Mēbeļu Guru - Briesmīgs serviss
Pasūtīju kafijas galdiņu, kuru gaidīju gandrīz divus mēnešus un tā arī nesagaidīju. Divas reizes tika piegādāts nepareizais galds. Zvanot uz veikala prasot palīdzību un situācijas izskaidrošanu meitene pasaka, ka viņai tiek bojāts garastāvoklis un noliek klausuli.
Noteikti nevienam neiesaku tērēt laiku ar šo veikalu, jo vēl sliktāka apkalpošana un attieksme ir grūti iedomājama.
Комментарии (2)
Šeit ir soļi, ko vari darīt šādā situācijā:
1. Pieprasi rakstisku paskaidrojumu un risinājumu no "Mēbeļu guru"
Uzraksti viņiem e-pastu ar precīzu notikumu aprakstu: pasūtījums, divas kļūdainas piegādes, saruna pa telefonu.
Pieprasi:
pareizo preci
vai naudas atgriešanu
vai līguma anulēšanu sakarā ar līguma pārkāpumu (nepiegādā pareizu preci)
2. Ja nereaģē – iesniedz s*dzību PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs)
To vari izdarīt tiešsaistē šeit: https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dzibas
PTAC var piespiest uzņēmumu rīkoties atbilstoši likumam.
3. Ja esi maksājis ar karti – sazinies ar banku
Ja neesi saņēmis pasūtīto preci, iespējams vari uzsākt "chargeback" (naudas atgūšanas) procesu, ja maksāji ar karti.
Sazinies ar banku un izskaidro situāciju – dažkārt bankas var palīdzēt atgūt naudu.
4. Publicē pieredzi atsauksmju vietnēs
Tā vari brīdināt citus un piespiest uzņēmumu reaģēt:
Google Maps
Facebook
ss.com (ja viņi tur tirgojas)
Trustpilot
Dod bītu, jē jē