Mcdonald's - vai nu krāšana vai slikts serviss
Mēs apmēram reizi mēnesī iepērkamies drive in, jo ir mazi bērni, taču katru reizi kaut ko neieliek pakā. Vienreiz piena kokteili, šoreiz nagetus 20 gb. Pirmkārt, vilšanās liela, kad pārbrauc mājās un nav pasūtītais, bet tomer arī naudas faktors nav mazsvarīgs. Pēc tam jau vairs neko. Ko darīt? Tā ir jauna prakse?
Labdien,
Paldies Jums par sniegto informāciju. Lūdzu, nosūtiet savu kontaktinformāciju mums uz e-pastu, lai varam ar Jums sazināties: [email protected]
Lūgums e-pastā atsaukties uz Jūsu iesniegto sūdzību un norādīt kurā no mūsu restorāniem tas notika.
McDonald's
Комментарии (4)
Nākošreiz pārbaudiet uz vietas. Tas varēsiet arī celt pretenziju
Tiklīdz saņem pasūtījumu no drive in, var turpat arī pārbaudīt un celt pretenziju.
Cien,
Lūdzu savu sūdzību iesniegt rakstot uz e-pastu: [slēpt]@lv.mcd.com norādot kurā vietā tas notikās un atzīmējiet laiku, attiecīgais darbinieks izskatīs Jūsu sūdzību, un sazināsies ar Jums.
Lai izdodas atrisināt Jūsu sūdzību.
Ar cieņu,
Jūs neesat kādreiz iedomājušies pārbaudīt pasūtījumu?