Mebeles1.lv - slikts serviss, krāpšana
Pasūtīju matraci , piegādei bija jabūt līdz 2-3 nedēļu laikā. Nogaidīju 1.5 mēnešus , bet izradās , ka būs jāgaida laikam vēl gadu! Kamēr varēšu izņemt atvaļinājumu, jo viņi strādāt brīvdienās un pēc 18 negrib un nestrādā! Piegādāt var tikai darba laikā un darba dienās! Vājprāts ! Laikam domāts tikai pensionāriem un bezdarbiekiem? Tikai vai viņi var vispār ko iegadāties? Tik sliktu servisu vēl neesmu saņēmusi nekur! Visi veikali strādā, klientu apkalpojošās sfēras gan strādā, gan cenšas pieskaņoties, bet šeit izrādās strādāt neviens negrib tā arī man pateica pa tel. ka strādāt sestdienās un svētdienās , kā arī darba dienās pēc 18 neviens negrib un nestrādās teica ka piegādi vispār varot veikt tikai līdz 16! Pa šo laiku varēju gan nopirkt citur, gan piegādāt jau 10 reizes! Nevienam neiesaku izmantot šīs iestādes pakalpojumus t.i. nepakalpojumus , jo pakalpojumu nav ! Es strādāju 2 vietās , bet šeit izradās neviens nestrādā, tikai naudu saņem ne par ko. Vispretīgākais serviss kāds vispār iespējams - no sākuma gaidi nezin cik ilgi , bet pēc tam bez jebkādas atvainošanās par gaidīšanu vēl nepiegādā.
Комментарии (8)
Jā, tas interneta veikals ir drausmīgs, man bija līdzīgi, neiesaku nevienam tur iepirkties.
Priekš jūsu augstības vajadzētu pagarināt darba laiku, lai cilvēkiem ilgāt ko vergot :)
Es vispār internetam iepirkumos neuzticos, lai kāds ir gadsmits un kā ir pieņemts vai nepieņemts.
Manuprāt, veicot pirkumu, ir jāiepazīstas ar piegādes nosacījumiem.
Man ir līdzīga situācija ar mebeles1.lv. Laikam tāpēc viņi neņem priekšapmaksu :).
Labdien, Norvalda!
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju saistībā ar Jūsu pasūtījuma piegādi. Mūsu mājaslapā ir norādīts vidējais piegādes laiks un, ja rodas aizkavēšanās, mēs sazināmies un informējam savus klientus par aptuveno papildus laiku, kas būs nepieciešams, lai Jūsu mēbeles piegādātu.
Mēbeļu piegādi veicam darba dienās, taču, nepieciešamības gadījumā, varam piedāvāt elastīgāku piegādes laiku, iepriekš vienojoties, ja piegāde nepieciešama agri no rīta, vai pēc 18:00.
Mums ir liels prieks, ka šo gadījumu ir izdevies veiksmīgi atrisināt un piegādi veikt Jums izdevīgā laikā.
Priecāsimies, ja arī turpmāk iegriezīsieties mūsu internetveikalā!
Cienījamie Mebeles1.lv darbinieki.
Šie ir pilnīgi meli. Jūs vispār neesat elastīgi un piegādi ārpus sava darba laika nepiedāvājat. Vēl jo vairāk, ja tiek pasūtīts stūra dīvāns, tad par ienešanu mājā ir jāmaksā 15 EUR un vēl pašiem jāmeklē viens cilvēks, kurš palīdzēs to ienest!
man piegāde bija ielikta uz piektdienas vakaru, kad ap sarunāto piegādes laiku zvanīju, lai noskaidrotu cik tālu ir šoferis uzzināju, ka piegādes datums ir sajaukts un nepareizi ierakstīts dienā, kad piegāde nemaz nav iespējama! Nekādi citi risinājumi netiek piedāvāti, tikai atteikšanās no sava pasūtījuma! Super serviss
Labdien!
Paldies par Jūsu sniegto informāciju. Izvērtējot pakalpojuma elastību, vēlāmies informēt ka esam pateicīgi ka ir tādi klienti kā Jūs, kas sniedz mums šādu informāciju, lai varam uzlabot savu pakalpojumu kvalitāti un elastību. Esam izvērtējuši loģistikas pakalpojuma efektivitāti un turpmāk piedāvājam klientiem bezmaksas piegādi ārpus darba laika, kur pasūtījuma piegāde tiek piedāvāta arī sestdienās.
Izvērtējot pakalpojuma cenu par pasūtījuma ienešanu Jūsu dzīvoklī vai mājā neatkarīgi no stāvu skaita ir 15.00 Eiro, izņēmuma gadījumos kad ir dīvāns vai lielgabarīta skapis mēs lūdzam klienta palīdzību, jo šoferis ceļā dodas viens un nodrošināt ienešanas pakalpojumu par zemāku cenu diemžēl nevaram.
Atvainojamies par radušos situāciju kur piegādes datums ir ticis sajaukts. Vēlāmies pateikties Jums, ka tomēr sarunājam piegādes laikus un pasūtījums tika Jums piegādāts.
Ar Cieņu,
Jekaterīna