www.sudzibas.lv Mebeles1.lv Drausmīga mēbeļu kvalitāte, drausmīgs serviss

Mebeles1.lv - Drausmīga mēbeļu kvalitāte, drausmīgs serviss

Iegādājos stūra dīvānu, kuru saliku tikai kādu nedēļu pēc saņemšanas, jo dzīvoklī bija remonts. Ļoti lēti veidots dīvāns - ar audumu piesegtas tikai redzamās daļas, pārējais ir nepiesegta skaidu plate. Dīvāns no apakšas vispār ir kā skaidu plates lēta kaste. Vietām skrūvju vietas neatbilstošā vietā, un, lai saskrūvētu dīvānu, pašam vēl jāpārurbj skrūvju vietas, savādāk dīvāna kājas vietām karājas gaisā. Tāpat arī sēdēšanai paredzētā vieta ir konstruktīvi nepareiza - iesēžoties dīvāna stūrī, viens no dīvāna galiem paceļas gaisā! Turklāt uzrakstot atsauksmi pēc veikala atsūtītā linka, atpakaļ atsūta atbildi e-pastā, ka nevar nopublicēt šādu atsauksmi - veikals publicē tikai pozitīvās atsauksmes, tāpēc mājaslapā publicētajam ticēt nedrīkst! Pēc atsauksmes pats veikals kā risinājumu atsūta ražotāja atsauksmi, ka dīvāna spilvens kontruktīvi ir paredzēts kā šūpoles!: - d.
Šī ražotāja mēbeles neiesaku nevienam, un arī pats vairs nepirkšu nekad!

06.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Mebeles1.lv Support Ответ от представителя 06.04.2022

Labdien, Māri. Paldies par Jūsu veltīto laiku, lai dalītos savā pieredzē.
Vēlamies precizēt, ka sūdzība no Jums tika saņemta vairāk kā mēnesi pēc stūra dīvāna piegādes. Ņemot vērā Jūsu iesūtītās fotogrāfijas, neatbilstības netika konstatētas - dīvāna korpuss netiek apšūts ar polsterējumu, kas arī redzams mājaslapā pievienotajos attēlos. (skat. pielikumu) Savukārt, ja par citām, Jūsuprāt, nepilnībām uzņēmuma atbilde nav bijusi Jums pieņemama, sazināsimies ar Jums, lai pārrunātu un izskatītu radušos situāciju.
Uz atsauksmi saņēmāt atbildes e-pastu, kurā ir norādīta sīkāka informācija. (skat. pielikumu)
Atsauksmes no mūsu puses netiek koriģētas, slēptas vai kā citādāk mainītas, un darbinieki reaģē uzreiz, lai noskaidrotu radušās problēmas detaļas.
Arī mums šie laiki izraisa papildus stresu un rūpes par sevi un apkārtējiem, tomēr vienmēr risinām jebkuru problēmsituācijas cilvēcīgi meklējot iespējamos kompromisus.

Ar cieņu,

Andra
Mēbeles1.lv

Ответ от Mebeles1.lv Support Ответ от представителя 06.04.2022

Labdien, Māri. Paldies par Jūsu veltīto laiku, lai dalītos savā pieredzē.
Vēlamies precizēt, ka sūdzība no Jums tika saņemta vairāk kā mēnesi pēc stūra dīvāna piegādes. Ņemot vērā Jūsu iesūtītās fotogrāfijas, neatbilstības netika konstatētas - dīvāna korpuss netiek apšūts ar polsterējumu, kas arī redzams mājaslapā pievienotajos attēlos. Savukārt, ja par citām, Jūsuprāt, nepilnībām uzņēmuma atbilde nav bijusi Jums pieņemama, sazināsimies ar Jums, lai pārrunātu un izskatītu radušos situāciju.
Uz atsauksmi saņēmāt atbildes e-pastu, kurā ir norādīta sīkāka informācija.
Atsauksmes no mūsu puses netiek koriģētas, slēptas vai kā citādāk mainītas, un darbinieki reaģē uzreiz, lai noskaidrotu radušās problēmas detaļas.
Arī mums šie laiki izraisa papildus stresu un rūpes par sevi un apkārtējiem, tomēr vienmēr risinām jebkuru problēmsituācijas cilvēcīgi meklējot iespējamos kompromisus.

Ar cieņu,

Andra
Mēbeles1.lv

Ответ от Mebeles1.lv Support Ответ от представителя 06.04.2022

.

M

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы