Mēbeles24.lv - Čakarē klientus
Gribēju izteikt lielu FUI šim uzņēmumam kopumā, sākumā par to, ka visas tur strādājošās ''krievuškas'' varētu iemācīties pieklajīgi komunicēt ar klientiem-Latviešu valodā un pieklajīgi atbildēt uz telefona zvaniem,nevis,kad klients uzzvana lai apjautātos par to, kad gaidāma prece, vienkarši uzbļauj ""žģiķe", tada sajuta, ka tikko pamodinātas...nu nestrada tada vieta ja tu nemāki būt pieklajīga...un otrais termiņi..pasūtījām dīvānu, kuram bija akcija, solīja piegadi 17.07.2012,vēl līdz šodienai prece nav piegādāta un kā zvana tā pārliek datumus pa nedēļu...mebeles ražo Polijā un pa šo laiku jau sen varēja uzražot un ar rokām atnest to dīvānu uz LV...šodien ir kārtējais termiņs, kad teicaka mēbele bus klāt, zvanam un kā jūs domājat...atkal kaut ko parliek..jau atriebies šitais, tā kā pirms pirkšanas-pasūtīšanas šajā veikalā izsverat to vai esat gatavi, smadzeņu čakarēšanai un nelaipnai attieksmei..un vispar jautājums vai mes to dīvanu saņemsim.un kas būs ar naudu-pusi no summas ko iemaksājām...
Комментарии (1)
Par PTAC ir dzirdēts? :P ... Ko jūs ņaudat? PTAC!!!