Mdata.lv - Nekvalitatīva prece
Pirms iegādājieties no mdata preci, pārliecinieties vai tā tiešām ir ejošā kārtībā. Nopirku riteni, čeks bez garantijas (kaut jebkurai precei ir garantija 2 gadi) .
Aizvedu mājās, izmēģināju braukt, pārslēdzu ātrumus un pārslēdzējs iesprūda spieķos. Aizvedu atpakaļ, mehāniķis kaut ko uz ātro sameistaroja, bet neslēdzās vai pirmais vai pēdējais ātrums. Riteni atstāju veikalā, teica, ka veiks ekspertīzi. Pēc laika pasaka, ka varu izvēlēties citu riteni, bet dārgāku un par dārgāku cenu nekā veikalā tiek piedāvāts.
Prasīju ekspertīzes slēdzienu, saka ka nav, jo uz ekspertīzi nesūtīja, jo pašiem esot nepieciešamais personāls.
Velk laiku, citu vietā nedod (izņemot tikai dārgāku par papildus samaksu) , naudu neatdod - attieksme nekāda.
Saprotu, ka nepirku dargu preci, bet uzskatu, ka manā gadījumā bija nekvalitatīva meistara darba sekas (jo pirku jaunu preci) .
Un attieksme no pārdevēja ņikitas vienkārši fantastiska.
Nācās griezties patērētāju aizsardzības dienestā.
Atbildes no veikala nav vēl joprojām. Riteni iegādājos pirms 3 nedēļām.
Комментарии (4)
Nopirku velosipēdu a viņš bija ļoti sliktā stāvoklī
Neiesaku tur pirkt velosipēdus
(kaut jebkurai precei ir garantija 2 gadi) - nekur nekas tāds nav rakstīts, pat PTAC lapā nav rakstīts. PTAC lapā ir norādīts, kas ir Garantija un kas ir Vērsties ar pretenziju. Precei var būt arī 1 mēnesis garantija, bet tas neliedz jums vērsties ar pretenziju 2 gadu laikā pie pārdevēja, ja ir pirkuma dokuments.
Pārdevējs pretenziju nepieņem. Un ja ir normāls pārdevējs, ka šajā gadījumā nav, tad to visu var atrisināt mierīgā ceļā.
Kā tie krapnieki vēl turas. Vai tos nevar novākt no interneta, cik ilgi viņi cilvēciņus krāps.Vai tad nevar tos pievērt ciet, tie turas ka nekas nebūtu noticis..