РешеноMebeles1.lv - Krāpšana
Iegādājāmies skapi mebeles.lv interneta veikalā. Kastes netika pārbaudītas piegādes brīdī. Atpakojot vienu no divām kastēm, konstatējām, ka mēbele ir bojāta. Tā kā tiek piedāvāta preču atgriešanu, tad nofotografējām bojājumus un nosūtījām e-pastu, ka vēlamies atgriezt preci un saņemt atpakaļ naudu. Saņēmām atbildi, ka prece jau ir salauzta montējot. Tiešām aplūkojot rūpīgāk detaļas tās jau ir skrūvētas kopā. Neesam vēruši vaļā otru kasti, kurā varētu būt montāžas instrukcija un pārējās detaļas. Saprotam, ka mums ir piegādāta prece, ko iepriekš kāds ir montāžas laikā sabojājis. Šis fakts nav ticis konstatēts un tagad mēs esam apkrāpti, jo nevaram atgriezt preci tāpēc, ka mums ir piegātātā mēbele jau ir montēta un pēc atgriešanas noteikumiem šādas preces nevar atgriezt.
Labdien!
Vēlamies precizēt vai tiešām situācija pielīdzināma krāpšanai un Jūsu situācija netika atrisināta? Ja tomēr nē, lūdzu, uzrakstiet par kuru tieši pasūtījumu iet runa, jo bez papildus informācijas par Jūsu konkrētu situāciju vai bez Jūsu kontaktiem, mēs nevaram izsekot šo situāciju un korekti atbildēt uz Jūsu sūdzību. Protams no defektiem neesam pasargāti arī mēs, bet mēs vienmēr cenšamies atrast labāko risinājumu Jums.
Ar Cieņu,
Mebeles1.lv direktore
Jekaterīna Vercinska
Situācija tika atrisināta - skapis atdots un nauda saņemta atpakaļ, beigās netikām apkrāpti. Tomēr ļoti nepatīkama attieksme no darbinieku puses. Situāciju bija iespējams atrisināt tikai ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra palīdzību, labi, ka pietiekoši ātri vērsāmies pēc palīdzības tur.
Комментарии (2)
Tieši mans variants. Atverot kasti viena detaļa ieplaisājusi. Zinot to čakaru kam jāiziet cauri un vēl beigās tevi uztaisa par vinīgu, neko viņiem nesūtīju, bet šajā veikalā iepirkos pirmo un pēdējo reizi.
Labdien, Gundega!
Mēs ļoti atvainojāmies, ja saņēmat preci ar bojājumu.
Mēs vienmēr cenšamies atrisināt visas radušas situācijas ar katru mūsu klientu un pēc iespējas ātrākos laikos.
Visam mēbelem tiek izsniegta garantija un, ja Jūs saņēmat mēbeli ar bojājumu, lūdzam, sazināties ar mums pa telefonu vai atsūtīt mums uz e-pastu [email protected] nelielu situācijas aprakstu un fotoattēlu ar bojātu detaļu.
Būsim ļoti pateicīgi, ja varēsiet sniegt mums vairāk informācijas un mēs varēsim novērs defektu Jūsu pasūtītai mēbelei.
Ar Cieņu,
Mēbeles1.lv