Mēbeles24.lv - neatdot avansu maksājumu
februārī 2018gsamaksāju avansu par virtuves iekārtu,bija akcija 30 procenti atlajde pasūtījumam.es samaksaju,bet gribēju sūtit tikaj jūnīja,bet pēc nedeļas pārdomāju,grībēju paņemt naudu atpakaļ,bet pateica kā pēs līguma ja pardomāja ņem nost 30procenti.atsūtija vēstule,ka2 nedeļas laika atsūtis naudu uz kontu.bet klusums.neatbild uz zvaniem un e-pastu.patērētāji ari ne ko nevarej izdarīt.agad jau jūlijs naudas tā nau.aizgāju pie juristiem,gaidu atbildi.
pagāja pus gadi atsūtija naudu,bet ne visu,noņēma 30 procenti,tas ir vairāk ka 200 evro,nesarotu par ko.ja būtu ka apsolīja 2 nedeļa laika atdot avansu tad vel okei,bet pec tada laika varēja atdot visu.
Комментарии (16)
Salons "Mēbeles24" vienmēr atbild uz telefona zvaniem, un nekad neatstāj bez atbildes.
30/07/2018.gadā ar šo klientu visi darījumi tika noslēgti veiksmīgi.
Mēli! Jāzvānā no jauniem numuriem, lai MĒBELES24.LV paceltu klausuli, kad pusgadu gaidi savu pasūtījumu, samaksājot avansu (personīga pieredze). Interesants fakts: Viesiem godīgiem internetveikaliem pie FACEBOOK profila ir iespēja vērtēt veikalu un atstāt atsauksmi! Tikai ne MĒBELEm24.LV! :) Nelabvēlīgus komentārus viņi dzēš ārā un nobloķē personas (vairākas pazīstu), kuras tos atstājušas. Padoms cietušajiem: mīļie cilvēki, rakstiet par viņiem FACEBOOKā, komentējiet viņu publikācijas (ar interesejušiem jautājumiem) un GALVENAIS saglabājiet PRINTSCREENus ar tiem, būs pierādījums un ātrāk viss ies! Daudziem tas jau palīdzēja! :)
salons var but atbilde uz zvaniem,bet nevar atbildet uz jautajumiem.runā kā pārzvanis un gaidi pec tam pusgadi)))).es neesmu apmierināta,ta ka man neatdeva visu naudu
Jana Gavrilova, спросите совета у центра защиты прав потребителя, очень отзывчивые! по идее, Вам надо было написать заявление адресованное MĒBELES24, и требовать возвращения денежных средств в полном размере немедленно, в связи с невыполнением заказа со стороны MĒBELES24 (думаю, что и сейчас можете требовать вернуть остаток!) приложите копию авансового счета, копию платёжки (если есть возможность отнесите лично в магазин, пусть на Вашем экземпляре напишут: принято, дата, имя фамилия того кто принял, к примеру продавца MĒBELES24). При невозврате это заявление с заявлением в центр защиты прав потребителя! Вернут! Удачи! но с ними без нервотрёпки никак... на это MĒBELES24 и надеется...
S arī saskāros ar šiem krāpniekiem, pasūtiju dīvānu kuru solija piegādāt 2 mēnešu laikā, biju iemaksājis rokas naudu un līgumu parakstiju vēlāk, līgumā izrādās preci var piegāda 3 mēnešu laikā un ja rodas sarežģijumi var pararināt vēl uz 3 menešiem.
Pēc tam kad biju samaksājis pirmo iemaksu attieksme pret mani uzreiz mainijās, pret sūdzībām tika atbildēts krieviski un ar pārmetumiem ko es gribu, ja līgumā paredzētais laiks nav beidzies.
Dabuju atpakaļ savu iemaksāto naudu jo vairākas reizes braucu kaunināt pārdevēju kurš man solija dīvānu 2 men laika un stāstiju visiem veikala apmeklētājiem, lai labāk neko šajā veikalā nepērk. Izrādās mēbeles 24 nav uzņēmuma nosaukums, nesen bija sia rarus, bankrotēja un izveidojās sia mersik, bijis arī tāds dilaram un domāju daudzi savus pasūtijumus nesaņēma.
Ja viņus neliksiet mierā un nerakstīsiet sūdzības, tad riskējat vispār neko nedabūt...
Vai saņēmāt preci? Vai atgrieza naudu? Kāds ir vērsies aukstākās instances par šo uzņēmumu?
Saņēmu naudu , jo biedēju pircējus .
Izrādijās pēc 2,5 mēn no avansa saņemšanas nemaz dīvāns nav ticis pasūtīts .
Runāju citā mēbeļu veikalā un tur šo pašu dīvānu sola piegāda't 3 nedēļu laikā . Viņi arī teica ka Mēbelem 24 ir izveidojies liels parāds rūpnīcām kur šie dīvāni tiek pasūtīti .
Domāju ka pavisam drīz uzņēmums bankrotēs un būs cits nosaukums zem tā paša nosaukuma . Ja palasa līgumu tad tādas Mēbeles 24 tur nav .
Neatstājat viņus mierā , savādāk paliksiet ar garu degunu
Mums pilnīgi tāda pati situācija, kā jums (KRISTINE 30).
Tik atšķirība nauda nav un atbildes arī nekādas. Interesē vai ir kāds iesniedzis iesniegumu policijā vai PTAC?
jums nosākumu vajag iet pie paterētājam.un pēc tam ar viņas atbildes pie jurista.tiesā neņemā.tikaj tājums sanāks.
ar juristiem konsultējāmies nav jēgas un tiesa ir pēdējā instance. Jāsāk ar PTAC un policiju. Visiem cietušajiem būtu varbūt jāapvienojas un tad ir tikai jēga tiesai izskatīt lietu. Vienai personai ir diezgan bezcerīgi, jo firma turpinās savas “tīrās” darbības un nekas nemainīsies. Ir jāpanāk firmas mūžīgu likvidāciju, lai nebūtu vairāk cietēju un “gaidītāju”.
es izdariju ka uzrakstiju jums un man sanāca.gandrīz atdeva visu naudu.žēl protams kā nevisu
Bet cilvēkus turpina apkrāpt? Jūs naudu dabūjāt, bet es vai kāds cits nē, jo tiesības personām nav liegtas.
2 октября 2018 года мной была совершенн заказ мебели, с последующей оплатой,в размере 1319 евро 84 цента, в магазине «MEBELES 24» , по адресу Astras iela 7a. Так как на месте не было полной комплектации тех позиций,которые я желала приобрести, директором магагазина было предложено мне заказать с Польши. Мебель предполагалась на съемную квартиру, по которой у меня был заключен договор аренды , вступающий в силу с 20 декабря 2018 года . Cоответственно Я попросила внести дополнительный пункт ,который регулировал бы сроки поставки, в договоре MEB24/18/0237 он фигурирует под пунктом «f» Договор доставки составлял 60 рабочих дней!
Далее по истечению этого срока, со мной никто не связался ни по телефону , ни письменно. Я вынуждена была ехать в указанный салон мебели и выяснять сложившуюся ситуацию. Продавец не смогла мне объяснить причину задержки поставки, а также определенно точно ответить о решении данного вопроса. Я написала заявление, датируемое 7 декабря 2018 года , заполнив обязательную форму возврата , а также написала личное письмо на имя директора в свободной форме, где указала еще раз свою просьбу о возврате денежных средств.
Учитывая тот факт, что по Договору Займа я обязана была предоставить полностью мебелированное жилье 20 декабря 2018 года Я просила рассмотреть мою просьбу в течении 10 рабочих дней. По истечению этого срока со мной опять никто не связался. На все мои звонки отвечала продавец, которая ссылалась на свою некомпетентность в решении подобных вопросов, но при этом утверждала меня, что мое письмо и форму заявления она лично передала в руки директору. На мои попытки связаться с отделом рекламации, были также проигнорированы, я неоднократно звонила и писала.
На данный момент пошел 5! месяц с момента оплаты. На диалог никто не выходит, отдел рекламации, конкретно Татьяна на мой вопрос, как вы решали подобные прецеденты и кто ответственный, ничего вразумительного ответить не смогла. Прочитала тут, что не берут трубки- аналогичная ситуация. Видят номер телефона- не поднимают, звоню с другого -все в порядке ,отвечают. Что касается директора,то это мифическая личность, который вообще не появляется на рабочем месте( Олег, фамилию так и несмогла разобрать).
Я никому не рекомендую этот салон мебели! Работают ШАРЛАТАНЫ!Они используют ваши деньги! Скажу больше , что это выглядит ,как отработанная схема мошенничества! Тут надо дружно писать коллективную жалобу по данному факту и обращаться в полицию.
Ieteiktu griezties Valsts policijā. Pēc viņu apmeklējuma savu pasūtījumu saņēmām ļoti ātri. Vēlu veiksmi.
Со мной тоже самое, только заказывали кухню, не кухни, не аванса, чешут ерунду про какую то очередь по деньгам. Я как то не поняла, как можно стоять в очереди, чтобы получить свои же деньги
Labdien , SIA MERSIK KLIENTIEM.!
Lūgums,tiem kuriem ir nācies saskarties ar MERSIK SIA ,un vēljoprojām nav saņēmuši savas mēbeles ,sākot no 01.08.2018 gada kuriem ir saglabājušies čeki,pavadzīmes,rēķini , sazināties ar mums rakstiski uz ē-pastu - [slēpt]@meblik.lv , vai zvanot pa tālruni- +37129712481 .
Mēs esam SIA MEBLIK LATVIA ,taisni no ražōtāja nākam,MEBLIK SP Z O . O. . Mēs iepriekš tirgojām SIA MERSIK mūsu mēbeles MĒBELES 24, bet tiklīdz uzzinājām, kā MERSIK SIA attiecās pret klientiem,mēs pārtraucām sadarbību un AIZLIEDZĀM tirgot mūsu mēbeles.!
Mēģināsim atrast kopīgu risinājumu.!
Ar Cieņu
Meblik Latvia.