā, durvis ir iespēja pasūtīt, jo esot kāda brāķēta kumode ar man vajadzīgām durvīm. Tikko piegāde esot bijusi, jagaida būs tik augustā. Svarīgā grāmatā pieraksta manu sāpi un manu numuru, solot uzzināt precīzi un nedēļas laikā atzvanīt.
Vairāk kā menesi pagājis - ne čiku ne grabu!
Iepērkoties citā nodaļā - attieksme pabriesmīga! Bet lai jums viss izdodas!

Жалоба успешно разрешена Ance 13.07.2018

Milzīgs paldies šīs iestādes direktorei. Vakar ievietoju sūdzību un jau šodien no rīta saņēmu zvanu no Mēbeļu Nama direktores. Atvainojās par radušos situāciju, viņa protams nebija informēta par šo situāciju. Lielos vilcienos izgājām cauri šai lietai, solījās visu izlabot. Tiesa neticēju, taču pēc neilga laika, atzvana man, lai paziņotu ka man vajadzīgās stikla durvis izņemtas no ekspozīcijas kumodes un gaida mani pat ar visām eņģem un rokturi!
Un nu stikla durvis jau ir ceļā uz jaunajām mājām.

Katrā ziņā, ir tiešām bēdīgi, ka lietas atrisinās ievietojot sūdzību šeit. Turpmāk, pie kādām problēmām, saukšu uz vietas iestādes direktoru, taču ceru, ka tas nebūs vajadzīgs.

Kā arī, paldies Mēbeļu Nama direktorei, Jūs atrisinājāt manu problēmu pāris stundu laikā, ko Jūsu darbinieki diemžēl nevarēja/negribēja izdarīt gandrīz 2gadu garumā.
Prieks, ka ir arī cilvēki kas atrodas īstajā vietā un izdara savu un citu darbiņu! Un jā, pateicos MN direktorei, es noteikti vajadzības gadījumā iegriezīšos Jūsu veikalā. Paldies Jums un lai Jums viss izdodas!

Ar cieņu, Ance.

A

Комментарии (4)

Dr DooM 13.07.2018

Kaķis izskrēja caur kumodes stikla durvīm :D ? Tas nabags pats izskrēja tām stikla durvīm cauri - vai tu viņam ar kāju palīdzēji inerci iegūt ?

A Ance 13.07.2018

Kumodes stikla durvis bija atvērtas, nokrita krūze, kaķis sabijās, un skrēja tieši cauri. Stikla durvīm (nav tonētas) nav nekādu maliņu apkārt, vai rūtīs, pliks organiskais stikls ar roktruri. Kaķim ir vairāk kā pietiekams svars, spēks, saskaroties ar stiklu tas noteikti atsitās pret kumodes sānu malu un sabira smalkos gabalos.

Dr DooM 13.07.2018

Paprāvs kaķis gadījies :)

A Ance 13.07.2018

Es teiktu fitnesa kaķis! :) Nav nekāds resnulis, tievs bezgala, bet spēcīgs dikti, vēljoprojām!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы