РешеноMdata.lv - Krāpšana, cilvēktiesību pārkāpums uz 100%, iespējams vissliktākais serviss manā dzīvē.
Nopirku sliktas kvalitātes mehānisko klaviatūru, 2x nesu mainīt pret garantiju mēneša laikā. Naudu ne par ko atgriezt negrib, piedāvā kādu no pārcenotajām precēm, ar ko atbildēju, ka nekas neinteresē. Nobesijos, kad ir atkal ķibele ar kvalitāti un funkcionēšanu, pasūtīju uzreiz citā veikalā nepieciešamo, bet neatlaidīgi jaunais vīrs turpināja spraust ausī. Uzrakstīju iesniegumu, bet izskatījās, ka viņi tos krāj, lai uz wc aizietu. Preci atstāju ar visu iesniegumu.
Beigās zvanīja no info centra, Saka, ka esmu aizmirsis preci:) kad pajautāju, kā uzzinājāt par manu telefonu, tad atbilde bija, kad ir iesniegums. Zēni tajā dienā gan jau sašutuši, kad jāstrādā, bet cirks pa 90€. Lielāku cilvēktiesību pārkāpumu neesmu pieredzējis. Īsti nesaprotu, kas notiek galvā, kad izdomā visu aiznest uz info centru un domāt, ka viss būs ok. Man šķiet šis ir "dumjākie darbinieki 2024" šovā jāiekļauj.
Es neko neaizmirsu, iesniedzu un atgriezu nekvalitatīvo klaviatūru, iesniedzu iesniegumu.
Ir kāds, kurš var palīdzēt?
Labdien, ļoti žēl, ka Jums gadījās tāda situācija, bet izskatās, ka Jūs ierakstījāt sūdzību ne tam uzņēmumam. Mēs esam MDATA SIA, bet secinot pēc Jūsu ievietotās fotogrāfijas - preci Jūs pirkāt BALTICDATA. Tāpēc laipni lūdzam izdzēst šo sūdzību mūsu uzņēmumam. Veiksmīgu dienu vēlot, MDATA kolektīvs.
Atvainojos, sajaucu kompānijas, Mdata nav saistīta ar šo, bet gan Baltic Data.
Комментарии (1)
Pec PTC jus 14 dienu laika varat atgriezt savu naudu.
Tapat visam precem jabut garantijai kas atbilst PTC un LV likumdošanai.
Ja viņi negrib pildit šis valst normativus aktus jus droši varat izsaukt pašvaldibas policiju un sastadit aktu, un griezties PTC ar iesniegumu.
Par šo uzņemumu šeit ari sudzibas daudz.