Mcdonald's - Mans mērs ir pilns!
Neesmu konflikta cilvēks un pirmo reizi rakstu sūdzību, bet mans mērs ir pilns! 23.02.19 pulkstens 23: 10-15, Juglas Makdonalda, Mc Drive pasūtīju pēc kupona vidējo big mac + nagetti, un dubulto čīzburgeru. Protams, dubultais čīzburgers netika ielikts un pēdējā laikā tas notiek ļoti bieži. Bēdīgi, maksāju naudu, bet palieku bez ēdiena. Nākamreiz iešu uz hesburgeru, labāk ilgāk pastāvēt rindā, bet vismaz saņemt visu to par ko esi maksājis. Aptuveni gada laikā, Juglas un alfas makdonalda bieži kaut ko neieliek līdz galam un samaksājis esi ne par ko un ēdienkartē jums nav no tām lētākajām! Lūdzu, atrisiniet šo problēmu ar darbiniekiem, lai ir vērtīgāki, lai klienti beidzot iegūst to ko vēlas un par ko ir maksājuši!
Комментарии (14)
Labāk uz tiem draņķiem neej vispār un apēd kādu burkānu
Visu jāpārbauda neatejot no kases - zelta likums.
Man ir neērti pārbaudīt pie kases, jo gribu uzticēties darbiniekam, darbinieks zin savu darbu un tas ir jāpilda.
Vai tiešām tu esi muļķis tad ja vēlies saņemt visu par ko esi samaksājis un pie tam, ja pasūtījums nav nemaz tik apjomīgs bijis, lai kaut ko aizmirstu?
Vai mēģinājāt šo situāciju atrisināt pie darbiniekiem?
Mēģināju, iepriekšējās reizes, bet kad tu atgriezies atpakaļ un pastāsti situāciju tev atbild, ka tik pat labi tu to burgeri paslēpi un gribi vienkārši vienu pa brīvu dabūt.
Stāvot rinā no šīs problēmas neizvairīsies, tur tādas lietas arī notiek.
Cilvēki parsasti no kļūdām mācās, bet šis laikam nav tas variants. Kā pret sienu.
Vai man mašīna būtu jāpārbauda kad aiz manis stāv citas mašīnas un gaida savu pasūtījumu? Muļķīgi! Tad lai uzņēmums visur izliek brīdinājumu, ka klientam jāpārbauda savs pasūtījums, ko darbinieki drīkst atļauties kaut ko neielikt! Sūdzības ir domātas tam, lai tas risinātu uzņēmums, nevis nesaistīti cilvēki rakstītu komentārus, kā pret sienu, tiešām!
Jā, būtu jāpārbauda! Tieši tā paša iemesla dēļ lai nerastos šādas situācijas. Tas prasītu max 2 min, ja ne mazāk. Ja nevēlaties pārbaudīt savu pasūtījumu, tad nav ko sūdzību rakstīt te, par pašas slinkumu.
Uzņēmumam nekādi brīdinājumi nav jāliek un klientam pašam ir jābūt piesardzīgam.
Kur gribu, tur izsaku savu viedokli, ne jūs man norādīsiet!
Neņem galvā. Autore lieku reizi nedabūja savu veselīgo pārtiku, vot i dullums uznāca.
Lielajam vairumam cilvēku jau sen ir skaidrs, ka strādājot 9-18 algotu darbu, vai tas būtu Latvijā, vai starptautiskā uzņēmumā, neko nenopelnīsi, knapi sanāks dzīvošanai - samaksāsi par īri, nopirksi pārtiku un atkal gaidi algu, varbūt starplaikā atļaujoties kādu mazu prieciņu. Ne visi var atļauties, maksājot uzreiz, nopirkt salonā jaunu telefonu, datoru, auto, uzturēt sev krāšņu sievieti. Pievienojies cilvēkiem, kas pārvalda savu dzīvi! Nauda, protams, nevar kalpot kā pilnīgi visu problēmu risinājums. Bet, kā vēsta sena tautas gudrība, labāk sēdēt skaistā un jaudīgā pilnpiedziņas Audi kā bomžu piesmirdinātā tramvajā. Aizpildi savu Laimīgo loto biļeti un ar Jaunā gada atnākšanu sāc Jaunu dzīvi, kura pārspēj tavus pat vispārdrošākos sapņus. Starp citu, vai zini, ka nākošajā PowerBall izlozē Džekpots sasniedzis 322 miljonu dolāru? Es tagad aizpildīju pārdesmit viņu biļešu ar skaitļu variantiem un, kā ierasts, paķēru klāt vēl desmit biļešu no citām izlozēm, kur Džekpots arī ir visai iespaidīgs, tajā skaitā MegaMillions ar 245 dolāru Džekpotu. Pamēģini satikt savu veiksmi arī Tu un nosvini sākumu Jaunai dzīvei! https://goo.gl/X17csF Iesaku pievērst uzmanību arī loti brokera Īpašajam Piedāvājumam un Sindikātu taktikai.
Es labāk braucu bomžu apčurātā vecā Audi nekā korumpantu bandas apmaksātā jaunā pilnpiedziņas tramvajā!
Vakardien imanta ari bija tas pats. 9 nagetu vieta bija 6 un big teisty ar vistu bija parastais burger
Šausmas! Kalorijas par maz iedeva