MERCURY DATA - krāpšana, slikts serviss, bojāta prece
2016.g. jūlija sākumā mamma nopirka sev ''jaunu'' datoru (pēc apraksta bija jauns un riktīgi labs it visos parametros). Es centos palīdzēt, kur var.
Pēc nedēļas saplīsa!!! Sistēmbloks raustījās ilgi un tad vairs neslēdzās iekšā. Man žoklis atkārās no šoka! Piezvanījām un teica, lai ved atpakaļ.
(((Mēs nedzīvojam Rīgā vai tās apkārtē, ja! Tas ceļš maksā!)))
Uz vietas pierunāja, ka salabos. Mamma negribēja celt lieku kašķi, tāpēc negribīgi piekritu. Pēc tam dziļi nožēloju!!!!! Datoru atguvām pēc nedēļas. Protams, atkal jābrauc pakaļ! Nākamā dienā tās pašas problēmas!
Sāku domāt! Pirmkārt, kkāda ''garantijas lapa'' iedota uz rokas, bet tāda apšaubāmi izpildīta. Pa vidu vārdi krievu valodā, bet ar latviešu alfabētu. Darbinieka paraksts nebija. Kopumā papīrs izskatījās pēc Facebook komentāra ne dokumenta. Tas ir pretlikumīgi! Otrkārt, šie atkal saka, ka jābrauc labot. tad es paliku dusmīga! Stipri iebildu un māte vairs nebrauca.
Caur Teamviewer tagad (augusta sākums jau) šie it kā ''laboja'' operētājsistēmu un teica ''tagad viss kārtībā''. Paliku vēl dusmīgāka! Viņi izmainīja pāris nenozīmīgu parametrus, ko jebkurš var.
Video uzņēmu visas kļūdainās darbības, ko dators veica. Epastā uzrakstīju situāciju kopumā, manus uzskatus, attiecīgoas likuma pantus + visi video.
Beidzot augusta beigās izstrīdējāmies, ka šie veco lūzni jeb ''jauno'' datoru ņem atpakaļ un iemaina pret citu, jo naudu atpakaļ ne par ko nedeva. Biju nikna par visu un tas vilkās divus mēnešus. + visu laiku sajūta, ka par manu māti klaji smejas!
Комментарии (1)
uzraksti vēl