Mēbeles24.lv - Piegāde, apkalpošana
Pievienojos visiem tiem cilvēkiem, kuriem bojā dzīvi mebeles24.lv pakalpojumi. Ja gribat iegādāties šeit mēbeles, jārēķinās ar apjomīgu telefona rēķinu un nervu spriedzi 2 mēnešu garumā kā minimums. Oktobra vidū pasūtījām bērnu mēbeles. Sola piegādāt mēneša līdz 45 dienu laikā. Pienāk noliktais laiks, neviens nezvana par kavēšanos, kas būtu pieklājīga prakse. Nemaz nerunājot, ka netiek atbildēts uz e-patiem. Zvanot ik pēc pāris dienām tiek atbildēts, ka mašīna ir ceļā, ka kaut kas aizkavējies utt., sola atzvanīt, bet, protams, neviens neatzvana.
Pienāk decembris. Piedraudu ar Patērētāju tiesību aizsardzības biroju un Bez Tabu. Tiek nolikts brīnumainā kārtā piegādes datums uz nākamo nedēļu, laikā no 16:00-17:00 mašīna būšot klāt. Paņemu brīvu stundu no darba, aizbraucu mājās, protams, ka vēl 17:00 nekādas mašīnas nav, nekāda zvana par kavēšanu, nekādas atvainošanās. Atkal pēc draudu zvaniem tomēr 17:30 piegādā, BET - no bērna gultas trim iepakojumiem atnākuši tikai divi. Tātad puse gultas. Jautājums - vai cilvēki neprot skaitīt līdz trīs??? Arī matracis nav īstais, par kuru samaksāta barga nauda. Atvests ļoti sliktas kvalitātes pagaidu matracis.
Atkal neviens nezvana, nekādas atvainošanās... Tā nu šobrīd ik pa pāris stundām turpinu zvanīšanu un draudus. Paralēli rakstu augšā sūdzības uzņēmuma vadībai un Patērētāju birojam... Murgs ne veikals! Ja vien iespējams - izvairieties no tā!
Добавить комментарий