www.sudzibas.lv Mēbeļu Guru Briesmīgs serviss

Mēbeļu Guru - Briesmīgs serviss

Pasūtīju kafijas galdiņu, kuru gaidīju gandrīz divus mēnešus un tā arī nesagaidīju. Divas reizes tika piegādāts nepareizais galds. Zvanot uz veikala prasot palīdzību un situācijas izskaidrošanu meitene pasaka, ka viņai tiek bojāts garastāvoklis un noliek klausuli.
Noteikti nevienam neiesaku tērēt laiku ar šo veikalu, jo vēl sliktāka apkalpošana un attieksme ir grūti iedomājama.

R

Комментарии (2)

皇帝 14 ч назад

Šeit ir soļi, ko vari darīt šādā situācijā:

1. Pieprasi rakstisku paskaidrojumu un risinājumu no "Mēbeļu guru"

Uzraksti viņiem e-pastu ar precīzu notikumu aprakstu: pasūtījums, divas kļūdainas piegādes, saruna pa telefonu.

Pieprasi:

pareizo preci

vai naudas atgriešanu

vai līguma anulēšanu sakarā ar līguma pārkāpumu (nepiegādā pareizu preci)

2. Ja nereaģē – iesniedz s*dzību PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs)

To vari izdarīt tiešsaistē šeit: https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dzibas

PTAC var piespiest uzņēmumu rīkoties atbilstoši likumam.

3. Ja esi maksājis ar karti – sazinies ar banku

Ja neesi saņēmis pasūtīto preci, iespējams vari uzsākt "chargeback" (naudas atgūšanas) procesu, ja maksāji ar karti.

Sazinies ar banku un izskaidro situāciju – dažkārt bankas var palīdzēt atgūt naudu.

4. Publicē pieredzi atsauksmju vietnēs

Tā vari brīdināt citus un piespiest uzņēmumu reaģēt:

Google Maps

Facebook

ss.com (ja viņi tur tirgojas)

Trustpilot

P Palīgskolnieks neskaidrais 14 ч назад

Dod bītu, jē jē

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы